Eerste keer fashion fotografie.

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Dimer
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 148
GeregistreerdCOLON 20 Apr 2006 08:20
WoonplaatsCOLON Amstelveen
CONTACTCOLON

Ik had gister een geimproviseerde shoot voor Parrera Watches. We zaten in een kelder, zonder mooie achtergrond. Het enige wat ik tot m'n beschikking had was een flitser en een foamboard als reflector. Graag jullie commentaar :)

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding
Canon 7D gripped | Canon 350D | Tokina 11-16mm F2.8 | EF-S 17-55 F3.5/5.6 | EF 50 F1.8 II | EF 24-105 F4 IS USM L | EF 100-400 F4/F5.6 IS USM L | Speedlite 430 EX II en meer flitsspul
Gebruikers-avatar
harada
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 70
GeregistreerdCOLON 07 Mei 2010 17:03

Uhm... het onderwerp "het horloge" is op iedere foto nu ondersteboven te zien voor de rest vind ik de fotos mooi geworden zeker als je niet veel ter beschikking heb.
Aut viam inveniam, aut faciam "Of ik vind een weg, of ik maak er één"
Gebruikers-avatar
vonderstealth
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 334
GeregistreerdCOLON 06 Jul 2010 21:41
WoonplaatsCOLON Rotterdam
CONTACTCOLON

Gaaf zeg en vooral foto 2 en 3 doen het voor mij echt. De eerste daar naar het oog van de dame in plaats van naar de horloge. In de tweede foto zie ik onder de horloge nog iets van een schitering, zou denk ik mooier zijn als dit egaal zou zijn, maar overall echt super gedaan zeg.
MS Fotografie https://www.ms-fotografie.nl
EOS 7D gripped | Sigma 10-20 f3.5 DC HSM | Sigma 17-50 f2,8 DC EX HSM | Sigma 70-200 f2.8 II MACRO HSM + Sigma 2.0x APO Tele Converter | Speedlite 430XE II
Gebruikers-avatar
Dimer
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 148
GeregistreerdCOLON 20 Apr 2006 08:20
WoonplaatsCOLON Amstelveen
CONTACTCOLON

Bedankt voor het commentaar :)

Het is bijna niet te doen om het horloge recht op de foto te krijgen icm een model. Maar dat is ook helemaal niet erg, het gaat om het gevoel van de foto. Het zijn meer 'mood shots'.

Voor Parrera heb ik ook de product fotografie gedaan:

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding
Canon 7D gripped | Canon 350D | Tokina 11-16mm F2.8 | EF-S 17-55 F3.5/5.6 | EF 50 F1.8 II | EF 24-105 F4 IS USM L | EF 100-400 F4/F5.6 IS USM L | Speedlite 430 EX II en meer flitsspul
Gebruikers-avatar
BossHogg
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 646
GeregistreerdCOLON 28 Feb 2010 15:57
WoonplaatsCOLON Rotterdam

Hoi Dimer,

zeker niet slecht alleen jammer dat het horloge precies omgekeerd zit.
ik had persoonlijk het horloge gefotografeerd in een horizontale positie dus een iets andere pose dit vind ik persoonlijk iets prettiger kijken als dit het onderwerp moet zijn.


wat betreft foto 2: hier vind ik de oorbel teveel afleiding geven mijn oog word ook steeds naar haar oorbel getrokken.

maar vind het best wel mooi gedaan hoor
Lenzen zitten in mijn ogen en objectieven op mijn camera!
Jasper_K
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 35
GeregistreerdCOLON 26 Feb 2010 19:18

Ik denk dat ik foto 2 nog iets mooier had gevonden als het model iets rechter voor zich had gekeken waardoor je aan beide kanten nog wat wit van haar oog had gezien. Verder moet ik zeggen dat ik het prachtige plaatjes vind hoor. Erg mooi gedaan.
Ik heb nog geen onderschrift ...
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar