Janna

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
madelief
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1252
GeregistreerdCOLON 14 Okt 2010 12:21
WoonplaatsCOLON Nieuwstadt
CONTACTCOLON

Hoi.
Vandaag voor het allereerst geposeerde foto's gemaakt van mijn nichtje Janna, althans met mijn nieuwe verlichting. Ik heb zelf heel veel dingen gezien die ik anders zou willen, die foto's hoef ik dus niet te plaatsen, maar ik wil toch alvast een foto neerzetten waar ik zelf heel blij mee ben. Ik besef wel dat er waarschijnlijk dingen beter aan zouden kunnen: ik vraag me bijvoorbeeld af wat jullie vinden van de crop - is die te krap, met de rand van de hoed die voor de kijker links met name afgeknipt is, is de schaduw van de pluk haar bij Janna's rechteroog storend, en hoe vinden jullie de crop in het algemeen?
Ik heb vandaag al ontzettend veel geleerd - ook dat vijftienjarigen maar heel moeilijk tevreden te stellen zijn - en weet nu ook hoe vreselijk veel er nog te leren valt. Ik hoop dan ook dat jullie me wat commentaar willen geven.

9305


Bedankt voor het kijken,
Groetjes,
Elsbeth.
Mijn mening is alleen maar mijn mening.....

Kijk ook eens bij http://www.fotomadelief.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Anoniem 3

Ik zeg niks, ik geniet van deze mooie foto.
Gebruikers-avatar
RonaldMa
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 160
GeregistreerdCOLON 20 Jul 2009 11:20
WoonplaatsCOLON Wassenaar

Mooie plaat, geen technisch commentaar....
EOS 450D EF-S 18-55 kit - Canon EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS - EF 50mm f/1.8 II - Speedlite 430EX II, dit alles in een Lowepro Slingshot 200 AW Zwart
Gebruikers-avatar
steef137
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 113
GeregistreerdCOLON 04 Okt 2010 13:15
WoonplaatsCOLON eindhoven

geniet met gabriel mee:).. mooie foto
stefan
----------------------------------------------------------------
Moed is doorgaan wanneer je hebt ontdekt dat er ook een kans is dat je verliest
Jan59

Simply Beautiful !
Gebruikers-avatar
D&D photography
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 45
GeregistreerdCOLON 24 Mei 2009 22:26
WoonplaatsCOLON Amsterdam

Hee grappig Janna die ken ik wel, uit L.
Mijn broertje komt daar zo' n beetje dagelijks over de vloer.
Leuk om haar een keer zo naturel op de foto te zien. Mooie foto hoor.
crop vind ik ook prima. Veel mensen storen zich aan handen die niet volledig op een foto staan maar hier vind ik het prima kunnen.

Doe Janna (en haar familie) de groeten maar van Dennis (broer van Michael)
Gebruikers-avatar
madelief
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1252
GeregistreerdCOLON 14 Okt 2010 12:21
WoonplaatsCOLON Nieuwstadt
CONTACTCOLON

Nou, dat geeft moed, al dat positieve commentaar. Ik vind het zelf ook een leuke foto maar weet er nog niet genoeg van om alles te kunnen overzien.
En D&D photography, dat is nou echt een verrassing, leuk om de broer van Michael hier te ontmoeten. Janna was niet zo gelukkig met deze foto maar ik mocht hem gelukkig wel plaatsen ......
Mijn mening is alleen maar mijn mening.....

Kijk ook eens bij http://www.fotomadelief.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
wim v
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 166
GeregistreerdCOLON 06 Dec 2009 22:17
CONTACTCOLON

prachtig portret van een natuurlijke schone.
Ben benieuwd naar een volgende want als ik je eigen commentaar lees ben jij niet echt tevreden.
Ik zou het wel zijn
iemand die weinig ervaring heeft kan nog veel leren :-)
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar