Ook slachtoffer

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
mispel
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 102
GeregistreerdCOLON 17 Jun 2007 16:16
WoonplaatsCOLON Houten

Niet alleen wordt er op een sluwe manier uit auto's gestolen, zoals in deze draad, maar bruut geweld komt helaas ook voor. Vandaag zijn mijn vrouw en ik er het slachtoffer van geworden.
Toen wij vandaag terugkwamen van een wandeling bij Leuvenum bleek de achterruit van de auto ingeslagen en de bagageruimte leeggehaald. Alleen het krat met reservelampen, hesjes en dat soort dingen lag er nog in. De camera en een aantal losse lenzen had ik bij me in mijn wandelfototas, maar in de rugzak die in de auto lag zat de rest. Deze is dus samen met de trolley met kleding en de handtas (zonder geld) van m'n vrouw verdwenen.

Omdat ik verwacht dat een en ander wel zal opduiken wil ik graag laten weten wat ik mis. Wie weet.........
Canon EF 100mm F/2.8 Macro USM mat UV-filter Serienr: 907455
Sigma 150-500 F5-6.3 APO DG OS met UV-filter Serienr: 1034338

Canon IXUS 95IS Serienr: 3454B001
Canon Speedlite 430EX II Serienr: 579629
Tamrac Expedition 7
Klein grut
Groeten,
Martin de J

40D, Canon 100mm Macro,Sigma 17-70 2.8-4.5, Sigma 150-500
phd
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1811
GeregistreerdCOLON 28 Dec 2006 14:37

Erg vervelend, houd marktplaats en eBay goed in de gaten.

Snap niet dat iemand iets kan jatten.... Erg triest.
Jan59

Dat is echt rot om zoiets mee te maken, nu zijn je spullen weg. Maar wat denk je van zoiets ?
Dan het net met je rugzak met fotospullen vast maken aan een autostoel of in de kofferbak aan het reserve wiel ;

http://www.ikgaopreis.nl/5/0.Pacsafe/83 ... 0hb7p8imb0
Gebruikers-avatar
gumpje
Site Admin
Site Admin
BerichtenCOLON 8582
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2006 14:15
WoonplaatsCOLON Groningen
CONTACTCOLON

Sterkte samen. Dit is een vervelende situatie die je liever niet meemaakt. Er zijn stomme mensen soms...
... Spiegel-Werk ...
Gebruikers-avatar
martinus
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3346
GeregistreerdCOLON 04 Nov 2007 10:08
WoonplaatsCOLON Hoorn
CONTACTCOLON

Woest wordt je van zoiets, en machteloos !! Sterkte ermee !
Afotos
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 949
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2009 18:38
WoonplaatsCOLON Amsterdam
CONTACTCOLON

Jan59 schreefCOLONDat is echt rot om zoiets mee te maken, nu zijn je spullen weg. Maar wat denk je van zoiets ?
Dan het net met je rugzak met fotospullen vast maken aan een autostoel of in de kofferbak aan het reserve wiel ;

http://www.ikgaopreis.nl/5/0.Pacsafe/83 ... 0hb7p8imb0
Dan kan je beter nog gewoon de pacsafe tas kopen als je wat spullen in de auto wilt laten liggen, al betwijfel ik of iemand er van terug schrikt om je auto nog verder te beschadigen om die tas los te krijgen als een ruit intikken geen probleem is.

Zo'n gaas ding heb ik afgelopen vakantie meegenomen, voor in de hotel kamer is het best OK als je een dag weg gaat. Het is best een gehannes om je tas er in te krijgen en kan best een minuut of 2-3 kosten. Of je daar op zit te wachten als je net op je wandelbestemming betwijfel ik.
757D + 8-400 mm
Gebruikers-avatar
Frank64
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4126
GeregistreerdCOLON 16 Okt 2010 21:30
WoonplaatsCOLON Weert

Tjeemig, BALEN is dat.

Weg spullen en leuke dag. En nog hoop toestanden erbij ook nog.
weet er alles van, ook een keer gehad bij terugkomst van een wandeling.
Gelukkig toen geen fotospullen weg.
Hoe dan ook, sterkte!
Tevreden zijn met wat je hebt is een uitstekende eigenschap.
Tevreden zijn met wat je allemaal niet hebt een nog betere..!
Gebruikers-avatar
madelief
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1252
GeregistreerdCOLON 14 Okt 2010 12:21
WoonplaatsCOLON Nieuwstadt
CONTACTCOLON

Getverdemme, wat rot! En het misselijkste is dat je er niks meer aan kunt doen. Het is mij gelukkig nog nooit overkomen, maar eigenlijk kun je er gewoon op wachten. Bij een vriendin van mij sloegen ze een autoruit in om een pluchen pandabeertje te pikken, dus zelfs als je niks waardevols in je auto laat liggen kan het je nog gebeuren. Als je je dure spullen dan ook nog kwijt bent is het nog akeliger.
Sterkte ermee,
Elsbeth.
Mijn mening is alleen maar mijn mening.....

Kijk ook eens bij http://www.fotomadelief.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
mispel
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 102
GeregistreerdCOLON 17 Jun 2007 16:16
WoonplaatsCOLON Houten

Bedankt allemaal voor de reacties.
Woest wordt je er inderdaad van en verdrietig en weet ik wat al niet meer. Er zitten spullen bij waarop je trots bent en waar je in korte tijd al zoveel plezier aan hebt gehad.
En dat ze met hun klauwen aan je spullen zitten :evil:
Het is een idee, maar of het echt helpt, betwijfel ik. Als het ergens druk is zal het wel werken, maar een beetje vakboef laat zich daardoor, ben ik bang, niet afschrikken.
Ik ga er nog eens goed naar kijken.
Groeten,
Martin de J

40D, Canon 100mm Macro,Sigma 17-70 2.8-4.5, Sigma 150-500
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar