[VERZAMELTOPIC] [18+] EOS fotografen geven zich bloot DEEL 3

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
JostI
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 654
GeregistreerdCOLON 03 Feb 2006 10:59
WoonplaatsCOLON Klijndijk (Drenthe)
CONTACTCOLON

Allette schreefCOLONHij is in RAW geschoten en dit is inderdaad mijn smaak bewerking :D
:D
[color=blue][size=75]Een dag niet gefotografeerd is een dag niet geleefd. [/size][/color]

Mijn website: [url=http://www.jodafotografie.nl]Jodafotografie[/url]
schoffie
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 10370
GeregistreerdCOLON 26 Aug 2005 08:15
CONTACTCOLON

Bzzje schreefCOLONeens kijken of dit de rest ook over de streep haalt
zolang iedereen het zelf maar wil... het moet geen competitie of prestige worden.
www.johanvanderwielen.nl
Bzzje
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 92
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2004 13:57
WoonplaatsCOLON Voorburg
CONTACTCOLON

schoffie schreefCOLON zolang iedereen het zelf maar wil... het moet geen competitie of prestige worden.
volgens mij zijn we daar hier allemaal oud en wijs genoeg voor.... :?
[url=http://www.alsikmaarinbeeld.com]alsikmaarinbeeld.com[/url]
Tom_Almere
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 835
GeregistreerdCOLON 24 Jan 2005 23:31
WoonplaatsCOLON Almere
CONTACTCOLON

Bzzje, mooie foto, leuke kleurstelling. net jammer van de beetje vreemde schaduwen op de achtergrond.

Allette
Poging 1 is erg gaaf gedaan, bewerking vind ik super !

Poging 2 is erg gedurft. je ziet net niks, maar toch
Pose is leuk bedacht zo met die foto, maar de kleur vind ik persoonlijk wat minder. Probeer volgende keer ook eens iets verder van de achtergrond af te gaan staan (als je daarvoor tenminste de ruimte hebt)

Al met al weer 2 hele mooie posts erbij
tom
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3093
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2004 10:25
CONTACTCOLON

respect voor al wie me voor was. crospost van serie die ik daartraks poste,

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
---------------------------My-------m-----I------------n-------------------d
Gebruikers-avatar
flipya54
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 428
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2006 22:28
WoonplaatsCOLON Freetown, Sierra Leone
CONTACTCOLON

Allette schreefCOLONHij is in RAW geschoten en dit is inderdaad mijn smaak bewerking :D
Ook de mijne :D
compromise - conformity - assimilation - submission - ignorance - hypocrisy - brutality - the elite
know your enemy
JDonline. nl
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 371
GeregistreerdCOLON 15 Mrt 2006 21:04

Allette, die eerste foto: Echt vet! Vind hem echt heel mooi!
Mooi dat je in blend met de achtergrond, en je houding vind ik ook subliem!
En dat truitje zo provocerend net wel net niet over je borst heen, ik vind hem geweldig!
sullivan
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3082
GeregistreerdCOLON 08 Dec 2004 20:23
WoonplaatsCOLON Almere

@Allette: Foto 1 vind ik mooi. Bewerking past goed bij de pose. Foto 2 is het niet voor mij. Hoe moet ik het zeggen: de pose komt bij mij te krampachtig over om alles te verbergen, niet met het idee om je mooie lichaamsvormen te laten zien. Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.

@Tom: Erg sterk zo als drie leuk. Mijn gedachte heb je nu bevestigd. De serie is zo veel krachtiger.

mvg,
Frank
GW
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 17 Jul 2006 15:01

Ook maar even een poging wagen...

[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... c_id=48586[/img]
Gebruikers-avatar
bouk
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6783
GeregistreerdCOLON 25 Dec 2004 18:27
WoonplaatsCOLON De Rijp

eerste foto op de site, voor mij hoeft het niet hoor.
grt,bouk.
Gebruikers-avatar
Owl
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 311
GeregistreerdCOLON 28 Dec 2005 15:21
WoonplaatsCOLON Annen

Ik heb er ook niets mee. De gedachte achter EOS fotografen geven zich bloot, is dat er foto's geplaatst werden van de persoon achter de EOS-digitaal.nl gebruiker. Voor GW lijkt het een foto om de foto.
/ * Geen commentaar */ [size=75]EOS 30D | Sigma 17-35/2.8-4.0 HSM | Canon EF 24-70/2.8 [color=red]L[/color] USM | Canon EF 70-200/2.8 [color=red]L[/color] USM | 430EX | Canon 50/1.8 II[/size]]
Gebruikers-avatar
Cvdijk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2896
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2005 17:34
WoonplaatsCOLON Leeuwarden
CONTACTCOLON

En waarom is dat? Het staat iedereen vrij om een foto te plaatsen op het forum. GW komt vandaag binnen wandelen, ziet het topic en denkt: Verrek! Ik heb ook nog een leuke 18+ foto van mezelf! Die ga ik plaatsen..

Daar is niets mis mee, of het nu je 8500 post is of je 1e..

Daarnaast wil ik er op aandringen om off-topic gerelateerde opmerkingen achterwege te laten en te discussieren over de foto. Hoe vind je hem? Kan het beter? WAT kan beter? Of in het geval van dit topic mag het ook best wat losser. Geen probleem... Het verdiend respect als je jezelf bloot vertoont in het openbaar (Wel legaal dan he :wink:), dus laten we ook GW die credits geven...
<A href="http://67.15.245.8/~prostudi/shop/product_info.php?cPath=49&products_id=113&osCsid=c6f9606da45264fed9a4f5bbde40eb6e">Workshops modelfotografie</A>
<A href="http://www.prostudio.nl">Prostudio.nl - Linkstar en Falcon Eyes Studio Artikelen!</A>
HMaster
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 411
GeregistreerdCOLON 28 Okt 2005 09:48
WoonplaatsCOLON Wijk bij Duurstede

Cvdijk schreefCOLONEn waarom is dat? Het staat iedereen vrij om een foto te plaatsen op het forum. GW komt vandaag binnen wandelen, ziet het topic en denkt: Verrek! Ik heb ook nog een leuke 18+ foto van mezelf! Die ga ik plaatsen..

Daar is niets mis mee, of het nu je 8500 post is of je 1e..

Daarnaast wil ik er op aandringen om off-topic gerelateerde opmerkingen achterwege te laten en te discussieren over de foto. Hoe vind je hem? Kan het beter? WAT kan beter? Of in het geval van dit topic mag het ook best wat losser. Geen probleem... Het verdiend respect als je jezelf bloot vertoont in het openbaar (Wel legaal dan he :wink:), dus laten we ook GW die credits geven...
*eens mee is 8)

Ik denk dat GW er nog even een fotosjop-uurtje aan moet hangen. (niet letterlijk opvatten :wink: ). Hij kan er een soort van "Venus van Milo" beeld van zijn romp creeeren. Dan wordt de foto een stuk mooier... Nu heeft de foto het net niet..
-------------------------------------------------------
Error99 - User is the problem
Gebruikers-avatar
Joyce
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 658
GeregistreerdCOLON 12 Feb 2006 16:11
WoonplaatsCOLON Spijkenisse
CONTACTCOLON

Ik denk ook dat dat de bedoeling was, om zo'n soort van beeld te creeeren. En idd, iemands eerste post mag toch best hier zijn?
Groetjes Joyce

Mooi he, alles....

Kijkdoos, lampjes ernaast, lampje erop, glas in verschillende vormen en maten ervoor en een tasje waar alles in moet.
Gebruikers-avatar
Cvdijk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2896
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2005 17:34
WoonplaatsCOLON Leeuwarden
CONTACTCOLON

Ik heb met OWL inmiddels een PB wisseling gehad en snap nu zijn standpunt. .. Duidelijkheid is het halve werk zullen we maar zeggen :wink:
<A href="http://67.15.245.8/~prostudi/shop/product_info.php?cPath=49&products_id=113&osCsid=c6f9606da45264fed9a4f5bbde40eb6e">Workshops modelfotografie</A>
<A href="http://www.prostudio.nl">Prostudio.nl - Linkstar en Falcon Eyes Studio Artikelen!</A>
Gebruikers-avatar
Owl
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 311
GeregistreerdCOLON 28 Dec 2005 15:21
WoonplaatsCOLON Annen

Het ging mij er inderdaad niet om dat ik deze foto niet vind kunnen, maar meer omdat de schroom van velen (hoe anoniem/duidelijk/onduidelijk een dergelijke foto ook is) volgens mij te maken heeft met het feit dat er altijd wel andere gebruikers hier op het forum die degene die de foto plaatst kennen. Dit is een form van 'controle' waardoor de authenticiteit van deze foto's enigzins gewaarborgd is. Bij GW ontbreekt dit volgens mij. Ik vind deze foto met name hierdoor afbreuk doen aan de andere hier reeds eerder geplaatste foto's.
Zonder verdere informatie blijft het nu een foto van een torso zonder hoofd, armen en benen.
/ * Geen commentaar */ [size=75]EOS 30D | Sigma 17-35/2.8-4.0 HSM | Canon EF 24-70/2.8 [color=red]L[/color] USM | Canon EF 70-200/2.8 [color=red]L[/color] USM | 430EX | Canon 50/1.8 II[/size]]
Gebruikers-avatar
bouk
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6783
GeregistreerdCOLON 25 Dec 2004 18:27
WoonplaatsCOLON De Rijp

Cvdijk schreefCOLONEn waarom is dat? Het staat iedereen vrij om een foto te plaatsen op het forum. GW komt vandaag binnen wandelen, ziet het topic en denkt: Verrek! Ik heb ook nog een leuke 18+ foto van mezelf! Die ga ik plaatsen..

Daar is niets mis mee, of het nu je 8500 post is of je 1e..

Daarnaast wil ik er op aandringen om off-topic gerelateerde opmerkingen achterwege te laten en te discussieren over de foto. Hoe vind je hem? Kan het beter? WAT kan beter? Of in het geval van dit topic mag het ook best wat losser. Geen probleem... Het verdiend respect als je jezelf bloot vertoont in het openbaar (Wel legaal dan he :wink:), dus laten we ook GW die credits geven...
op aandringen?? heb je het verloop van dit topic zeker niet erg gevolgd.
voor mij is het juist respectloos om je zelf bloot op het internet te zetten en zeker hier op EOS.
en als iemand, die net een paar dagen lid is, meteen zo,n opname neerzet, heb ik toch enige twijvel hoor of het wel met de intensie wordt gedaan, zoals de leden die hier al veel langer bij EOS zitten.
voor de goede orde, ben niet tegen naaktfotografie, in tegendeel.
ben wel tegen discussie op een fotosite, maar dit wilde ik toch wel even kwijt.
grt,bouk.
-Marjo-
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 32
GeregistreerdCOLON 01 Feb 2006 11:38
WoonplaatsCOLON Alkmaar

Ik zie helemaal geen foto :?:
-Marjo-
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 32
GeregistreerdCOLON 01 Feb 2006 11:38
WoonplaatsCOLON Alkmaar

HMaster schreefCOLON*eens mee is 8)

Ik denk dat GW er nog even een fotosjop-uurtje aan moet hangen. (niet letterlijk opvatten :wink: ). Hij kan er een soort van "Venus van Milo" beeld van zijn romp creeeren. Dan wordt de foto een stuk mooier... Nu heeft de foto het net niet..
Waar blijft de jouwe? ;)
wierdeau
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1198
GeregistreerdCOLON 05 Okt 2004 19:12
WoonplaatsCOLON Badhoevedorp
CONTACTCOLON

Wow Allette die eerste... :shock: Men en dan te bedenken dat jij je camera pas een paar weken hebt.. ik ga ff stil in een hoekje staan en genieten.
nieuwe website!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar