Adobe Lightroom 3.2 Foto's terugzetten

Alles over computers, websites en software voor camera en PC.

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Riichard.
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 186
GeregistreerdCOLON 05 Jul 2009 16:56
WoonplaatsCOLON Wijchen
CONTACTCOLON

Ik zal graag mijn foto's weer terug willen zetten in Lr, nu heb ik een aantal bestanden & mappen waaronder een Lr3 Catalog.Lrcat bestand, backups etc. Maar welke bestanden/mappen moet ik nu precies invoegen in Lr om al mijn foto's, previews en alle instellingen weer in Lr te krijgen. En hoe doe ik dit het best? Op Internet kwam ik verschillende dingen tegen maar allemaal net niet naar wat ik zoek.

Zou iemand mij dit kunnen uitleggen? Alvast bedankt.
www.richardbrunsveld.com
Gebruikers-avatar
mmk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2937
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2007 15:24
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

het lcat bestand zou alles moeten regelen. inclusief de links naar alle directories. Wel moet een LR2 catalogus geimporteerd worden, maar ook dat wordt automatisch geregeld als je de catalogus opent.
“It's always good in photography to remember who has the brain and what is the tool” (Alister Benn in 'Seeing the Unseen')
Gebruikers-avatar
Riichard.
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 186
GeregistreerdCOLON 05 Jul 2009 16:56
WoonplaatsCOLON Wijchen
CONTACTCOLON

Oké, moet je dit dan doen volgens Catalogus Openen of Importeren vanuit Catalogus ?
www.richardbrunsveld.com
Gebruikers-avatar
Achrome
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 221
GeregistreerdCOLON 05 Mrt 2008 21:27
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

Aha, deze vraag is voor mij nou eindelijk reden genoeg om na juni '09 (door inlogproblemen niet meer geprobeerd) nog eens in te loggen.

Ik zou ook graag willen weten (stapje voor stapje) wat ik moet doen voordat ik m'n pc opnieuw installeer? En wat daarna te doen om idd al die mappen en instellingen weer terug te zetten? Ik durf dit gewoonweg niet te doen uit angst jaren werk kwijt te raken. Wie kan me helpen?
5dII, 40D, EF 16-35 2.8L II, EF 24-70 2.8L, EF 70-200 2.8L IS, EF 50mm 1.8 II, Speedlight 430EX II
Gebruikers-avatar
Achrome
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 221
GeregistreerdCOLON 05 Mrt 2008 21:27
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

Ha, da's grappig dit zou m'n tweede post zijn. Zeker te lang niet meer ingelogd ofzo...?
5dII, 40D, EF 16-35 2.8L II, EF 24-70 2.8L, EF 70-200 2.8L IS, EF 50mm 1.8 II, Speedlight 430EX II
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar