NAAMGEVING topics & kwaliteit foto's...

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
zebra
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 597
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2006 20:09
WoonplaatsCOLON B Limburg-Maaskant
CONTACTCOLON

eos4all schreefCOLONHet is juist leuk om te zien, dat iedereen op zijn eigen manier met fotograferen bezig is. De ene vanuit een erg technische benadering, de ander vanuit een veel emotionelere. Maar het helpt wel enorm, als de topicstarter een kleine inleiding houdt.
En hierom draaide dit hele topic eigenlijk. Hoe meer uitleg hoe eenvoudiger en duidelijker de comment die gegeven kan worden.
Dus ik kan hier alleen maar akkoord mee gaan.
[url]http://www.dannybeuten.net[/url]
Gebruikers-avatar
Sissie
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 76
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2007 09:17

Miccie schreefCOLON
schoffie schreefCOLON Wel is het zo dat ik veel topics zie waarbij TS zelf nooit meer iets van zich laat horen... dat irriteert mij wel mateloos.
Helemaal meer eens. Vooral in het begin toen ik wat meer reageerde op/in nieuwskomers/testcase. Van de meeste TS geen reactie. Als je tijd dan wat krap is dan wordt je ook selectiever. Dit ten koste van de TS die wel leergierig is en die je dan dus niet meer bereikt ... en dat is dan jammer natuurlijk!
Om als nieuwkomer/groentje ook maar wat te zeggen: dit merk ik wel heel fel hier. Ik heb hier al veel geleerd, ik lees ontzettend graag op dit forum en ik kijk heel graag naar de foto's. Toch kan ik hier zelf geen foto's plaatsen. Of ja, ik kan dat wel, maar ik krijg er meestal geen tot zéér weinig reactie op. Dat vind ik ontzettend jammer. Ik doe namelijk mijn best om te verbeteren, maar mijn foto's kunnen nog niet de Showcase in.

In het begin probeerde ik bij de meeste fototopics wel te reageren, maar uiteindelijk heb ik dit ook opgegeven omdat ik er voor mijn foto's eigenlijk "niks" voor terugkrijg...
Ik heb geen inspiratie voor mijn onderschrift!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar