waarom ontvang ik geen mail...?

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
Gebruikers-avatar
barend
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 683
GeregistreerdCOLON 07 Jul 2008 12:31
WoonplaatsCOLON Voorhout
CONTACTCOLON

Kan iemand mij duidelijk maken waarom ik geen mail ontvang als er na mij iemand reageert in een topic?
Is er iets aan mijn instellingen fout?
groet,
Barend
50D
EF-S 17-55mm 2.8 / EF 50mm f/1.8 II / EF 70-300mm 4-5.6 IS USM / Dorr tussenringen /430EXII

http://www.flickr.com/photos/bwk72/
Gebruikers-avatar
Gripen
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 454
GeregistreerdCOLON 20 Mei 2007 14:03

Als je reageert staan onder je bericht 5 opties

"Breng mij op de hoogte van nieuwe reacties"
Am I wrong if I don't agree?
----------------------------------------------------
Gebruikers-avatar
barend
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 683
GeregistreerdCOLON 07 Jul 2008 12:31
WoonplaatsCOLON Voorhout
CONTACTCOLON

Ja die staat aangevinkt! Alleen de eerste drie zijn leeg. Dus dat kan het niet zijn...
50D
EF-S 17-55mm 2.8 / EF 50mm f/1.8 II / EF 70-300mm 4-5.6 IS USM / Dorr tussenringen /430EXII

http://www.flickr.com/photos/bwk72/
Gebruikers-avatar
C@sp@r
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 5708
GeregistreerdCOLON 27 Nov 2006 09:45
WoonplaatsCOLON Baarn
CONTACTCOLON

Ik probeer daar ook al één week een antwoord op te krijgen.

Heel vreemd :?

Grt Caspar
"Je moet schieten anders kun je niet scoren." Johan Cruijff

CasparHuurdeman.nl
Gebruikers-avatar
martinus
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3346
GeregistreerdCOLON 04 Nov 2007 10:08
WoonplaatsCOLON Hoorn
CONTACTCOLON

ik krijg ook opeens geen mail meer. Niks anders in mijn instellingen dan anders....
roijackers
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 85
GeregistreerdCOLON 16 Nov 2008 17:56

Ik dacht al dat het aan mij lag. Werd inderdaad ook niet meer op tde hoogte gehouden van reacties. Maar er zijn er dus meerdere met hetzelfde probleem.
Canon EOS 40D / canon 17-85 mm IS / Canon 100-400 mm L IS / Manfrotto 055xdb + 804RC2 / Lowepro Slingshot 200aw
Gebruikers-avatar
EOSKOP
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 3273
GeregistreerdCOLON 09 Sep 2006 19:00
WoonplaatsCOLON Dordrecht

Mm van morgen nog een mail gekregen vanwege een reactie op een post van mij :shock:
Vreemd hoor .

Gr Johan
Adobe CS 5 - Lightroom 4
Gebruikers-avatar
jvanarkel
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6618
GeregistreerdCOLON 23 Jun 2006 15:27
CONTACTCOLON

Dat is net zoals de berichten counter vraag een vraag die naar de Dark Side is getransporteerd. Vroeger klaagden we over informatie gebrek. Dat is na veel wikken en wegen meer dan 500% verbeterd en er is sindsdien meer info en mogelijkheden tot het melden van bugs ed. Maar sommige toch interessante opties daar tasten we als leden weer in het gebruikelijke donker. Let op dit is geen aanval op moderatoren of admins, maar het is natuurlijk wel raar dat iedereen het is opgevallen maar dat er geen verklaring gegeven wordt. Een simpel antwoord als dat weten we niet is soms ook goed :)

Ik deze zou je waarschijnlijk door krijgen om je cookies te verwijderen en alle browser rommel eens op te ruimen. Vaak is idd IE de spook in deze. MS beweerd een browser te hebben, maar sinds de komst is alles aangepast wat MS niet kon maken en dat noemt men het een standaard en zet men er een X voor en geeft dan aan dat de niet X versie niet ondersteund worden.

Iedereen heeft het wel eens meegemaakt dat je wachtwoorden niet onthouden worden, of andere info en dat het dan ineens een paar weken later weer wel werkt. Et voila in die tussen tijd is er wel weer een update je geweest volgens je systeem maar het had niets met ons probleem te maken, yeah right :)

Maar gooi idd een alle rommel weg via de 'browser geschiedenis verwijderen' optie en ga daarna een in de verkenner de mappen tijdelijke bestanden en tijdelijke internet bestanden na.

Het is in ieder geval niet iets dat voor iedereen geldt, maar wel met de upgrade te maken heeft. Alleen zullen we in veel gevallen nooit weten wat de echte oplossing zal zijn en voor sommigen zal die er helaas ook niet voor komen. Ik heb op mijn laptop geen mogelijkheid om naar internet radio te luisteren van BNR, maar kan wel de oudere uitzendigen volgen, dus als ik een uitzending van een half uur ervoor pak dan loop ik een half uur achter maar kan ik het wel volgen. Er is geen verschil maar probeer het maar eens te achterhalen :)
Jeroen.
|5D|7D|EF17-40L|EF24-70L|EF70-200L|EF200LII|Ʃ 150-500|EF 2.0xII|EF 1.4xII|430EX|430EXII|580EXII|ST-E2|
Het EOSDigitaal Extender Sticky
Gebruikers-avatar
geert h
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 9477
GeregistreerdCOLON 21 Jul 2007 15:02
WoonplaatsCOLON ergens midden in Noord-Brabant
CONTACTCOLON

jvanarkel schreefCOLON Maar sommige toch interessante opties daar tasten we als leden weer in het gebruikelijke donker. Let op dit is geen aanval op moderatoren of admins, maar het is natuurlijk wel raar dat iedereen het is opgevallen maar dat er geen verklaring gegeven wordt. Een simpel antwoord als dat weten we niet is soms ook goed :)
Niet alleen de leden, ook de mods tasten in het duister en kunnen dus niet zeggen waar het aan ligt. In het issue-topic onder nieuws had ik ook al voorgesteld de cookies weg te gooien, wat helaas niet hielp.

Wat ik wel kan melden is dat Stijn volgende week op vakantie is, dus ik hoop dat hij vooraf nog wat kan ontdekken.
Gebruikers-avatar
jvanarkel
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6618
GeregistreerdCOLON 23 Jun 2006 15:27
CONTACTCOLON

Ik denk dat een A shampoo ed cleaner nodig is, dit is niet iets dat een settingkje is aan EOSD zijde. :)
Jeroen.
|5D|7D|EF17-40L|EF24-70L|EF70-200L|EF200LII|Ʃ 150-500|EF 2.0xII|EF 1.4xII|430EX|430EXII|580EXII|ST-E2|
Het EOSDigitaal Extender Sticky
Gebruikers-avatar
barend
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 683
GeregistreerdCOLON 07 Jul 2008 12:31
WoonplaatsCOLON Voorhout
CONTACTCOLON

Niet alleen de leden, ook de mods tasten in het duister en kunnen dus niet zeggen waar het aan ligt. In het issue-topic onder nieuws had ik ook al voorgesteld de cookies weg te gooien, wat helaas niet hielp.

Wat ik wel kan melden is dat Stijn volgende week op vakantie is, dus ik hoop dat hij vooraf nog wat kan ontdekken.


Oké, dan wachten we af... (wellicht ten overvloedde: ik ontvang nog steeds geen mail)

groet,
Barend
50D
EF-S 17-55mm 2.8 / EF 50mm f/1.8 II / EF 70-300mm 4-5.6 IS USM / Dorr tussenringen /430EXII

http://www.flickr.com/photos/bwk72/
roijackers
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 85
GeregistreerdCOLON 16 Nov 2008 17:56

Dan wachten we geduldig af.

Is er dan niks terug te vinden in de logboeken? Een module die gecrached is of een update die automatisch is geïnstalleerd?
Canon EOS 40D / canon 17-85 mm IS / Canon 100-400 mm L IS / Manfrotto 055xdb + 804RC2 / Lowepro Slingshot 200aw
Gebruikers-avatar
BWK
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 990
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2010 07:08
WoonplaatsCOLON Voorhout

Ik weet niet waar het precies aan ligt, maar ik had geen zin meer om te wachten, de laatste mail die ik heb ontvangen ging over onweer en bliksem :lol: Dat bericht sloeg in, daarna werd het stil. Ik heb een nieuwe account aangemaakt. Mijn mailadres verandert van ...@xs4all.nl naar mijn....@gmail.com. Nu krijg ik weer gewoon mail! Mogelijk dat jullie ook via xs4all mail niet ontvangen???
groet Barend
http://www.barendkoper.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.flickr.com/photos/bwk72/" onclick="window.open(this.href);return false;
eric_nl
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 3773
GeregistreerdCOLON 19 Okt 2004 10:52
WoonplaatsCOLON NL
CONTACTCOLON

Een nieuw account aanmaken is natuurlijk niet de oplossing. Voor jou nu even wel, maar als we dat allemaal gaan doen dan wordt het wel een zooitje natuurlijk. Waarom kun je degene die (o.a.) naar dit probleem aan het kijken is niet gewoon even een kans geven om het op te lossen?

Misschien ligt het inderdaad wel aan de provider, dan was een verandering van e-mail adres in je oorspronkelijke account misschien genoeg geweest.
Gebruikers-avatar
BWK
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 990
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2010 07:08
WoonplaatsCOLON Voorhout

1. Niet iedereen gaat dit doen.

2. Een zooitje? Tussen meer dan 14.000 accounts?

3. Ik vind dat ik toch echt wel lang genoeg heb gewacht, terwijl ik niet het idee heb gekregen dat er iemand mee bezig is, maar dat kan ik mis hebben.
Wat ik wel kan melden is dat Stijn volgende week op vakantie is, dus ik hoop dat hij vooraf nog wat kan ontdekken.
In die tijd is dus niets veranderd aangaande mijn probleem, en hoelang gaat iemand op vakantie? Weer weken wachten? Geen zin in.

4. Ik heb al ook al eens geprobeerd om mijn accountnaam te wijzigen, is destijds niet gelukt.

Al met al voor mij allemaal geldige redenen om opnieuw te beginnen.

Groet,
Barend
http://www.barendkoper.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.flickr.com/photos/bwk72/" onclick="window.open(this.href);return false;
eric_nl
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 3773
GeregistreerdCOLON 19 Okt 2004 10:52
WoonplaatsCOLON NL
CONTACTCOLON

Geduld is een schone zaak zou ik zeggen, ik vind het allemaal geen geldige redenen. Wat je misschien even in overweging kan nemen is het feit dat we nog steeds een forum zijn dat draait op vrijwilligers. Het lijkt me dan ook niet meer dan normaal dat het kan gebeuren dat een probleem niet per direct opgelost wordt. Zoals je misschien weet zijn er na de migratie nog wel meer puntjes op te lossen, daar gaat gewoon tijd in zitten.

Waar het mij om gaat is dat a), op deze manier je oorspronkelijke probleem niet is opgelost en b), het voor de herkenbaarhied van elkaar op het forum gewoon niet handig is als men er meerdere accounts op nahoudt.

Heb je mijn tipje van het veranderen van je e-mail adres in je oorspronkelijke accoutn al geprobeerd?

P.S. De toon van je laatste bericht vind ik ook niet echt prettig, zo praat mijn baas op het werk niet eens tegen me.
Gebruikers-avatar
BWK
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 990
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2010 07:08
WoonplaatsCOLON Voorhout


Dat is zeker niet mijn bedoeling om een vervelende toon aan te slaan.

Ik ben me er bewust van dat het forum draait op vrijwilligers, die -ongetwijfeld- veel werk verrichten. In mijn ogen doe ik geen vlieg kwaad door op deze manier opnieuw te beginnen, ik kan eindelijk weer actief deelnemen, iets wat al een maand gewoon niet meer lukte. Dat vind ik toch wel geduldig als je dagelijks hoopvol je mail checkt :) , maar daarover verschillen we typisch van mening. (Mijn laatste mail ontving ik 11 juni !)

Het veranderen van het mailadres in mijn oorspronkelijke account zal geen problemen opleveren. Dus een goede tip, maar zoals ik al aangaf wilde ik ook graag mijn accountnaam veranderen. Dat kan volgens mij niet in je bestaande account en dit had ik al eens gevraagd, maar nooit een reactie ontvangen.

Ik begrijp je punten wel, maar ik ben echt blij dat ik nu weer actief kan deelnemen.
http://www.barendkoper.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.flickr.com/photos/bwk72/" onclick="window.open(this.href);return false;
eric_nl
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 3773
GeregistreerdCOLON 19 Okt 2004 10:52
WoonplaatsCOLON NL
CONTACTCOLON

Er zijn toch ook andere manieren om je topics in de gaten te houden in de tussentijd? Rechtsbovenin zie je "toon je eigen berichten", dat is volgens mij precies wat jij zoekt.

En wat betreft account naam verandering, sorry dat daar geen reactie op gekomen is, maar ons beleid is om geen namen te veranderen. Slechts in bijzondere gevallen kunnen we daar van afwijken.
Gebruikers-avatar
Jan Vos
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 751
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2008 20:49
WoonplaatsCOLON Hoogkerk

BWK schreefCOLON

Het veranderen van het mailadres in mijn oorspronkelijke account zal geen problemen opleveren. Dus een goede tip, maar zoals ik al aangaf wilde ik ook graag mijn accountnaam veranderen. Dat kan volgens mij niet in je bestaande account en dit had ik al eens gevraagd, maar nooit een reactie ontvangen.
Als je een andere provider neemt zal je, je emailadres ook moeten veranderen, daar hoef je geen nieuw acount voor aan te maken.
Berend heeft dus niets verkeerd gedaan, ik heb mijn emailadres laatst ook veranderd op diverse forums.
Laatst gewijzigd door 1 op Jan Vos, in totaal 31 keer gewijzigd.
Vulpes Pilum Mutat, Non Mores.
roijackers
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 85
GeregistreerdCOLON 16 Nov 2008 17:56

Ik heb als provider tele2 dus het kan ook niet aan Xs4all liggen lijkt mij.

Hebben jullie eigenlijk al contact gezocht op het forum van phpbb zelf? Misschien kunnen zij verder helpen.

edit: heb net even gegoogled. En dat leverde deze pagina op http://www.phpbb.com/community/viewtopi ... &t=2097710

Misschien hebben jullie er iets aan.
Canon EOS 40D / canon 17-85 mm IS / Canon 100-400 mm L IS / Manfrotto 055xdb + 804RC2 / Lowepro Slingshot 200aw
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar