Fokke stopt (weer) als mod

ModeratorCOLON Global Moderators

Gebruikers-avatar
SantaX
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 630
GeregistreerdCOLON 17 Aug 2006 19:51
WoonplaatsCOLON Stein (LB)

Fokke... wat spijtig dat ik dit zo lees.

Ik bewonder je foto's altijd en hoop dat je ze toch nog hier aan ons laat zien. Jij krijgt dan misschien geen inspiratie meer van ons. Wij wel van jou. De meester en de leerling ;)
[size=75]Gepromoveerd tot uitsmijter op 11 april 2007[/size]
Canon Jack
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2459
GeregistreerdCOLON 26 Apr 2005 19:37
WoonplaatsCOLON Beek (LB)
CONTACTCOLON

Fokke,

jammer om te horen dat ook jij stopt. Ik hoop dat dit niet weer gaat leiden tot dezelfde situatie als vorig jaar.... :cry:

Gr
Jack
[url=http://www.one-eyephoto.nl]Mijn website[/url] [b][color=red]UPDATED!![/b][/color]
Verkoop je foto's op [b][url=http://submit.shutterstock.com/?ref=54595]Shutterstock[/url][/b].
Gebruikers-avatar
C@sp@r
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 5708
GeregistreerdCOLON 27 Nov 2006 09:45
WoonplaatsCOLON Baarn
CONTACTCOLON

Fokke, jouw opbouwende opmerkingen, naar veel plaatjes waren regelmatig leerstof voor mij.
Ik hoop dat je, toch nog regelmatig, jouw mening laat horen.
Het allerbeste :!: :!:

Caspar
"Je moet schieten anders kun je niet scoren." Johan Cruijff

CasparHuurdeman.nl
Gebruikers-avatar
diganiet
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 1524
GeregistreerdCOLON 11 Dec 2004 16:44
WoonplaatsCOLON Nieuw Buinen
CONTACTCOLON

Jammer Fokke, een forum moet i.m.o. heel blij zijn met alle moderatoren die hier zo veel tijd in steken. Jammer dat je ermee stopt...toch hoop ik dat je dit forum niet verlaat. Bedankt Fokke voor je inzet en hopelijk tot ziens!

Gr. Anita
http://www.anitameezen.nl
Gebruikers-avatar
BasZ
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 14056
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2004 13:48
WoonplaatsCOLON Gouda

Fokke, ook van mij weet je hoe ik erover denk...
Erg jammer dat je ermee stopt maar 200% te begrijpen!

Hopelijk zien we je nog eens voorbij komen met toch altijd wel erg inspirende foto's!
[size=75]Canon EOS 5D II + grip | Canon 17-40 [color=red]L[/color] | Canon 24-105 [color=red]L[/color] IS | Canon 50mm/1.4 | Canon 70-200 F4 [color=red]L[/color] IS | Soligor tussenringen | Canon 580EX II | PD70X + wat CF'jes[/size]
Gebruikers-avatar
RenateG
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3032
GeregistreerdCOLON 15 Jan 2005 00:20
WoonplaatsCOLON Zaanstad
CONTACTCOLON

Fokke, erg jammer dat iemand zoals jij, die al zolang op EOS aanwezig is, nu ook langzaam aan verdwijnt, ik hoop toch dat je stiekem nog langs komt

En anders hoop ik je irl zeker nog vaker te mogen ontmoeten!
[color=green][b]groetjes Renate[/b]
[size=67][i]*Canon 30D - EFS 18-55mm - EF 24-105/4,0 L IS USM - EF 70-300/4,5-5,6 DO IS USM - EF 50/1.8 ll -Speedlite 580EX - Falcon Eyes 6102 statief - Elinchrom D-Lite Flitsset* [/i][/color][/size]
dulfer
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 335
GeregistreerdCOLON 04 Jan 2007 11:31
WoonplaatsCOLON Katwijk

Jammer dat er onderweg iets mis is gegaan, waardoor je het plezier om te modden op dit forum verloren hebt. Ik weet niet wat de precieze redenen zijn, maar uiteraard respecteer ik ze.
Bedankt voor de vele reacties die je bij de fotos gegeven hebt. Ze zijn voor mij (en ongetwijfeld ook anderen) zeer waardevol geweest.
[size=75]Canon EOS 40(0)D[/size]
Gebruikers-avatar
boels069
Redacteur
Redacteur
BerichtenCOLON 20267
GeregistreerdCOLON 04 Dec 2005 09:52
WoonplaatsCOLON Almere

- Spijtig
- Respect

Heel veel succes verder,

Jan
Mijn fiets spoort beter dan ik.
Gebruikers-avatar
Henkjan
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 137
GeregistreerdCOLON 17 Dec 2006 15:06
WoonplaatsCOLON dorp in Drenthe

Fokke, ik heb genoten van jouw prachtige foto's en jouw opbouwende kritieken. Bedankt voor je inzet!
[size=75]Canon 30D | Canon EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM | Canon 50mm f/1.4 | Canon 100mm f/2.8 macro [/size]
boebes
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 174
GeregistreerdCOLON 25 Jan 2007 20:53
CONTACTCOLON

:( jammer ook weer, heb veel van je geleerd in de tijd dat ik hier lid ben, spijtig, maar wat sugarman zegt daar zit wel wat in, daar heb ik ook altijd 'last' van in deze periode (kwa werk dan he) meschien toch nog ff aankijken en ff pauze??
Gebruikers-avatar
Peije
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6006
GeregistreerdCOLON 13 Jul 2006 17:44
WoonplaatsCOLON Putte - Belgie
CONTACTCOLON

Fokke bedankt voor al je werk als mod ! Jammer dat je stopt en weinig op dit forum zal zijn. Succes verder met het uitbouwen van je werk in de fotografie sector !
Gebruikers-avatar
Wheely
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2638
GeregistreerdCOLON 23 Aug 2005 22:11
WoonplaatsCOLON midden in brabant

Gisteravond zat ik al een reaktie te tikken, maar de techniek van het forum wilde mijn boodschap niet slikken..

Ik weet niet wat er allemaal speelt, want dit bericht komt voor mij in elk geval als een donderslag bij heldere hemel. Het enige wat ik onlangs samen met iedereen ervaren heb, is dat er even flink aan de techniek van dit alles gesleuteld moest worden, maar dát draaide, dacht ik dan toch, v.a. toen, weergaloos.

En nu dit.... drie mods die er mee stoppen (hoeveel zíjn er eigenlijk ??). Fokke, ik heb altijd genoten van jouw commentaar. Jij weet precies de balans te leggen tussen complimenteren maar ook bekritiseren (en kritisch wil niet zeggen dat je alleen maar wijst op de mindere zaken van foto's). Het is er tot nu toe nog niet van gekomen om eens bij jou aan te komen (denk aan vorig jaar september). Ik weet niet of ik je nu nog weer ergens ga treffen, maar ik baal er persoonlijk van. Niet dat dit jouw beslissing moet of zal veranderen, maar dit soort dingen doen pijn.

Ga je gang, doe je ding, maar weet dat ik persoonlijk, dit soort beslissingen zeer betreur. Niet zozeer het modschap loslaten, maar je zei zelfs dat je dit forum een pak minder zou gaan bezoeken. Het zijn DIE dingen.. jij was, en mensen hebben dit al gezegd hier, een soort van constante factor, voor mij toch zéker dan. Berichtjes van jou, met je avatar van je eigen hoofd er naast, wilde ik nogal 's lezen, van wie de foto's dan ook waren. Ik kon er van leren.

Fokke, ik ga je missen en stiekem hoop ik dat ik op andere fora als mede-lid mag treffen (ik ben nog nooit ontrouw geweest aan dit forum; ben nog niet "vreemd gegaan" dus ik weet niet waar iedereen uit hangt).
Als dít de trend is (en ik weet dat fora vluchtige dingen zijn), dan ben ik benieuwd of ikzelf binnenkort ook 's iets meer de wereld zal gaan verkennen, hoewel dit NIET inhoudt dat ik hier minder zou komen; ik vind het hier nog steeds prettig.

Het ga je goed, fotoMAAT !!
Wheely wil leren van forumleden !!

www.wheel-of-art.nl
Gebruikers-avatar
Miccie
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3175
GeregistreerdCOLON 29 Jul 2006 15:42
WoonplaatsCOLON Schinnen (Zuid-Limburg)

Wij hebben nooit zoveel contact met elkaar gehad.

Ik herinner me wel je positieve reactie op een van mijn eerste postings en tevens herinner ik me een aardige uitbrander na een wel wat erg ongenuanceerde oipmerking mijnerzijds.

Voor de rest kom ik hoofzakelijk in Macro en Natuur & Landschappen dus minder op jouw terrein.

Wel kan ik me goed voorstellen hoeveel energie zo'n modschap vergt en daarvoor wil ik graag mijn waardering uitspreken. Ik vind het jammer dat je in de toekomst minder actief zult zijn ..... je bent voor mij toch een van de meest bekende personen van dit forum.

Het gaat je goed!

Groet,
Michel
Amateurs worry about equipment, professionals worry about money, masters worry about light.
fokkedeboer
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 7378
GeregistreerdCOLON 23 Feb 2005 11:57
WoonplaatsCOLON De Bilt
CONTACTCOLON

Dank voor alle vriendelijke woorden. En ik ben bang ;) dat ik het toch niet kan laten geregeld mijn neus hier te laten zien. Het voordeel van geen mod meer zijn, is dat de druk om dat te doen een enorm stuk lager is, en dat is wel prettig eigenlijk.
[size=75]Mijn foto's zijn niet perfect. Maar ik heb er wel lol aan om te proberen dat te bereiken![/size] http://www.fotofokke.nl
Gebruikers-avatar
Wheely
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2638
GeregistreerdCOLON 23 Aug 2005 22:11
WoonplaatsCOLON midden in brabant

Pfjoeh... sjongejonge....

Ik kan weer van de beademing af....

VRIEND !!!
Wheely wil leren van forumleden !!

www.wheel-of-art.nl
eos4all
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4136
GeregistreerdCOLON 24 Feb 2005 18:19

Fokke, je staat bij m'n favorieten, zowel letterlijk als figuurlijk. Het ga je goed!

We spreken elkaar nog wel.

Henk
Gebruikers-avatar
martmarbus
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 3626
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2004 10:20
WoonplaatsCOLON Den Helder
CONTACTCOLON

Fokke

Jammer dat je er mee gaat stoppen. maar het is jou keuze. En misschien krijg je nu wel meer adem.
Ja jammer, want we zijn nu al een paar goede mods kwijt. en vind maar weer nieuwe aanwas.
Ook voor jou geldt
Behouden vaart.
Mart
RAW rules the world!

[size=6] 5D Mark III,diverse glassoorten in diverse kokers, wat leuntoestellen, nylonzak om alles in mee te slepen[/size]
CanonRob
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1432
GeregistreerdCOLON 15 Jan 2006 12:44

Jammer Fokke, maar in iedergeval bedankt voor het goede modden

grtz

Rob
zebra
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 597
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2006 20:09
WoonplaatsCOLON B Limburg-Maaskant
CONTACTCOLON

Jammer dat je stopt als mod, maar toch hoop ik dat je hier nog aanwezig gaat blijven zodat we van je commentaar en mening kunnen bijleren. Dat je de sfeer niet meer aanstaat kan ik niet helemaal volgen, ik dacht nl. dat het de laatste tijd hier beter ging (zal wel slecht gekeken hebben zeker).
Maar ik heb respect voor je beslissing, dus het ga je goed en hopelijk tot hier op t forum.

Danny
[url]http://www.dannybeuten.net[/url]
Gebruikers-avatar
Marx
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1667
GeregistreerdCOLON 18 Aug 2005 12:29
WoonplaatsCOLON Noord Holland

En daar ligt het verschil, als het mag is het leuk om te doen, maar zodra het MOET is de lol vaak snel af. :wink:
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar