Wat is jouw laatste aanwinst [Deel IV]

ModeratorCOLON Global Moderators

Erikderaaf
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 63
GeregistreerdCOLON 05 Mrt 2007 19:43
WoonplaatsCOLON Uden

goede keus, heb naar aanleiding van veel lovende reacties dezelfde tamron, ben er zeer tevreden mee!

vandaag nieuw binnen:
Kenko 1.4 Teleplus pro300 DG Extender
67mm B+W UV & Hoya Pola
Canon Handstrap E1
Op/tech Pro strap.

de bovenste 2 zijn voor de lens die volgende week komt (ef 70-200 F4L IS USM)

de optech strap is een verademing, ik werd helemaal gek van dat standaard ding, dit is zo lekker comfortabel :)

(sigma 70-300 APO gaat volgende week in de verkoop, iemand interesse ;) )
[size=75]40D + 400D | EF-S 17-55 IS | EF-S 18-55 II | EF 70-200 F4 L IS | Kenko ext. + tussenringen | Speedlite 430EX + 580 EX II | Slingshot 300[/size]
Gebruikers-avatar
webmeesteres
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 156
GeregistreerdCOLON 06 Mrt 2005 22:21
WoonplaatsCOLON Papendrecht
CONTACTCOLON

de optech strap is een verademing, ik werd helemaal gek van dat standaard ding, dit is zo lekker comfortabel
Ik EIS een inkoop actie voor deze strap! 8) wil er nl 2 hebbe!
Wat voor camera heb jij? "Een zwarte...."

7D|Sigma 10-20 HSM|Canon 24-105 IS USM|Canon 70-200 F/4 IS USM |Canon 100mm F2.8 macro USM|Canon Speedlite 420 EX|Lowepro Mini Trekker Classic +Slingshot 200AW
Gebruikers-avatar
@nita
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 150
GeregistreerdCOLON 23 Sep 2006 22:13
WoonplaatsCOLON Almere
CONTACTCOLON

Vandaag een Canon EF 50mm. 1.8 II en een Canon Monopod 100 aangeschaft. :D

Groetjes,
Anita
[size=75]Canon EOS 350D | Canon EF 50mm f/1.8 II | Canon EF 28-105mm f/4-5.6 USM | Canon EF 70-200mm f/4 [color=red]L [/color]IS USM | Proud to be a member of 'WTC'.[/size]
Soron
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1719
GeregistreerdCOLON 29 Mei 2006 14:13
WoonplaatsCOLON Leeuwarden / Klazienaveen
CONTACTCOLON

webmeesteres schreefCOLON
de optech strap is een verademing, ik werd helemaal gek van dat standaard ding, dit is zo lekker comfortabel
Ik EIS een inkoop actie voor deze strap! 8) wil er nl 2 hebbe!
Wat let je... :) Dan heb ik ook wel interesse.
Gebruikers-avatar
Zorgeleos
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 756
GeregistreerdCOLON 02 Apr 2006 10:01
WoonplaatsCOLON 't Gooi

Erikderaaf schreefCOLON Op/tech Pro strap.
Ikke ook wille hebbe!
Erikderaaf schreefCOLON Canon Handstrap E1
Ik ben wel benieuwd of je deze vaak gaat gebruiken en of je er een erg zweethandje van krijgt. Is ie ook langduriger bruikbaar met je telelens, qua gewicht? Drie uur lopen door een dierentuin bijvoorbeeld?
Kun je de Op/tech Pro en de Handstrap tegelijk aan je camera vastzetten? Dat zal een stuk schelen - veel wisselen...
Hou je ons op de hoogte?
5D III | 24-70 II | 70-200 2.8 IS II | www.lionfoto.nl
fireblade

Heb vrijdag ook een Kenko 1.4 pro300 dg extender gekocht. De 2x had ik al. Kan ik nu op mijn 300mm f4 zetten en werkt de AF nog lekker.

Gr. Chris :wink:
Gebruikers-avatar
MarcoZ
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 283
GeregistreerdCOLON 14 Jun 2006 18:46
WoonplaatsCOLON Rijssen
CONTACTCOLON

Zorgeleos schreefCOLON
Erikderaaf schreefCOLON Op/tech Pro strap.
Ikke ook wille hebbe!
Erikderaaf schreefCOLON Canon Handstrap E1
Ik ben wel benieuwd of je deze vaak gaat gebruiken en of je er een erg zweethandje van krijgt. Is ie ook langduriger bruikbaar met je telelens, qua gewicht? Drie uur lopen door een dierentuin bijvoorbeeld?
Kun je de Op/tech Pro en de Handstrap tegelijk aan je camera vastzetten? Dat zal een stuk schelen - veel wisselen...
Hou je ons op de hoogte?
Ik heb zelf die Handstrap, ik krijg er zelf geen zweethandjes van. Met die Op/tech strap erbij zou het moeten kunnen want die Op/tech strap zit aan de camera en de Handstrap aan de camera+grip.
Om kritiek te vermijden: zeg niets, doe niets en post niets.

Wie geen fouten maakt maakt meestal niks.
Gebruikers-avatar
dexter
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1003
GeregistreerdCOLON 05 Mrt 2006 11:51

Een Hoya circ.pola filtter voor m'n 17-70 :D
[size=75]Sigma 17-70mm F2.8-4.5 DC MACRO / Canon EF 70-200mm F4L USM / Canon EF 50mm F1.8 II / Canon EF 1.4x Extender II / Canon 430EX / veel kaartjes / tasjes [/size]
Gebruikers-avatar
Bagtjuh
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2333
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2005 15:25
WoonplaatsCOLON Veenhuizen

Nogt niet echt in het bezit maar wel besloten dat ik morgen een 30D ga kopen.

Ja ik ga het toch doen Chris :oops:
Only after the last tree has been cut down.....only when the last river has been poisoned........only when the last fish has been caugth......only then you will find out that money can not be eaten......Lets all take care of mother earth!!
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Bagtjuh schreefCOLONNogt niet echt in het bezit maar wel besloten dat ik morgen een 30D ga kopen.

Ja ik ga het toch doen Chris :oops:
Don't do it man; ik heb de mijne nu iets langer dan een jaar en de teller staat op 20.000. Je gaat gewoon veel meer fotograferen
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
Gebruikers-avatar
Bagtjuh
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2333
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2005 15:25
WoonplaatsCOLON Veenhuizen

Nog meer :shock:

De 400D klikt nu al dagelijks dus nog meer betekend dan minder werken voor de baas.

Ik was het eigenlijk nog niet van plan om het voor eind juli te doen maar ja die cash back he :wink:

Ben een hollander!

Trouwens die 400D houd ik dus mooi als 2e body.
Only after the last tree has been cut down.....only when the last river has been poisoned........only when the last fish has been caugth......only then you will find out that money can not be eaten......Lets all take care of mother earth!!
Erikderaaf
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 63
GeregistreerdCOLON 05 Mrt 2007 19:43
WoonplaatsCOLON Uden

zorgeleos,

op dit moment heb ik de handstrap gewoon aan de camera (heb een grip onder de 400d, dus dat gaat.)
De optech heb ik vastgemaakt aan de lus van de handstrap. Lijkt nu goed te gaan, alleen zakt het punt waar die vastzit iets naar boven omdat het gewicht gedragen word door de handstrap-lus onder de grip
[size=75]40D + 400D | EF-S 17-55 IS | EF-S 18-55 II | EF 70-200 F4 L IS | Kenko ext. + tussenringen | Speedlite 430EX + 580 EX II | Slingshot 300[/size]
fireblade

dejong1racing schreefCOLON
Bagtjuh schreefCOLONNogt niet echt in het bezit maar wel besloten dat ik morgen een 30D ga kopen.

Ja ik ga het toch doen Chris :oops:
Don't do it man; ik heb de mijne nu iets langer dan een jaar en de teller staat op 20.000. Je gaat gewoon veel meer fotograferen
Niet doen echt niet het is een rot ding. Ligt niet lekker in de hand, is niet prettig zo'n wiel achterop. Maakt ook hele wazige foto's. En hij heeft 2 miljoen pixels minder dan de 400D. Daar krijg je veel spijt van.

Gr. Chris :mrgreen:
Fluplander
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 284
GeregistreerdCOLON 22 Aug 2006 06:12
WoonplaatsCOLON Flupland

gisteren de hd80 80GB binnen gekregen!

eerste indruk is dat hij lekker snel is! dus die kan mee op vakantie!
Giuseppe
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 26
GeregistreerdCOLON 18 Mrt 2007 20:17
WoonplaatsCOLON Enschede

Gisteren over de grens een Braun 60Gb pixelbank opgehaald.
In de aanbieding en dus 35 pleuro goedkoper dan bij Konijnenberg :D
Mooi mee op vakantie en dan maar veel klikken ;)
AstroErwin
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 137
GeregistreerdCOLON 04 Mei 2007 15:17
WoonplaatsCOLON ijmuiden
CONTACTCOLON

wat computer spul omdat huidige spul na 1 jaar trouwe dienst ermee gestopt is
vervangende gedeelte word
AMD FX-62 2x2800mhz
moederbord: Asus M2N32 WS Professional
geheugen enz kan ik nog gebruiken :)

Afbeelding
[color=green]1DMK!! - 40D - bg - remotes - 550EX - 2000mm F10 - 800mm F4 - 760mm F5,6 - 17-40 - 70-200 2.8 is - extras[/color]
Gebruikers-avatar
Bagtjuh
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2333
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2005 15:25
WoonplaatsCOLON Veenhuizen

Chris ik doe graag dingen waar ik spijt van krijg :wink:

En die 2 miljoen pixels koop ik er wel bij :lol:
Only after the last tree has been cut down.....only when the last river has been poisoned........only when the last fish has been caugth......only then you will find out that money can not be eaten......Lets all take care of mother earth!!
Johnalb

Ik heb een Pelicase 1560 gekocht, kan ik veilig mijn spullen mee nemen naar de sportvelden enzo.
Gebruikers-avatar
Bagtjuh
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2333
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2005 15:25
WoonplaatsCOLON Veenhuizen

Sinds 10.20 uur een 30D in de tas.
En met de grip die er eigenlijk niet was maar de zeer vriendelijke verkoper haalde hem zo van een complete set af.

Goede service bij foka
Only after the last tree has been cut down.....only when the last river has been poisoned........only when the last fish has been caugth......only then you will find out that money can not be eaten......Lets all take care of mother earth!!
Gebruikers-avatar
pinkie and some brain
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 458
GeregistreerdCOLON 04 Okt 2006 21:50
WoonplaatsCOLON Amsterdam

Je laat er in ieder geval geen gras over groeien... Feli met je aankoop dat je er veel plezier aan mag beleven.

Simon
Ik rust mijn koffer :wink:
Geen Canon meer, maar Fuji...
X-M1, XF18-55mm F2.8-4 R LM OIS, XF27mm F2.8
BUTTON_TOPIC_LOCKED

Terug naar