WID #55

Het populaire raadsel van EOSdigitaal: raad waar een foto gemaakt is, of wat er op staat.

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Ja, dat nummer was de reden van mijn antwoord :mrgreen: ik zoek even verder.
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Gebruikers-avatar
jonggolde
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3525
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2007 21:31
WoonplaatsCOLON Borsele
CONTACTCOLON

Dat gebouw rechts met die blauwe kleurtjes, kun je daarin naar beneden en is daar beneden dan een treintje of zoiets?
Anoniem 4

Als ie heel hard draait, gaat het misschien naar beneden, maar dan heb je wel een “Abeltje” nodig voor de besturing.
Het is namelijk een draaimolen voor de kleintjes en daar zit vast iets in wat op een treintje lijkt.
Zekerheid heb ik niet want ik mag er niet in. :lol:
Anoniem 3

Vannacht, om één over twaalf geef ik de goede oplossing. Je moet toch iets te vieren hebben...
Als inleiding luister ik nu via mijn gereviseerde oude taperecorder AKAI 630DB naar Angelo, what's in a name zie mijn avatar, Branduardi. Wat werd er destijds toch goede muziek gemaakt....
Moet ik misschien toch nog eens via Frankrijk naar Italië afreizen....
Misschien tot straks, als een ander me niet voor is.
Anoniem 3

Zoals beloofd, hier de oplossing:

Het is Diano Marina, net naast mijn imperium...

Ik ga zoeken, maar dat valt met mijn nieuw bereikte leeftijd niet altijd mee....

Tot straks, nu even vieren...
Anoniem 4

Van harte dubbel gefeliciteerd, Gabriël.
Allereerst natuurlijk met je verjaardag, waarmee je 71ste levensjaar wordt ingeluid.
Maak er met Wil en iedereen die je na staat een mooie dag van.
Wij zullen binnenkort weer eens afspreken om erop te proosten.

Ook gefeliciteerd met je opoffering om de volgende WID op je te nemen door het enig juiste antwoord te geven op mijn beeldvraag.
Het was toch echt een heel makkelijke, zeker met alle aanwijzingen die zijn gegeven.
Dit bleek ook weer te hoog gegrepen om de aandacht vast te kunnen houden.
Ga bij de volgende WID voor een nog simpeler plaatje, dan beloof ik niet mee te raden om ook anderen een keer een kans te geven.

O ja en wat die (strand)bedjes betreft, die vind je net als aan de Franse Riviera in vrijwel ieder Italiaans kustplaatsje.
Het is een bijzonder en vermakelijk gezicht, maar ons zul je er niet vinden.
Wij hebben een hotel met een eigen strandje en gereserveerde bedjes, waar we een paar dagen verblijven.
Sonja houdt wel van die bedjes, mij tref je er zelden. Ik ga voor het mooie zwembad en lees mijn boek op het terras van onze kamer.

Fijne dag en succes met de volgende WID.
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Van harte gefeliciteerd Gabriel! Ik wens je met iedereen om je heen een mooi, gezond en gelukkig jaar toe
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Anoniem 3

Dank U dank U
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar