Verlaten Alfa Romeo fabriek in Arese, Milaan Italie

Voor al je foto's die je in de andere categorieën niet kwijt kunt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
squadra
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 27
GeregistreerdCOLON 21 Apr 2008 19:02
WoonplaatsCOLON Vianen

Afgelopen juni zijn we tgv het 100 jarige bestaan van Alfa Romeo naar Italië geweest om de festiviteiten, die omtrent dit eeuwfeest waren georganiseerd, bij te wonen.
Demonstrerende arbeiders zorgen voor enig oponthoud tijdens het geplande tripje naar het museum, wat op hetzelfde terrein ligt als de oude fabriekshallen.
Om de tijd te doden hebben mijn maat en ik de stoute schoenen aangetrokken en zijn we over de muur van de oude fabriek geklommen.
Vol verwachting klopte ons hart, echter de teleurstelling was groot bij het aanzien van de totaal ontmantelde fabriekshallen.
Helaas deed weinig eraan herinneren dat vele jaren geleden de Giulia's, Alfetta's 75's etc. hier van de band afliepen......

Foto's zijn uit de hand geschoten met 400d icm Tamron 17-50

1.

5890

2.

5891

3.

5892

4.

5893

5.

5894

6.

5895

7.

5896

8.

5897

9.

5898

10.

5899

Gebruikers-avatar
Mauriz
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 20
GeregistreerdCOLON 24 Aug 2009 18:12
WoonplaatsCOLON Kerkrade

squadra schreefCOLON...Vol verwachting klopte ons hart, echter de teleurstelling was groot bij het aanzien van de totaal ontmantelde fabriekshallen.
Helaas deed weinig eraan herinneren dat vele jaren geleden de Giulia's, Alfetta's 75's etc. hier van de band afliepen.....
Vandaar in zwart-wit?
Denk persoonlijk dat het in kleur beter op mij over zou komen. Nummer 4 springt er dan ook uit en vind ik dan ook de mooiste die erbij zit.
Gebruikers-avatar
Gripen
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 454
GeregistreerdCOLON 20 Mei 2007 14:03

Mooie z/w omzetting. Geeft de sfeer goed weer van de verlaten fabriek. Al dat gedoe met urbex in HDR/tonemapping heb ik zo langzamerhand wel gezien.
Am I wrong if I don't agree?
----------------------------------------------------
peter1970
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1967
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2008 21:14
CONTACTCOLON

mooie serie. 2,5 en 7 hebben mijn voorkeur.
Ze laten heel goed de omvang en de leegte van het complex zien.
Kijk ook eens op mijn Flickr
Gebruikers-avatar
Closeshooter
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 8318
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2006 09:05

leuk dit te zien, snap nu waarom die Alfasuds zo slecht waren, de boutjes di over waren liggen er nog steeds !!
Fotograferen is kijken niet klikken.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar