Dance Valley 2010

Concerten, festivals, toneel, circus, cabaret, comedy...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Dark_Angelus
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 328
GeregistreerdCOLON 31 Mrt 2010 15:32
WoonplaatsCOLON Amsterdam
CONTACTCOLON

Voor mij de eerste keer partyfotografie, wat echt totaal een andere sport is dan concertfotografie.
Zeker de eerste uren moeite gehad om leuke platen te schieten, uiteindelijk denk ik wel dat er wat gelukt is! :D

#1
Afbeelding

#2
Afbeelding

#3
Afbeelding

#4
Afbeelding

#5
Afbeelding

#6
Afbeelding

#7
Afbeelding

Uiteraard, open voor kritieken. Aangezien het ongetwijfeld niet de laatste keer zal worden qua partyfotografie.
Wat ik volgende keer wel doe, een flitser meenemen voor in de tenten, bij concerten zijn die nog wel goed verlicht met frontlicht, dat heb je dus echt niet bij de tenten met DJ's! :)
Canon EOS 1Ds Mark III, Canon 70-200 f/2.8L IS II USM, Canon 24-70 f/2.8L USM, Canon 50mm F1.8
Gebruikers-avatar
Thabita
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1572
GeregistreerdCOLON 05 Mei 2010 08:29

Heel eerlijk gezegd vind ik je concerten er mooier uitzien.
Is 6 niet iets te donker? 7 vind ik iets te "standaard", meer een soort van "vakantiekiekje".
Gebruikers-avatar
Dark_Angelus
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 328
GeregistreerdCOLON 31 Mrt 2010 15:32
WoonplaatsCOLON Amsterdam
CONTACTCOLON

Thabita schreefCOLONHeel eerlijk gezegd vind ik je concerten er mooier uitzien.
Is 6 niet iets te donker? 7 vind ik iets te "standaard", meer een soort van "vakantiekiekje".
6 is bewust zo donker, je ziet het silhouet van de DJ met de mensen in de achtergrond. Misschien dat hij er beter op groot formaat uitkomt. Vakantiekiekje / terreinoverzicht. Tsja..

Maar goed, ik geef je gelijk dat ik minder moeite heb met concerten dan wat ik hier heb ervaren. Maar daarom is het juist leuk om dit ook te doen, nieuwe uitdagingen en een frisse kijk op hoe ik moet schieten :)
Canon EOS 1Ds Mark III, Canon 70-200 f/2.8L IS II USM, Canon 24-70 f/2.8L USM, Canon 50mm F1.8
Gebruikers-avatar
Thabita
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1572
GeregistreerdCOLON 05 Mei 2010 08:29

Concerten lijkt me juist moeilijker, en dat zijn echt super foto's van jou.
En ja, het is altijd leuk een nieuwe uitdaging. Jammer dat het buitendanceseizoen afgelopen is (denk ik zo).
Ga je ook naar Lowlands?
Gebruikers-avatar
Dark_Angelus
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 328
GeregistreerdCOLON 31 Mrt 2010 15:32
WoonplaatsCOLON Amsterdam
CONTACTCOLON

Thabita schreefCOLONConcerten lijkt me juist moeilijker, en dat zijn echt super foto's van jou.
En ja, het is altijd leuk een nieuwe uitdaging. Jammer dat het buitendanceseizoen afgelopen is (denk ik zo).
Ga je ook naar Lowlands?
Ten eerste dank je wel voor het compliment, en ook daar heb ik nog een hoop te leren want ben pas kort bezig met fotograferen ;)

Daarbij, komt Mysteryland nog en uiteraard hebben we daarna nog genoeg binnen dance evenementen waar ik eventueel naar toe zou kunnen. Lowlands stond wel in de planning, maar ik heb lekker een weekendje weg geboekt naar Ierland 8)

Maar er staan uiteraard wel weer wat leuke dingen op de planning zo in het najaar :)
Canon EOS 1Ds Mark III, Canon 70-200 f/2.8L IS II USM, Canon 24-70 f/2.8L USM, Canon 50mm F1.8
Gebruikers-avatar
mmk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2937
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2007 15:24
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

#1 vind ik wel mooi.
#2 is ook zeker ok wel jammer van de installatie links die het zicht wat blokkeerd
#3 zsegt me niets
#4 hier blijf ik hangen op een glanzend kaal achterhoofd
#5 heeft het net niet doordat de dame met video camera de aandacht steelt.
#6 ik weet het niet ik mis spanning in de plaat
#7 mwah... wel leuke toning

Ik hoop dat je hier iets mee kunt,

Marc
“It's always good in photography to remember who has the brain and what is the tool” (Alister Benn in 'Seeing the Unseen')
Gebruikers-avatar
Dark_Angelus
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 328
GeregistreerdCOLON 31 Mrt 2010 15:32
WoonplaatsCOLON Amsterdam
CONTACTCOLON

mmk schreefCOLON#1 vind ik wel mooi.
#2 is ook zeker ok wel jammer van de installatie links die het zicht wat blokkeerd
#3 zsegt me niets
#4 hier blijf ik hangen op een glanzend kaal achterhoofd
#5 heeft het net niet doordat de dame met video camera de aandacht steelt.
#6 ik weet het niet ik mis spanning in de plaat
#7 mwah... wel leuke toning

Ik hoop dat je hier iets mee kunt,

Marc
Bedankt voor de kritiek! :)

Je let duidelijk op andere dingen die mij direct binnen schieten!
Canon EOS 1Ds Mark III, Canon 70-200 f/2.8L IS II USM, Canon 24-70 f/2.8L USM, Canon 50mm F1.8
Gebruikers-avatar
IDI_020
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 211
GeregistreerdCOLON 12 Jan 2010 12:25
WoonplaatsCOLON Mokum
CONTACTCOLON

Ik vind het best wel een mooie serie.

#1 vind ik een mooi foto
#2 mooie foto, maar had ik misschien ruimer genomen om meer van stage weer te geven of juist meer close, zodat de attributen buiten beeld zouden vallen en alleen de dj en feestgangers in beeld waren
#3 vind ik opzich ok, maar had misschien vanuit andere positie mooier geweest. ik vraag mij nu af 'vanwaar die grijns en het vingertje'.
#4 opzich mooie compositie, maar ik vind de laptop weer storend (die mijn aandacht trekt)
#5 de vrouw op de achtergrond 'verpest' eigenlijk de foto
#6 vind ik ietwat te donker
#7 opzich leuke foto, maar vind ik dan weer buiten de andere 6 foto's vallen

Ik zelf ga waarschijnlijk volgende maand op een feest foto's maken en was eigenlijk wel benieuwd naar exif-gegevens.
"De weg naar succes is altijd onder constructie."

www.jeffreyvanbakel.nl
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar