Kymberley en Nick Shoot

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
bacovuikie
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4163
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2007 16:42
WoonplaatsCOLON Krimpen a/d Lek
CONTACTCOLON

Dit is de 3e keer dat ik een modellen shoot doe dit keer Nick en Kymberley voor de lens die ook weinig tot geen ervaring hebben.ik hoop dat jullie het desondanks wat vinden

Gr Ruud

1Afbeelding

2Afbeelding

3Afbeelding

4Afbeelding

5Afbeelding

6Afbeelding

7Afbeelding

8Afbeelding
KIJK OOK EENS OP M,N WEBSITE www.rvuikphotography.nl
E7picture
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 817
GeregistreerdCOLON 23 Dec 2007 10:21

Ik had je foto's ook al op de hyves gezien maar zal ik het spits dan maar afbijten hier?
Foto 1 vind ik mooi qua kleuren en licht. Wel heb je iets te veel verscherpt volgens mij gezien de rand van haar spijkerbroek links (dit mag dus iets minder maar is beter dan een foto die niet scherp is :) ). De spiegeling in de zonnebril vind ik niet echt positief. Wel een lekker ontspannen pose en nogmaals ik vind de kleuren erg goed.
Foto 2: de spiegeling vind ik hier te dominant.
Foto 3: leuke setting, ze kijkt wel wat ongemakkelijk maar ik vind dit een van de betere poses van Nick.
Foto 4: vind de plooi in zijn buik niet echt mooi, ik had hem hier een andere pose laten nemen.
Foto 5: denk aan de ledematen. voetje had nog makkelijk binnenboord kunnen blijven.
Foto 6: vind ik erg gaaf. wel weer jammer dat haar hand net buiten beeld gaat. Gad van mij dan of nog meer aangescneden mogen worden of dat ze hem op haar bekken legt ofzo.
Foto 7: gewoon leuke foto
Foto 8: heel erg gaaf, leuk bedacht zo. Kan hier wel wat gaan zoeken maar vind het gewoon erg leuk bedacht en uitgewerkt.

Al met al een boel puntjes die ik op heb geschreven. Toch is het zeker niet negatief bedoeld maar wil ook niet iemand zijn die alleen maar hoezee als commentaar geeft. Wat mij over de hele serie opvalt is dat ik je belichting mooi constant vind en dat je kleuren goed echt ogen.

Hopelijk kan je er wat mee.
Gr.
Erik
Kijk op E7picture.nl voor mijn portfolio, nieuws en meer.
Gebruikers-avatar
Sabrina
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 841
GeregistreerdCOLON 28 Apr 2008 08:18

Leuke serie geworden hoor..
Foto 1, leuke pose, mooi licht. Denk inderdaad om het verscherpen, dat je niet tever doorschiet.
Foto 2, doet het voor mij niet.. ook vanwege de ontzettend grote reflectie. Misschien kan je proberen de glazen zwart te shoppen en iets subtielere catchlights aan te brengen.
Foto 3, is het ook niet helemaal, maar ik hou niet van witte achtergronden :P Ik vind het zwart ook niet zwart genoeg zegmaar. Beetje flets.
Foto 4, mooi qua belichting maar het model lijkt niet echt gemakkelijk te zitten..
Foto 5, vind ik de mooiste van de hele serie. De voetjes zijn al genoemd door mijn voorganger. Verder gewoon helemaal goed, niets op aan te merken!
Foto 6, is op dit moment een photobucket plaatje.. zal wel te bloot zijn gok ik :lol:
Foto 7, had van mij wat ruimer gemogen aan de rechterkant maar ook geen verkeerde plaat. Hier staat het meisje het mooist op vind ik.
Foto 8, leuke afsluiter en leuk bedacht ook!

Erg goed hoor voor een derde studioshoot!
:D
www.modelmayhem.com/reflectionsfromwithin
Gebruikers-avatar
bacovuikie
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4163
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2007 16:42
WoonplaatsCOLON Krimpen a/d Lek
CONTACTCOLON

Erik en Sabrina bedankt voor jullie reactie's je leert altijd bij
KIJK OOK EENS OP M,N WEBSITE www.rvuikphotography.nl
Gebruikers-avatar
LVfotografie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 417
GeregistreerdCOLON 27 Apr 2009 23:15
WoonplaatsCOLON Weert
CONTACTCOLON

ben het eens met de rest maar vind ze echt leuk, denk dat ze er heel blij mee zijn!
Live your life, tomorrow it can be over

www.fotolv.webklik.nl
Gebruikers-avatar
Frank64
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4126
GeregistreerdCOLON 16 Okt 2010 21:30
WoonplaatsCOLON Weert

Al met al een prima shoot en leuke resultaten voor de nieuwelingen.

Gelet op de hele serie zou ik op 1 het topje weg hebben gelaten, was het een heel krachtige plaat geworden.
Op 2 verstoort het pukkeltje het beeld. ff wegwerken?

Nr 8 is toppie bedacht en gedaan.
Had gezien het geheel en achtergrond alleen gekozen voor de zwarte BH van 7
Tevreden zijn met wat je hebt is een uitstekende eigenschap.
Tevreden zijn met wat je allemaal niet hebt een nog betere..!
Gebruikers-avatar
bacovuikie
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4163
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2007 16:42
WoonplaatsCOLON Krimpen a/d Lek
CONTACTCOLON

Lv en Frank jullie ook bedankt voor je reactie.en ja het pukkeltje is geen pukkel maar een moedervlek :wink: pukkels shop ik wel weg maar moedervlekken horen bij je.die laat ik meestal zitten(is persoonlijk hoor)en ze waren er zelf erg blij mee. ben nu bezig met m,n eigen studio.dit was op de fotoclub.als m,n eigen studio klaar is kan ik elke dag schieten(als het moet :) )want m,n hoofd loopt om van de ideen :shock:

Gr Ruud
KIJK OOK EENS OP M,N WEBSITE www.rvuikphotography.nl
Gebruikers-avatar
LVfotografie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 417
GeregistreerdCOLON 27 Apr 2009 23:15
WoonplaatsCOLON Weert
CONTACTCOLON

hihi, ideeen die ik te weinig heb, heb jij teveel!
Live your life, tomorrow it can be over

www.fotolv.webklik.nl
Gebruikers-avatar
DutchBorg
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 196
GeregistreerdCOLON 25 Mei 2008 16:10
WoonplaatsCOLON ZHZ

Hey Ruud,

Ik ga niet in op de technische kant van de foto's. Daar heb ik onvoldoende kennis voor.
Ondanks dat heb ik natuurlijk wel een menig. Wie niet?
De foto's die mij het meest aanspreken zijn 1, 2, 3 en 8. Waarom? Gewoon omdat ze lekker kijken.

Om de wel bekende uitspraak van Barry Stevens maar eens te gebruiken "VOORAL DOORGAAN"'. :D
En om een Frank Doorhof te worden moet je nog een beetje meer eten. Technisch gezien natuurlijk. :P


grtjes René
Kijk ook eens hier:
https://www.flickr.com/photos/rvr-fotografie/
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar