Mijn zoon en dochter

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
blubber
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1021
GeregistreerdCOLON 02 Aug 2010 20:10

Het leukste is natuurlijk het leukst om foto`s te maken van je eiegen kinderen.
Zelf vind je die altijd mooi maar is dat ook zo in de ogen van de kenner?
Ik hoor het graag.

1

4560

2

4561

3

4562

4

4563

5

4565

6

4566

7

4564

Gebruikers-avatar
svdveen
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 986
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2006 17:30
WoonplaatsCOLON Doetinchem

Foto 4 viel me direkt op. In tegenstelling tot de andere foto's is deze niet 13-in-een-dozijn. Wat trouwens ook opviel is dat 'ie op foto 2 en 3 iets geks in beide oren heeft zitten... ;-)
Het is wat je zelf al zegt, voor jezelf is het voor veel foto's veel leuker dan voor de neutrale toeschouwer, jij weet nog hoeveel plezier je kind had, hoe actief 'ie bezig was, hoe intens het moment was, etc. Dat maakt de foto voor jou meer een trigger voor een soort herbeleving in gedachte dan alleen maar een foto. Voor ons is het alleen maar dat laatste. En dan zijn de meeste foto's gewoon 'leuk voor later' en niet meer dan dat.

Sander.
Canon 20D+350D, Canon 70-300 F/4.0-5.6 USM IS, Sigma 17-70 F/2.8-4.5 DC Macro, Canon 100mm F/2.8 Macro, Soligor tussenringen, Canon EF 50mm F/1.8II, Canon 430EX Speedlite, Manfrotto mono- en tripod, en nog wat accesoires... http://sanderbetty.blogspot.com
Gebruikers-avatar
gewooninge
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 218
GeregistreerdCOLON 12 Feb 2010 22:28
WoonplaatsCOLON Zwolle

Prachtige heldere foto's met mooie kleuren. Foto 1, 4 + 5 springen er wat mij betreft uit qua compositie en moment. Lekkere blik in de ogen van de kids. Van foto 2 word ik vrolijk. Foto 7 is gewoon "leuk voor later". Groetjes Inge
Als een ongeluk in een klein hoekje zit, zit geluk dan in de rest?

Met het materiaal zit het wel goed, nu de ervaring en kennis nog…..

https://www.facebook.com/inge.huzen" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
panienka
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 125
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2010 19:01

foto 4 en 5 knallen er voor mij uit. Foto 4 omdat, zoals een van de voorgangers zegt, het er geen eentje is die je alledaags ziet. Daarbij is de blik in de ogen van je dochter erg mooi.
Foto 5 vind ik goed vanwege de compositie. Je ziét dat er een handeling gaande is en je ziet hoe geconcentreerd beide partijen zijn. Gaaf!
Foto 7 vind ik ook leuk, maar hij sprankelt helaas niet voor me!
addy101
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1633
GeregistreerdCOLON 28 Sep 2008 11:30

Ik ben toch anders dan anderen :?
Foto 1 vind ik fantastisch! Die dromerige blik is ongrijpbaar - heel mooi!
Bij foto 4 heb ik niet hetzelfde gevoel als sommige anderen. Een heel leuke foto, daar niet van - maar dat je dochter in het water zwemt maakt 'm niet bijzonder naar mijn mening.
Heerlijke lach in foto 2.
En ik heb bij foto 7 het idee dat de eenzame fietser niet in-focus is.

Al met al heel leuke foto's!
[i]Das Bild ist ein Modell der Wirklichkeit - Wittgenstein[/i]
Gebruikers-avatar
blubber
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1021
GeregistreerdCOLON 02 Aug 2010 20:10

iedereen bedankt voor de reactie`s.
Zo zie je maar weer dat iedereen een andere mening heeft en daar leer je weer van.
Jullie gaan nog meer zien van mij...maar nu even vakantie
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar