schoffie stopt als mod...

ModeratorCOLON Global Moderators

Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Johan, jammer om te horen dat je stopt. Hoop dat je meer tijd vindt om weer uitgebreid te reviewen
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
Gebruikers-avatar
dutch_Ben
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 300
GeregistreerdCOLON 11 Jan 2005 22:52
WoonplaatsCOLON Veluwe

Hoi Johan

Vindt het erg jammer dat je stopt als mod ik vond dat je het erg goed deed!!
In ieder geval erg veel succes met je (prof) fotografie

Gr Ben
MarkGrob
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1795
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2006 15:35
WoonplaatsCOLON Duiven
CONTACTCOLON

Johan, wat doe je nou??

Ja, ik snap je wel... Stoppen op het hoogtepunt van je cariere als Moderator... ;)

Ondanks dat ik je slechts 1x in een meeting heb mogen ontmoeten, heb ik het gevoel dat ik eigenlijk best wel een beetje ken.

Onlangs nog een gigantische veer in je reet gehad, die nog zeer doet, tijdens je 10.000 post... en nu houd je het voor gezien.

Ik hoop wel dat we je regelmatig als gewoon forumlid mogen terug zien. Ik denk dat EOS Digitaal ook voor jou te groot en te onpersoonlijk is geworden.

Bedankt en hopelijk tot ziens!!!
[size=75][url=http://www.markgrob.nl/]Mark Grob Fotografie[/url][/size]
Onyx
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1153
GeregistreerdCOLON 06 Jun 2006 18:19
WoonplaatsCOLON Twente a/d Rijn

Jammer dat je stopt Johan. Ik denk dat we een goede mod moeten missen. De keuze heb je gemaakt en we gaan je zeker missen als Mod.
Kom af en toe nog een borreltje drinken in de kroeg :D
[url=http://www.eosdigitaal.nl][img]http://www.onyxonline.nl/External/EosBanner1.gif[/img][/url]
Gebruikers-avatar
Dennis Vs79
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 420
GeregistreerdCOLON 11 Feb 2006 14:07
WoonplaatsCOLON Assen

Kom ook weer een avondje online en dan dit...
Ik doe het maar gelijk voor alle drie in 1 topic om spam te voorkomen:

Bedankt voor alle inzet en tot kijk, want verdwijnen zullen jullie niet!

Gr. Dennis
~Everyone has a photographic memory; some just don't have the film~
Gebruikers-avatar
Mathijs
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2413
GeregistreerdCOLON 15 Jun 2004 09:49
CONTACTCOLON

Johan, ook jij bedankt voor je inzet als moderator.

Groetjes,

Mathijs
Gebruikers-avatar
pinkie and some brain
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 458
GeregistreerdCOLON 04 Okt 2006 21:50
WoonplaatsCOLON Amsterdam

Johan,

verassend, maar niet onverwachts. Ik denk dat ik geen ongelijk heb dat er tussen de regels de laatste tijd wel wat door te lezen was. Dank voor je tomeloze inzet, je opbouwende kritieken en het op de juiste tijd aan de juiste rem trekken. Ik weet uit ervaring dat het moeilijk is om alle mensen met de oogjes en neuzen in dezelfde richting te houden en op het de juiste wijze corrigerende tikken uit te delen.

Er zijn tijden van komen en gaan. Er zijn tijden van actief zijn en tijden van bezig zijn met andere dingen. Levens veranderen. Ik wil jou uit de grond van mijn hart bedanken voor alle activiteiten die je hebt ondernomen om dit forum draaiend te houden en het goede banen te leiden. Ik denk dat je een voorbeeld kan en mag zijn voor ons allen! Opbouwende, constructieve en heldere commentaren.

De reden die je opgeeft begrijp ik, maar ik denk dat je niet hoeft te twijfelen aan het feit dat niemand ooit ook maar gedacht heeft dat je jouw modschap gebruikte om jou workshops aan de man te brengen. Ik hoop dat ik voor iedereen spreek dat wij dat nooit gedacht hebben. Als er iemand op dit forum is/was die zich met hart en ziel inzette om dit forum draaiende te houden, dan ben jij het!

Johan, ik blijf vol verwachting uitzien naar je commentaren. Ik hoop dat je daar nog wel tijd voor blijft vinden en dat je nog steeds bereid bent om ons verder te helpen met je commentaren en kritieken. Johan, het gaat je goed en, hopelijk, tot binnenkort.

Simon
Ik rust mijn koffer :wink:
Geen Canon meer, maar Fuji...
X-M1, XF18-55mm F2.8-4 R LM OIS, XF27mm F2.8
MartinPhili
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5921
GeregistreerdCOLON 09 Jan 2006 20:28
WoonplaatsCOLON Noordwijkerhout

Johan, bedankt voor je tomeloze inzet.
Martin
Ik heb wat wijze woorden gevonden maar nu weet ik niet meer waar ik ze gelaten heb
Gebruikers-avatar
SantaX
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 630
GeregistreerdCOLON 17 Aug 2006 19:51
WoonplaatsCOLON Stein (LB)

Schoffie, jammer dat je stopt.
Maar gelukkig blijf je wel aktief op het forum.
Als modje op Fok! weet ik hoeveel tijd erin gaat zitten. En als je die tijd niet meer hebt, is het inderdaad goed om de fakkel over te dragen!

Hopelijk zien we nu weer snel meer van je mooie foto's!
[size=75]Gepromoveerd tot uitsmijter op 11 april 2007[/size]
Gebruikers-avatar
Miccie
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3175
GeregistreerdCOLON 29 Jul 2006 15:42
WoonplaatsCOLON Schinnen (Zuid-Limburg)

Johan,

Ook ik wil je bedanken voor je grote inzet !! Zeker de laatste dagen waren onze contacten wat intensiever. Veel succes en fotografisch plezier in de toekomst!!

Groet,
Michel
Amateurs worry about equipment, professionals worry about money, masters worry about light.
Gebruikers-avatar
Miccie
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3175
GeregistreerdCOLON 29 Jul 2006 15:42
WoonplaatsCOLON Schinnen (Zuid-Limburg)

Johan,

Ook ik wil je bedanken voor je grote inzet !! Zeker de laatste dagen waren onze contacten wat intensiever. Veel succes en fotografisch plezier/succes in de toekomst!!

Groet,
Michel
Laatst gewijzigd door 1 op Miccie, in totaal 22 keer gewijzigd.
Amateurs worry about equipment, professionals worry about money, masters worry about light.
Gebruikers-avatar
JoCa
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2446
GeregistreerdCOLON 19 Mrt 2005 09:07

Johan.....

Ook ik bedank je voor alles...

Suc6 :wink:
Kijk n's op m'n website... http://www.casperina.nl/
boebes
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 174
GeregistreerdCOLON 25 Jan 2007 20:53
CONTACTCOLON

wat jammer, maar begrijpelijk, heel veel suc6 met je verdere fotografische loopbaan :D
Canon Jack
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2459
GeregistreerdCOLON 26 Apr 2005 19:37
WoonplaatsCOLON Beek (LB)
CONTACTCOLON

Johan,

jammer dat je als mod opstapt maar zeer begrijpelijk. ik hoop wel dat je zoals altijd wel je commentaar op foto's blijft geven en zodoende eenieder nog kan bijleren op de plekkken waar nodig is.

Gr
Jack

PS, succes met je workshops.
[url=http://www.one-eyephoto.nl]Mijn website[/url] [b][color=red]UPDATED!![/b][/color]
Verkoop je foto's op [b][url=http://submit.shutterstock.com/?ref=54595]Shutterstock[/url][/b].
Gebruikers-avatar
diganiet
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 1524
GeregistreerdCOLON 11 Dec 2004 16:44
WoonplaatsCOLON Nieuw Buinen
CONTACTCOLON

Johan bedankt voor je inzet. Succes verder met je workshops etc. En ik zie je graag als lid dan nog wel op dit Forum he?

Gr. Anita
http://www.anitameezen.nl
Gebruikers-avatar
BasZ
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 14056
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2004 13:48
WoonplaatsCOLON Gouda

Johan, zoals al eerder gemeldt vind ik het natuurlijk ook ERG jammer dat je stopt als moderator!
Je was zeer zeker een aanwinst voor het forum!

Heel veel succes met je verdere fotografie-loopbaan en hopelijk zien we je nog terug als user zijnde...

Groeten van je fellow "10.000+ posts"-user... ;)
[size=75]Canon EOS 5D II + grip | Canon 17-40 [color=red]L[/color] | Canon 24-105 [color=red]L[/color] IS | Canon 50mm/1.4 | Canon 70-200 F4 [color=red]L[/color] IS | Soligor tussenringen | Canon 580EX II | PD70X + wat CF'jes[/size]
Gebruikers-avatar
Henkjan
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 137
GeregistreerdCOLON 17 Dec 2006 15:06
WoonplaatsCOLON dorp in Drenthe

Schoffie, we zullen je missen! prachtige foto's, heldere kritieken en originele ideen, Jij wist vaak verrassende en toch herkenbare uitspraken te doen.
Bedankt voor je tomeloze inzet. Ik wens je veel succes met je verdere fotowerk.
[size=75]Canon 30D | Canon EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM | Canon 50mm f/1.4 | Canon 100mm f/2.8 macro [/size]
schoffie
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 10370
GeregistreerdCOLON 26 Aug 2005 08:15
CONTACTCOLON

Dank voor alle bemoedigende woorden en bedankjes...!!!

Als ik weer wat rust heb (en tijd :lol: ) ga ik mij ook weer wat meer richting op de natuur-gerelateerde delen om weer wat meer commentaar te geven. Maar pin me er niet op vast...

Verder ben ik er 30 juni gewoon bij en geef ik daar nog steeds de "masterclass". Het één heeft niets met het ander te maken.

Als laatste kan ik nog toevoegen dat speculaties over "achter de schermen" niet handig zijn en meer stemming maken dan goed doen. Mijn vertrek heeft niets met het vertrek van de andere twee te maken en de door mij genoemde redenen zijn ook de belangrijkste. Nu is mod-schap meestal niet het leukste baantje: mensen op de vingers tikken wordt gewoon niet altijd gewaardeerd (ondanks dat het af en toe gewoon nodig is). En ik wil(de) gewoon weer lekker lid zijn zonder mij te hoeven druk maken dat ik elke dag toch wel even op het forum gekeken moest hebben en alle posts moet lezen om te kijken of er niet ergens koppen worden ingehakt...

enfin, ik zal helaas toch wat minder vaak hier komen kijken maar ben niet weg... en wil je toch op de hoogte blijven van mijn doen en laten ben je altijd van harte welkom op mijn weblog...
www.johanvanderwielen.nl
Gebruikers-avatar
martmarbus
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 3626
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2004 10:20
WoonplaatsCOLON Den Helder
CONTACTCOLON

Johan

Ik vind het een juiste beslissing van je. Trouwens wie ben ik om aan tegeven dat je dat niet mag doen. ;-)
Ik bergijp volkomen dat je geen meerder dingen wilt doen die misschien verstrengenlingen kunnen doen plaatsvinden.

Bedankt voor al je inzet en hulp(als mod) die wij van je hebben mogen krijgen.
Ik wens je dan ook heel veel succes bij de andere werkzaamheden.
Maar hopen dat we je toch nog regelmatig op het forum zullen tegen komen.

Zoals wij dat in de nautische wereld zeggen
"Behouden vaart"

Mart
RAW rules the world!

[size=6] 5D Mark III,diverse glassoorten in diverse kokers, wat leuntoestellen, nylonzak om alles in mee te slepen[/size]
CanonRob
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 15 Jan 2006 12:44

Jammer maar begrijpelijk, je kan ook maar een ding tegelijk

veel succes in de verdere toekomst

grtz

Rob
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar