interesse peiling en lokaties EOS WEEKEND 2007

ModeratorCOLON Global Moderators

Lokatie keuzes

Valkenburg (Zuid Limburg)
7
21%
Ardennen (bij deze optie, zelf plaatssuggestie)
13
39%
Veluwe (Ede, Arnhem, Apeldoorn)
9
27%
Antwerpen (België)
2
6%
Antwerpen (België)
2
6%
 
Aantal stemmenCOLON 33
two-tone
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 732
GeregistreerdCOLON 09 Jan 2005 00:39
WoonplaatsCOLON Vlaardingen
CONTACTCOLON

ik heb een poll aangemaakt met 4 keuzes.

Ik heb het idee van de ardennen meegenomen, ben er helemaal niet bekend mee, dus dan moet je zelf met een plaats komen..

In een vorig topic over het eos weekend werd gespeculeerd over antwerpen, wat mij ook wel leuk leek.

Valkenburg is mijn favoriet: kastelen, rodelbaan, natuur, grotten, gezellig stadje, en duitsland en belgie goed in de buurt..
[size=75]EOS 40d || Canon EF 50 f1.8 mkII || Canon EF 70-200/2.8 [color=red]L[/color] USM + zonnekap || Canon Speedlite 430EX || Manfrotto 055DB+029 3weg hex qr. + 679B+Proball 308 ballhead[/size]
Gebruikers-avatar
Chow
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3480
GeregistreerdCOLON 20 Apr 2006 08:42
WoonplaatsCOLON Nieuw Vennep
CONTACTCOLON

Ardennen gekozen natuurlijk. Is in de buurt en je waant je gelijk in het buitenland. Prima plek op 3 uur rijden vanaf Amsterdam en niet duur..
[size=67]"I wasn't one of those photographers that started when I was 12 and always wanted to be a photographer." - Annie Leibovitz
[/size]
two-tone
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 732
GeregistreerdCOLON 09 Jan 2005 00:39
WoonplaatsCOLON Vlaardingen
CONTACTCOLON

plaatssuggestie chow~!
[size=75]EOS 40d || Canon EF 50 f1.8 mkII || Canon EF 70-200/2.8 [color=red]L[/color] USM + zonnekap || Canon Speedlite 430EX || Manfrotto 055DB+029 3weg hex qr. + 679B+Proball 308 ballhead[/size]
Gebruikers-avatar
Chow
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3480
GeregistreerdCOLON 20 Apr 2006 08:42
WoonplaatsCOLON Nieuw Vennep
CONTACTCOLON

Ik had al aangegeven om http://www.herbergpaljas.be/ te checken.
Ik ben er een paar keer geweest. Is een herberg waar veel motorclubs ook overnachten. Is goedkoop maar ook erg eenvoudig. Boven heb je simpele kamers met gedeeld douche/toilet. Eigenaren zijn Hagenezen. Beneden is een bar die rete gezellig is en ook wordt bezocht door de locals in de buurt. Er achter ligt een camping waar je ook een caravan kunt huren voor een appel en een ei.
Vanuit deze plek ben je heel centraal gelegen. Uur rijden naar stad Luxemburg. Half uur vanaf de diverse grotten en wandelroutes zodra je de herberg verlaat.. T'is maar een suggestie. T'is niet luxe maar wel goedkoop en goed.
Mochten er belgen zijn die betere plekken weten houd ik mij natuurlijk aanbevolen...
[size=67]"I wasn't one of those photographers that started when I was 12 and always wanted to be a photographer." - Annie Leibovitz
[/size]
two-tone
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 732
GeregistreerdCOLON 09 Jan 2005 00:39
WoonplaatsCOLON Vlaardingen
CONTACTCOLON

die viel voor mij al af. Wil wel een BEETJE luxe. op zn minst een eigen douche en wc
[size=75]EOS 40d || Canon EF 50 f1.8 mkII || Canon EF 70-200/2.8 [color=red]L[/color] USM + zonnekap || Canon Speedlite 430EX || Manfrotto 055DB+029 3weg hex qr. + 679B+Proball 308 ballhead[/size]
Gebruikers-avatar
Chow
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3480
GeregistreerdCOLON 20 Apr 2006 08:42
WoonplaatsCOLON Nieuw Vennep
CONTACTCOLON

Groepen vanaf 10 personen is 45 euro voor 2 nachten inclusief ontbijt.. En 65 euro als je er ook s'avonds eet... Da's niet duur... Da's pp dus..
[size=67]"I wasn't one of those photographers that started when I was 12 and always wanted to be a photographer." - Annie Leibovitz
[/size]
Gebruikers-avatar
Chow
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3480
GeregistreerdCOLON 20 Apr 2006 08:42
WoonplaatsCOLON Nieuw Vennep
CONTACTCOLON

two-tone schreefCOLONdie viel voor mij al af. Wil wel een BEETJE luxe. op zn minst een eigen douche en wc
Ik slaap er alleen maar dus een eigen douche en wc vind ik minder belangrijk. Maar jij bent de organizer dus andere opties moeten kunnen ;)

Of zoiets??

http://www.eurorelais.nl/vakantiehuizen ... eferer=set
[size=67]"I wasn't one of those photographers that started when I was 12 and always wanted to be a photographer." - Annie Leibovitz
[/size]
Gebruikers-avatar
JoCa
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2446
GeregistreerdCOLON 19 Mrt 2005 09:07

Leuk idee Ricardo... :P

Ik ben gisteravond thuis gekomen vanaf weekendje valkenburg(Landal Cauberg),en dat is en mooie omgeving.Maar belgiche ardennen lijkt me ook heel mooi... :wink:
Kijk n's op m'n website... http://www.casperina.nl/
Jos Images
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 990
GeregistreerdCOLON 21 Mei 2005 14:55

Leuk plan.
Volg dit topic.
Ben zelf redelijk bekend in de Ardennen en Luxemburg. Maar ken Valkenburg natuurlijk ook.
two-tone
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 732
GeregistreerdCOLON 09 Jan 2005 00:39
WoonplaatsCOLON Vlaardingen
CONTACTCOLON

heb jij nog aanraders in de ardennen Jos? Malmedy hoorde ik laatst dat wel leuk was. (hotels daar zijn alleen niet echt voordelig)

Als iemand een idee heeft/aanrader heeft voor de ardennen moet je het vooral niet voor jezelf houden he. Nogmaals, ik wil het best regelen maar ik ben niet bekend in de ardennen (is nogal groot gebied)
[size=75]EOS 40d || Canon EF 50 f1.8 mkII || Canon EF 70-200/2.8 [color=red]L[/color] USM + zonnekap || Canon Speedlite 430EX || Manfrotto 055DB+029 3weg hex qr. + 679B+Proball 308 ballhead[/size]
Jos Images
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 990
GeregistreerdCOLON 21 Mei 2005 14:55

Yep!
Wat hoger in de Ardennen: Durbuy, Houffalize, La Roche en Ardenne, Saint Hubert en lager (maar dat is ook meer rijden) Bouillon.
Leuke informatieve site is http://www.ardennen.nl
Groet,
Jos
Soron
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1719
GeregistreerdCOLON 29 Mei 2006 14:13
WoonplaatsCOLON Leeuwarden / Klazienaveen
CONTACTCOLON

Het is dus de bedoeling dat we een heel weekend (lees: meerdere dagen) ergens bivakkeren? Dus geen standaard shootdagje?

We kunnen dan ook (oost) Duitsland of Denemarken doen. Net zo ver als Belgie voor iedereen die in het noorden woont.
two-tone
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 732
GeregistreerdCOLON 09 Jan 2005 00:39
WoonplaatsCOLON Vlaardingen
CONTACTCOLON

het is inderdaad de bedoeling dat we 2 nachten ergens verblijven.

Wat jij noemd is een leuk idee voor een andere keer Soron, ik heb nu 4keuzes gemaakt waaruit te kiezen is. Uiteindelijk word 1 lokatie de winnaar van de poll.
[size=75]EOS 40d || Canon EF 50 f1.8 mkII || Canon EF 70-200/2.8 [color=red]L[/color] USM + zonnekap || Canon Speedlite 430EX || Manfrotto 055DB+029 3weg hex qr. + 679B+Proball 308 ballhead[/size]
Gebruikers-avatar
Chow
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3480
GeregistreerdCOLON 20 Apr 2006 08:42
WoonplaatsCOLON Nieuw Vennep
CONTACTCOLON

Moet er niet dan nu een poll komen en een lijst van inschrijvers???
[size=67]"I wasn't one of those photographers that started when I was 12 and always wanted to be a photographer." - Annie Leibovitz
[/size]
two-tone
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 732
GeregistreerdCOLON 09 Jan 2005 00:39
WoonplaatsCOLON Vlaardingen
CONTACTCOLON

er bestaat al een pol in dit topic voor de plaats.

Ik wil nog even afwachten en andere mensen de kans geven om te stemmen.

Zoals het er nu uitziet, gaan we naar de ardennen.
Ik ben al druk bezig naar het zoeken van een lokatie en of het een hotel word of een groepschalet. Even de voor en nadelen:

Hotel:
+volledig verzorgd maw, niet zelf voor eten zorgen.
+volledige privacy
-duurder in verhouding dan een chalet.


Chalet/vakantiehuis
+ geen andere, eventueel vervelende mensen om je heen
+ volledig losstaand
+ relatief voordelig
- zelf voor eten en drinken zorgen
- badkamer en wc moeten gedeeld worden door iedereen, dus minder snel klaar 's-morgens voor een shoot (of je moet meerdere badkamers hebben)
[size=75]EOS 40d || Canon EF 50 f1.8 mkII || Canon EF 70-200/2.8 [color=red]L[/color] USM + zonnekap || Canon Speedlite 430EX || Manfrotto 055DB+029 3weg hex qr. + 679B+Proball 308 ballhead[/size]
Gebruikers-avatar
Chow
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3480
GeregistreerdCOLON 20 Apr 2006 08:42
WoonplaatsCOLON Nieuw Vennep
CONTACTCOLON

Dat zelf voor eten zorgen is geen probleem hoor. Ik kook makkelijk voor grotere groepen.. Als iemand me helpt met het snijden van groenten en vlees heb ik binnen no time een waanzinnige nasi of een lekkere pasta staan.. Ik heb bij de verjaardag van m'n zoontje op 9 februari voor 60 man staan koken. Dat was ook niet echt een issue ;) En als ik vantevoren weet hoeveel man ermee gaan neem ik de belangrijkste spullen wel mee. Hoeven we daar alleen wat vlees en groenten te scoren.. Andere deelnemers maak ik dan verantwoordelijk voor de drank tijdens het eten...
[size=67]"I wasn't one of those photographers that started when I was 12 and always wanted to be a photographer." - Annie Leibovitz
[/size]
two-tone
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 732
GeregistreerdCOLON 09 Jan 2005 00:39
WoonplaatsCOLON Vlaardingen
CONTACTCOLON

dan moet je wel zeker weten meegaan he :P:P
[size=75]EOS 40d || Canon EF 50 f1.8 mkII || Canon EF 70-200/2.8 [color=red]L[/color] USM + zonnekap || Canon Speedlite 430EX || Manfrotto 055DB+029 3weg hex qr. + 679B+Proball 308 ballhead[/size]
Gebruikers-avatar
BasZ
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 14056
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2004 13:48
WoonplaatsCOLON Gouda

Lijkt me inderdaad ook een pre... ;)
[size=75]Canon EOS 5D II + grip | Canon 17-40 [color=red]L[/color] | Canon 24-105 [color=red]L[/color] IS | Canon 50mm/1.4 | Canon 70-200 F4 [color=red]L[/color] IS | Soligor tussenringen | Canon 580EX II | PD70X + wat CF'jes[/size]
Gebruikers-avatar
Bientje!
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 334
GeregistreerdCOLON 05 Apr 2005 07:16
WoonplaatsCOLON Wageningen

Goed initiatief :D
Ik heb ook interesse voor het weekend en blijf het topic volgen!
Groetjes, Sabine
De perfecte foto bestaat niet zolang persoonlijke voorkeur bestaat.....
Gebruikers-avatar
inhetveld
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 170
GeregistreerdCOLON 16 Apr 2006 17:34
WoonplaatsCOLON Westervoort

Zelf voor eten zorgen vind ik ook geen probleem en het kan ook nog eens de kosten drukken.
Zaterdagavond een bbq hmmmm ik zie het al helemaal voor mij!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar