[VERZAMELTOPIC] Iedereen website hier spammen

Alles over computers, websites en software voor camera en PC.

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
valkenburg
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 607
GeregistreerdCOLON 06 Aug 2008 22:32
WoonplaatsCOLON Rosmalen
CONTACTCOLON

Hoi Peter,

Op je pagina staat volgens mij een fout, nl "Deze site zal u vertellen ik en mijn gezin zijn zijn en wat wij als gezin mooi vinden in het
wereldje van de fotografie. U bent geheel vrij om te kijken waar u wilt." Klopt volgens mij niet helemaal.

Voor de rest al een mooi begin, ben benieuwd naar nog meer foto's.

Gr. Leo
Jef-W
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4021
GeregistreerdCOLON 14 Mei 2011 20:12
WoonplaatsCOLON Hengelo (O)
CONTACTCOLON

Je spreekt op de main pagina over "mijn" site en later over "onze". En over "onze" wordt in de andere pagina's ook gesproken. Is dit nu specifiek jou site of deel je deze met meerderen?
De onderstreepte tekst klopt vlgs mij niet helemaal. :wink:

Hallo bezoeker,

Leuk dat je mijn website bezoekt.

Deze site zal u vertellen ik en mijn gezin zijn zijn en wat wij als gezin mooi vinden in het
wereldje van de fotografie
. U bent geheel vrij om te kijken waar u wilt.

U kunt op mijn site een selectie van de foto’s vinden die ik gemaakt heb.
Dit zal ingedeeld worden in verschillende categorieën zodat het overzichtelijk
blijft voor u als bezoeker.

Heeft u daarna interesse in een fotoshoot ,
dan bent u altijd vrij om contact te leggen met mij.
De voorwaarde kunt u natuurlijk ook vinden in de desbetreffende sectie.

Veel plezier op onze site
Mijn site: www.jeffrywesterhoff.nl
Tevens op: flickr
badeendje
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 234
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2011 10:51
WoonplaatsCOLON 's-Hertogenbosch
CONTACTCOLON

De teksten kloppen idd niet helemaal.
Is ook even snel erin gezet.


Dank je wel voor het aanwijzen.
De eerste fout ga ik er wel even uithalen.Die zinopbouw klopt helemaal niet.
De site is wel voor heel me gezin.
Ik en me zoontje maken de foto's en me vrouw geniet mee ;)
-=*Badeendje*=-
www.image-vision.nl

Canon 600D / Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II / Sigma 105mm F/2.8 EX DG / Tamron 70-300 Di Ld Marco / SIGMA EM-140 DG EO-ETTLII MACRO FLASH / VANGUARD ALTA+254CP
Gebruikers-avatar
XiaoBianZi
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 424
GeregistreerdCOLON 23 Jun 2007 20:06
WoonplaatsCOLON Veenendaal/Yangshuo

Nou ben ik geen fan van (het constant veranderen van) het groene boekje (ik blijf pannekoeken nog steeds veel lekkerder vinden dan pannenkoeken) en ben zelf ook geen spellingsheld, maar valt me op dat er regelmatig door verschillende forummers het woordje "me" wordt gebruikt ipv "mijn" of "m'n". Zo ook in jouw berichten op deze site. Nou vind ik dat persoonlijk een beetje sullig staan, maar ieder z'n schrijfwijze (ik gebruik ook wel eens fonetische spellingen), maar voor op je website zou ik het toch vermijden. Ik kom het oa tegen onder "wie zijn wij": ...Ik ben al heel me leven... In hetzelfde stukje missen ook veel spaties na de punt aan het eind van een zin (voor het begin van een nieuwe zin).

Kortom, ik zou alle teksten eens goed nalopen en door iemand anders laten nalezen. Zelf zie je dingen altijd over het hoofd.

De stijl van de website ziet er prima uit. Mooi strak. De laatste van de paar foto's in je portfolio (die bomen) vind ik erg mooi. Laat maar meer zien zou ik zeggen.
The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.
badeendje
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 234
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2011 10:51
WoonplaatsCOLON 's-Hertogenbosch
CONTACTCOLON

Komt ook door de Brabantse taal :D
Ben niet anders gewend.

Ik moet idd alles nog goed nalopen.Dat komt deze week nog goed.
-=*Badeendje*=-
www.image-vision.nl

Canon 600D / Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II / Sigma 105mm F/2.8 EX DG / Tamron 70-300 Di Ld Marco / SIGMA EM-140 DG EO-ETTLII MACRO FLASH / VANGUARD ALTA+254CP
Gebruikers-avatar
martinus
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3346
GeregistreerdCOLON 04 Nov 2007 10:08
WoonplaatsCOLON Hoorn
CONTACTCOLON

Ik erger mij ook altijd erg aan spel fouten en gemakzucht fouten zoals hier boven benoemd. Als je een website voor heel Nederland maakt en deze in de lucht gooit, of je nou Brabander bent of Fries, dan overtuig je je zelf er van dat de Nederlandse schrijfwijze en dito grammatica dik in orde zijn. Spreektaal is nou eenmaal anders dan schrijftaal. Vóór dat je je website lanceert laat je dat desnoods even nakijken. Maar verder ziet het er goed uit en is het een mooi begin....

groet Martijn
eos4all
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4136
GeregistreerdCOLON 24 Feb 2005 18:19

spelfouten is zonder spatie
badeendje
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 234
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2011 10:51
WoonplaatsCOLON 's-Hertogenbosch
CONTACTCOLON

Sorry maar ik heb me site liever in de lucht en dan met tips van andere alles goed te krijgen.

Dat niet iedereen 100% woordenboek Nederlands spreekt lijkt me niet meer dan normaal
-=*Badeendje*=-
www.image-vision.nl

Canon 600D / Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II / Sigma 105mm F/2.8 EX DG / Tamron 70-300 Di Ld Marco / SIGMA EM-140 DG EO-ETTLII MACRO FLASH / VANGUARD ALTA+254CP
Gebruikers-avatar
bobvanduin
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3650
GeregistreerdCOLON 30 Dec 2004 21:47
WoonplaatsCOLON Eyrarbakki (IJsland)
CONTACTCOLON

As je nou begint met het herkennen van het probleem dan ben je al heel ver in het voorkomen, toegeven is de eerste stap en het verbergen achter slappe excuses werkt niet mee ;)

Ontopic: je zegt dat je bent in te huren voor fotoshoots maar ik zie nergens voorbeelden in je portfolio die mij vertellen hoe goed je bent met portretfoto's.
"Light is the Language of Photography" | Joe McNally
badeendje
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 234
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2011 10:51
WoonplaatsCOLON 's-Hertogenbosch
CONTACTCOLON

Lees nou eens wat er op de site staat.
Onderaan de home pagina.

Ik heb niet de gehele dag de tijd om aan een site te werken.
En herkennen?
Als je het geen mooie site vind of om welke reden dan ook , kijk je toch niet.

Daarbij kun je niet iedereen tevreden houden.

Je praat over portretfoto's.
Ik heb nergens neer gezet dat ik portretfoto's maak.

*Ontopic.
Ik doe me best om alles goed te krijgen maar heb nou eenmaal niet alle tijd.
Zit daarbij ook met me gezondheid wat me beperkt om alles goed te zetten en achter de pc te zitten.


*Edit:
Heb hem net na laten kijken en de spefouten zijn er uit en 1 zin in aangepast.
Dat moet alles geweest zijn.

Gecheckt door een persoon en een programma.
Moet dus goed zijn.
-=*Badeendje*=-
www.image-vision.nl

Canon 600D / Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II / Sigma 105mm F/2.8 EX DG / Tamron 70-300 Di Ld Marco / SIGMA EM-140 DG EO-ETTLII MACRO FLASH / VANGUARD ALTA+254CP
Gebruikers-avatar
Archiebald
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 90
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2011 13:29
WoonplaatsCOLON Weesp
CONTACTCOLON

Hier wil ik ook even gebruik van maken om m'n site te laten zien. Ik ben niet heel erg handig, maar dankzij Dreamweaver ben ik toch een aardig eind gekomen. Hij is meer bedoelt als hobby matige site, dus niet zo zeer om echt reclame te maken (Al zou dat ooit wel mooi zijn natuurlijk).

Linkje: :arrow: http://www.Archiebald.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Canon 50D + BG-08 / Canon 17-85 IS USM / Canon 50mm II / Canon 70-200mm F4L USM / Canon Speedlite 580ex II + remote

-> Archiebald Photography
-> Archiebald @ Flickr.com
badeendje
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 234
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2011 10:51
WoonplaatsCOLON 's-Hertogenbosch
CONTACTCOLON

Vind het een mooie site.

Duidelijk en niet overdreven
-=*Badeendje*=-
www.image-vision.nl

Canon 600D / Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II / Sigma 105mm F/2.8 EX DG / Tamron 70-300 Di Ld Marco / SIGMA EM-140 DG EO-ETTLII MACRO FLASH / VANGUARD ALTA+254CP
Gebruikers-avatar
yentl
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 132
GeregistreerdCOLON 27 Feb 2011 14:47

Ik heb sinds gisteren ook een website :mrgreen:

http://www.yentlfotografie.nl
Jef-W
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4021
GeregistreerdCOLON 14 Mei 2011 20:12
WoonplaatsCOLON Hengelo (O)
CONTACTCOLON

Archiebald schreefCOLONHier wil ik ook even gebruik van maken om m'n site te laten zien. Ik ben niet heel erg handig, maar dankzij Dreamweaver ben ik toch een aardig eind gekomen. Hij is meer bedoelt als hobby matige site, dus niet zo zeer om echt reclame te maken (Al zou dat ooit wel mooi zijn natuurlijk).

Linkje: :arrow: http://www.Archiebald.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Mooie duidelijke site.
Je hebt alleen op enkele foto's geen Copyright tekst erop zitten.
Mijn site: www.jeffrywesterhoff.nl
Tevens op: flickr
Gebruikers-avatar
bobvanduin
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3650
GeregistreerdCOLON 30 Dec 2004 21:47
WoonplaatsCOLON Eyrarbakki (IJsland)
CONTACTCOLON

badeendje schreefCOLONLees nou eens wat er op de site staat.
Onderaan de home pagina.
Wil je nou opmerkingen over je site of niet? Er zijn diverse mensen die iets nuttigs over je site zeggen en bij iedere opmerking schiet je in de verdediging en heb je wel een excuus klaarliggen. Misschien moet je eerst daar eens aan werken voordat je aan een website begint.

En verschuil je je nou werkelijk waar achter het feit dat je in Brabant woont, beetje zwak hoor, jij MSN taal typen en daar brabant de schuld van geven....

Ik ben klaar met je, veel plezier nog...
"Light is the Language of Photography" | Joe McNally
badeendje
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 234
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2011 10:51
WoonplaatsCOLON 's-Hertogenbosch
CONTACTCOLON

Dat hoor je me niet zeggen.Ik heb zelfs op advies me teksten aangepast.
Er staat alleen duidelijk dat me site nog niet af is en je moet ook het verschil zien tussen iets serieus en een geintje.

Je hoeft toch niet een paar keer hetzelfde te herhalen?Als een iemand zegt dat de teksten niet goed is ,lijkt me dat wel genoeg.

En klaar met me?We zijn niet eens begonnen.
Kritiek prima maar ZO negatief zijn is erg overdreven.

Ik kom net kijken in het fotowereldje en ben aardig trots op me site.
Als jij hem niet goed vind ,kijk je er niet.

Ik verplicht je tot niks.
-=*Badeendje*=-
www.image-vision.nl

Canon 600D / Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II / Sigma 105mm F/2.8 EX DG / Tamron 70-300 Di Ld Marco / SIGMA EM-140 DG EO-ETTLII MACRO FLASH / VANGUARD ALTA+254CP
Gebruikers-avatar
Rocker
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 6828
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2009 09:35
WoonplaatsCOLON Zeewolde
CONTACTCOLON

Zooo... klaar nu weer! Iedereen heeft zijn zegje gedaan, nu weer even naar elkaar glimlachen en de virtuele hand schudden.. De ene is niet verplicht ergens te kijken, net zo min als de ander verplicht is ook met al het commentaar wat te doen.. Maar het getuigt wel van goed fatsoen om elkaar in waarde te laten, ook al ben je het niet met elkaar eens :)
Gebruikers-avatar
the-essy
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 238
GeregistreerdCOLON 20 Jun 2010 19:48
WoonplaatsCOLON Zoetermeer
CONTACTCOLON

@Yentl Altijd leuk om een eigen site te hebben, zeker op je 11e. Kijk even naar de tweede zin op je homepage, hier heb je een typo (forografeert ipv fotografeert)

@iedereen die gebruik maakt van een contact formulier. Tuurlijk is dit een leuke gimmick en het lijkt misschien dat je site hier professioneler door oogt. Maar bedenk hoe je zelf iemand zou willen benaderen? Toch veel liever met een aangegeven e-mail adres?
Fotografie portfolio: http://www.iamphotogirl.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Reisblog: http://www.iamtravelgirl.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Ik gebruik ook een contactformulier. Het scheelt best wel in de spammerds om te beginnen.
Daarnaast hoeft iemand dus ook niet een mail-editor op te starten of te copy/pasten.

Maar daarnaast staat mijn mailadres onder op mijn site gelukkig nog een keer. Net als mijn telefoonnummer. Ik ben heus wel bereikbaar hoor ;)
En de meeste reacties krijg ik toch via het formulier
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
Gebruikers-avatar
the-essy
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 238
GeregistreerdCOLON 20 Jun 2010 19:48
WoonplaatsCOLON Zoetermeer
CONTACTCOLON

fotojeroen schreefCOLONIk gebruik ook een contactformulier. Het scheelt best wel in de spammerds om te beginnen.
Daarnaast hoeft iemand dus ook niet een mail-editor op te starten of te copy/pasten.

Maar daarnaast staat mijn mailadres onder op mijn site gelukkig nog een keer. Net als mijn telefoonnummer. Ik ben heus wel bereikbaar hoor ;)
En de meeste reacties krijg ik toch via het formulier
Dat scheelt dan per persoon inderdaad. Een combinatie van contact formulier en e-mail adres is denk ik het best. Waar ik ook een hekel aan heb bij websites is als zij de code mailto:e-mailadres gebruiken. Hierdoor wordt een mailprogramma zoals Outlook opgestart. Super hinderlijk als je online mail zoals bijvoorbeeld gmail of hotmail gebruikt.

Zelf heb ik gelukkig nog geen last gehad van spammers maar ik stuur zelf liever een mailtje vanuit mijn eigen Gmail account dan een formulier.
Fotografie portfolio: http://www.iamphotogirl.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Reisblog: http://www.iamtravelgirl.com" onclick="window.open(this.href);return false;
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar