Kitesurfer

Showcase voor snapshots: foto's uit het dagelijkse leven, leuke momenten, 1-foto-topics...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
sunblade
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3174
GeregistreerdCOLON 20 Mrt 2008 19:39

Alweer wat weekjes terug op het strand bij Wijk aan Zee maakte ik deze foto van een aantal kitesurfers.

Sta open voor kritieken!

4736

peter1970
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1967
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2008 21:14
CONTACTCOLON

mooie foto. Vlieger steekt mooi af tegen de blauwe lucht. (heb je een pola filter gebruikt) Jammer dat de vliegeraar zelf niet helemaal scherp is.

aanvulling: Ik zit nu net op mijn pc te kijken (net zat ik op de laptop) en daar lijkt hij wel helemaal scherp.
Laatst gewijzigd door 1 op peter1970, in totaal 13 keer gewijzigd.
Kijk ook eens op mijn Flickr
Gebruikers-avatar
Macbean
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 491
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2009 11:50
WoonplaatsCOLON Arnhem

Inderdaad een mooie compo.
De foto lijkt een beetje ruisig, net alsof je een graduated filter hebt gebruikt.
[size=67]Eos 40D+Grip, Canon 70-200 [color=red]L[/color] F4 USM, Sigma 17-70 2.8/4.5,Manfrotto 681B en alles in een rugzakkie.[/size].
sunblade
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3174
GeregistreerdCOLON 20 Mrt 2008 19:39

Bedankt voor jullie reacties Peter en Macbean.

Ik heb geen filter gebruikt bij bovenstaande opname. De foto was wel wat onderbelicht waardoor ik dit heb moeten corrigeren in ACR. Wellicht dat daardoor ook de ruis een tikkeltje versterkt is. En het is mij toch al opgevallen dat onder bepaalde omstandigheden het opschroeven van iso 100 naar iso 200 gepaard gaat met ruis toename.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar