Christinanaked (18+), kleine updte

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
PP
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2682
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2005 20:15
CONTACTCOLON

Heerlijke fotoshoot gehad met Christina in de open lucht Ook geen standaard beauty ed maar ben wel benieuwd hoe ze bevallen natuurlijk. Ik heb een persoonlijke voorkeur en ben benieuwd of die overeenkomt met die van de neutrale toeschouwer.

1.

4274


2.

4275


3.

4276


4.

4278


5.

4281


6.

4282


7.

4283


8.

4291



kleine update: (zal niet proberen het idee achter de foto's proberen uit te leggen (heb ik ergens anders geprobeerd, maar schept alleen maar meer verwarring 8) 8) )

9.

4293

10.

4296

11

4298

Laatst gewijzigd door 1 op PP, in totaal 4 keer gewijzigd.
Mijn website: http://www.ppphoto.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Eyeless
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 388
GeregistreerdCOLON 14 Mei 2010 21:05
WoonplaatsCOLON Zeeland
CONTACTCOLON

Foto 4.. Die boom is briljant.. de rest is niet mijn smaak..
Met vriendelijke groet..
Marco

Canon klikding met wat glaswerk..
Gebruikers-avatar
martinus
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3346
GeregistreerdCOLON 04 Nov 2007 10:08
WoonplaatsCOLON Hoorn
CONTACTCOLON

tja, het is idd wel wat controversieel zal ik maar zeggen. Het is niet iets waarvan ik zeg " Wauw" maar moet dat ??? Ik weet het niet. De boomfoto heb je echt leuk gedaan, maar verder..... mwaahh. Maar dat komt ook omdat ze enorm op een buurman (sorry) van mij lijkt en dat maakt het gewoon wat lastig......
Gebruikers-avatar
marian
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 3614
GeregistreerdCOLON 27 Nov 2004 11:47
WoonplaatsCOLON Maarssenbroek

oi Christina en Peter,

Ik ken jullie allebei en idd allebei aardige mensen, toch het gaat om de foto's en dus mijn eerlijke commentaar geven.

Foto 1. -mooi..sierlijk in de aarde, vind ik een fijne plaat om te zien.
Foto 2. -vind ik ook sterk, maar mischien sterker geweest als er ook nog gras links was geweest dus allebei de billen erop zeg maar.
Foto 3. - snap ik niet goed, de pose, blik, ik weet niet wat ik er mee moet.
Foto 4. is niet mijn smaak sorry.
Foto 5. spreekt mij niet aan...ik weet niet..ik vind je kruis te nadrukkelijk aanwezig..wel een happy happy beeld van je, maar voor mij trekt je kruis teveel de aandacht. Ik vind het bloot op foto 1 juist zo mooi en sierlijk en hier zie ik teveel (vind ik dan).....snap je wat ik bedoel te zeggen?
Foto 6. vind ik je expressie niet zo, en het blad wat precies voor je neus valt kijkt niet fijn.
Foto 7. gaaf bedacht, maar ik vind de ruimte onder wel erg krap....ik zou nu eerder expres een stuk van de onderkant halen, dan komt de foto doordat de handen er ook niet op staan meer in evenwcht
Foto 8. vind ik mooi, maar hier heb ik ook zoiets van haal nog maar een stukje van de onderkant..maar dat is mijn gevoel.
Life is beautiful... and so is my 40D!

01-01-2007 mijn website www.mariankorte.nl is online!!!!!
Gebruikers-avatar
sugarman
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5360
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2004 00:25
WoonplaatsCOLON Een Hagenees in Hoek van Holland
CONTACTCOLON

Qua compositie, expressie en ideeën zeg ik WAUW! :)

Een paar kleine dingetjes op fototechnisch gebied want dit is ten slotte een fotoforum.
1 begrijp ik als enige niet qua compositie met die lege ruimte rechts. Waarom vraag ik mij dan af.
3 komt het model een beetje te rood over? Ook in vergelijking met de rest.
4 vind ik geweldig hoe je dit voor elkaar hebt gekregen.
7 heel apart zo met die vage bomen op de achtergrond.
6 een beetje jammer dat er op haar gezicht niet iets scherp is te zien.
8 vind ik toch dat je de hele voeten erop had moeten zetten maar dat zal wel een kwestie van zijn.
Een camera, een lichtsetje en nog wat gebroken glazen.
Let op!! Men zegt vaak "belichting" terwijl er "verlichting" wordt bedoeld.
fotorich
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 234
GeregistreerdCOLON 06 Jan 2008 01:37
WoonplaatsCOLON zoetermeer

Het juiste word is al gebruikt, controversieel en hiermee o.a erg apart. De serie is dus wel bijzonder.
Foto 4 vind ik geweldig. En ja, de rest is niet zo zeer mijn smaak.
Gebruikers-avatar
PP
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2682
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2005 20:15
CONTACTCOLON

Bedankt allen voor de reacties zo ver. Vind het altijd heel mooi om te horen hoe anderen tegen fotos aankijken; vooral het kaderen is een puntje waar nu heel wisslende ideen over zijn. Bij 7 heb ik nog even overwogen anders te kaderen, maar ik wil niet te veel bos "kwijtraken" dus ik laat het zo.
En Martinus: Vreemde buurman heb jij !! :wink:
Mijn website: http://www.ppphoto.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
martinus
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3346
GeregistreerdCOLON 04 Nov 2007 10:08
WoonplaatsCOLON Hoorn
CONTACTCOLON

PP schreefCOLON En Martinus: Vreemde buurman heb jij !! :wink:
Haha, ja, zonder Cristina tekort te doen, het is idd een rare snuiter. Gelukkig zeg je het zelf :wink:
william langeveld
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 37
GeregistreerdCOLON 10 Jul 2010 12:41
WoonplaatsCOLON groesbeek
CONTACTCOLON

ik heb ze nu al een paar keer bekeken maar weet nog niet wat ik ervan moet zeggen..haha
http://www.williamlangeveld.nl
/ canon5d / ef 24-105mm 4.0 / ef 50mm 1.4 / visatec flitsset.
Gebruikers-avatar
Hari Seldon
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 706
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2009 20:22
WoonplaatsCOLON Arnhem

Geweldige foto's~!

Juist omdat een aantal foto;s je heen en weer slingeren tussen: "oh?" en "is dit wel mooi?" en ergens kwetsbaar lijken maar toch ook weer niet.

Foto 4 en 7 vind ik fantastisch. Zou je zo een expositie met Dryaden als onderwerp van kunnen maken!
Gebruikers-avatar
bouk
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6783
GeregistreerdCOLON 25 Dec 2004 18:27
WoonplaatsCOLON De Rijp

Hari Seldon schreefCOLONGeweldige foto's~!

Juist omdat een aantal foto;s je heen en weer slingeren tussen: "oh?" en "is dit wel mooi?" en ergens kwetsbaar lijken maar toch ook weer niet.

Foto 4 en 7 vind ik fantastisch. Zou je zo een expositie met Dryaden als onderwerp van kunnen maken!
en helemaal mee eens.
grt,bouk.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar