Kamera-Express

Ervaringen met fotozaken, winkels en leveranciers, zoals serviceverlening, afhandeling van problemen, printkwaliteit en verzendtijd.

ModeratorCOLON Global Moderators

Klaas
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3420
GeregistreerdCOLON 23 Aug 2004 13:36
WoonplaatsCOLON Nunspeet
CONTACTCOLON

Jeroen,
Dat hoorde ik vanmiddag ook inderdaad. De bulks komen van ETBASS als gereviseerde DOA's.
Groetjes, Klaas Lingbeek- van Kranen
[size=75] [url]http://www.digitalrebel.nl[/url] - [url=http://www.digitalrebel.nl/equipment.html]Equipment(klik meer info)[/url] - [url=http://www.istockphoto.com/lingbeek]IStockPhoto Portfolio[/url] [/size]
Didi
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 173
GeregistreerdCOLON 04 Feb 2005 17:30
WoonplaatsCOLON W'hoof
CONTACTCOLON

Ik heb mijn Rebel met kit ook bij Kameraexpress vandaan.
Werd netjes afgeleverd voor maar € 695 + € 13,50 verzendkosten.
Gebruikers-avatar
Webarcher
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 149
GeregistreerdCOLON 19 Dec 2004 20:07
WoonplaatsCOLON Tiel

Jeroen schreefCOLONBulk wil ook zeggen dat de camera een DOA is geweest, dus al een keer gerepareerd is geweest.
Maar geldt dit nu voor alle "bulk" camera's, of slechts een bepaald percentage?
Maar als ze als DOA te boek staan, betekent dit dan niet dat ze nog nooit gebruikt zijn, maar binnen een dag of 2 weer terug kwamen omdat ze toch niet goed waren.
Dus eigenlijk zijn ze nog steeds nieuw. Volledig gerapareerd, met volledige Canon garantie. Dus mijn vraag is eigenlijk, kan ik zo'n camera adviseren aan anderen?

Jeroen
Canon EOS 6D mark ii | EF 17-40 F/4.0 L USM | EF 24-70 F/2.8 L USM | EF 50 F/1.4 USM | EF 70-200 F/2.8 L IS III |EF 100 F/2.8 Macro USM | 580 EX
Gebruikers-avatar
Waldmann
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 80
GeregistreerdCOLON 17 Sep 2004 19:24
CONTACTCOLON

Webarcher schreefCOLONDus eigenlijk zijn ze nog steeds nieuw. Volledig gerapareerd, met volledige Canon garantie. Dus mijn vraag is eigenlijk, kan ik zo'n camera adviseren aan anderen?
Heb er zelf ook eentje. Inmiddels zo'n 5000 foto's mee gemaakt en tot op heden geen problemen gehad. Voor die prijs (nu 695 Euries) kun je 'm niet laten liggen. Hij zal nog wel verder gaan zakken in prijs, want ik kocht 'm in september voor 100 Euries meer.
In het land der blinden is Eénoog koning.

[size=84]Mijn gereedschap: EOS 30D / EOS 400D / EF-S 18-200 IS / EF 70-300 DO IS USM / EF 50 1.8 / Speedlite 420EX[/size]
Didi
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 173
GeregistreerdCOLON 04 Feb 2005 17:30
WoonplaatsCOLON W'hoof
CONTACTCOLON

http://www.kamera-express.nl/shop.asp?a ... p=DIGITAAL

Hier de link van Kameraexpress naar de bulk eos.
Heb er zelf geen problemen mee, ben een starter wat dit soort camera's betreft dus zou het misschien ook niet zien als er wat mis mee is.
Reef66
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 66
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2005 15:42

Ik heb gehoord dat deze zaak voornamelijk gebruikt en overjarig spul heeft...waar of niet waar?
*Marco*

Reef66 schreefCOLONIk heb gehoord dat deze zaak voornamelijk gebruikt en overjarig spul heeft...waar of niet waar?
Dan zou ik zeggen: blader dan eerst eens door dit forum (en zoek op "Kamera-Express") naar de ervaringen.
Ook op tweakers kan je heel wat ervaringen lezen: http://www.tweakers.net/shopsurvey/1234
Gebruikers-avatar
RenateG
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3032
GeregistreerdCOLON 15 Jan 2005 00:20
WoonplaatsCOLON Zaanstad
CONTACTCOLON

Ik heb de 'refurbished' bij Knijn vandaan voor 695 euro, verzenden is goed gegaan, wordt netjes ingepakt zodat beschadigen amper mogelijk is.

Tot nu toe werkt alles prima!
[color=green][b]groetjes Renate[/b]
[size=67][i]*Canon 30D - EFS 18-55mm - EF 24-105/4,0 L IS USM - EF 70-300/4,5-5,6 DO IS USM - EF 50/1.8 ll -Speedlite 580EX - Falcon Eyes 6102 statief - Elinchrom D-Lite Flitsset* [/i][/color][/size]
RJM
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 73
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2005 20:19
WoonplaatsCOLON Vlaardingen

Als Bulk versies gerepareerde versies zijn, is er iets goed mis met de 300D, gezien de grote aantallen waarin ze over de toonbank gaan. (en dus gerepareerd zouden moeten zijn)

In mijn ogen betekent bulk ; dat er geen poespas verpakking ed omheen zit. Refurbished is idd retour geweest, das anders dan bulk, maar wel met garantie.

En idd Konijnenburg heeft een naam hoog te houden, maar kamera express wil natuurlijk ook niet éénmaal leveren en ziet je liever terug als tevreden klant; laten we wel zijn. (toch? :roll: )
Digital Rebel Kit ; [rest volgt]
Gebruikers-avatar
BasZ
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 14056
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2004 13:48
WoonplaatsCOLON Gouda

Maar ik weet uit eigen ervaring dat ze nog wel eens willen "sjoemelen" met refurbished & bulk camera's.
Dat ze dus een refurbished camera verkopen als een bulk.
Je kan het soms wel eens ene bulk van een refurbished onderscheiden door het folie-tje die op het LCD zit (@ bulk wel, @ refurbished niet).
[size=75]Canon EOS 5D II + grip | Canon 17-40 [color=red]L[/color] | Canon 24-105 [color=red]L[/color] IS | Canon 50mm/1.4 | Canon 70-200 F4 [color=red]L[/color] IS | Soligor tussenringen | Canon 580EX II | PD70X + wat CF'jes[/size]
RJM
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 73
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2005 20:19
WoonplaatsCOLON Vlaardingen

Voor mij is hiermee dus al aangegeven dat Bulk gewoon nieuw is, bij mij zat het folie er nog keurig op.
Digital Rebel Kit ; [rest volgt]
Gebruikers-avatar
BasZ
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 14056
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2004 13:48
WoonplaatsCOLON Gouda

Dat zijn mijn ervaringen overigens hoor...
Mijn eerste 300D had (achteraf gezien) dus geen folie-tje en die ging dus ook een beetje kapot (matglas eruit gedonderd).
Terwijl ze hem wel verkochten voor Bulk-versie.
(En ja toen was ik nog een beetje naief).
[size=75]Canon EOS 5D II + grip | Canon 17-40 [color=red]L[/color] | Canon 24-105 [color=red]L[/color] IS | Canon 50mm/1.4 | Canon 70-200 F4 [color=red]L[/color] IS | Soligor tussenringen | Canon 580EX II | PD70X + wat CF'jes[/size]
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar