Koninginnendag !!

ModeratorCOLON Global Moderators

Gebruikers-avatar
Ster
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 259
GeregistreerdCOLON 02 Feb 2006 14:14
WoonplaatsCOLON Amsterdam
CONTACTCOLON

Ik moet werken van half 11 tot 8 uur.
Als het slecht weer word dan word het bij ons erg druk, bij mooi weer hebben wij een makkie want we hebben maar 7 tafeltjes buiten en geen tap buiten. :)

Er zijn 5 ballonnenroutes in Amsterdam en wij liggen aan de rode route dus er komen genoeg mensen langs, gezellig!
Gebruikers-avatar
RenateG
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3032
GeregistreerdCOLON 15 Jan 2005 00:20
WoonplaatsCOLON Zaanstad
CONTACTCOLON

30 april?
Bijkomen van de reis naar de vakantiebestemming. Martin heeft er dan 22 uur reizen achter de kiezen. Dit jaar dus geen oranje (kun je in katholiek Ierland ook beter niet doen)
Ook geen kids die de rommelmarkt afstruinen en met veel meer rommel thuiskomen dan ze in hun kamer kunnen bergen.
Maar ik ga wel lekker veel foto's maken
Martin
alvast een hele fijne vakantie!!

en wij:
in ieder geval NIET naar Amsterdam, dat heb ik jaren terug al teveel gezien in het oranje

wrs zal het een rustige struinwandeling wezen op de vrijmarkt hier in het dorp, en voor de rest hoop ik op mooi weer zodat we in de tuin aan de slag kunnen
[color=green][b]groetjes Renate[/b]
[size=67][i]*Canon 30D - EFS 18-55mm - EF 24-105/4,0 L IS USM - EF 70-300/4,5-5,6 DO IS USM - EF 50/1.8 ll -Speedlite 580EX - Falcon Eyes 6102 statief - Elinchrom D-Lite Flitsset* [/i][/color][/size]
PeeTee
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 149
GeregistreerdCOLON 28 Feb 2005 23:38
CONTACTCOLON

Tja, ik moet werken. Fotograferen dus. Het Amerikaanse persbureau waarvoor ik werk, wil een 'Typical Dutch series' hebben. Zucht, waar haal ik zo snel klompen, windmolens en kaas vandaan....
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Ik zit op zaterdag in Zandvoort tijdens de zeepkistenrace (ja je bent raceliefhebber of niet)

En op zondag (de echte dag) waarschijnlijk in Belgie op het circuit van Zolder
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
Gebruikers-avatar
viking_in_shorts
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 780
GeregistreerdCOLON 06 Okt 2005 16:47
WoonplaatsCOLON Zweden (Göteborg)

Boehoe .. tis hier een gewone zaterdag :cry:

Maar .. we hebben wel maandag vrij. Nu maar hopen dat het weer een beetje mooi wordt! 8)
Gebruikers-avatar
BasZ
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 14056
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2004 13:48
WoonplaatsCOLON Gouda

Vrijdagavond even de beest uithangen op Koninginnenach in Den Haag en dan zaterdag(avond) weer in Gouda verder... :)

Zondag denk ik rustig aan doen... :)
[size=75]Canon EOS 5D II + grip | Canon 17-40 [color=red]L[/color] | Canon 24-105 [color=red]L[/color] IS | Canon 50mm/1.4 | Canon 70-200 F4 [color=red]L[/color] IS | Soligor tussenringen | Canon 580EX II | PD70X + wat CF'jes[/size]
WillyZ

PeeTee schreefCOLONTja, ik moet werken. Fotograferen dus. Het Amerikaanse persbureau waarvoor ik werk, wil een 'Typical Dutch series' hebben. Zucht, waar haal ik zo snel klompen, windmolens en kaas vandaan....
ff naar Volendam 8)
Bartjebart
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2113
GeregistreerdCOLON 21 Mei 2005 15:13
WoonplaatsCOLON Coevorden
CONTACTCOLON

Vrijdagavond werken tot 3 uur. De volgende dag om 12 uur 's middags treden vrienden van mij op op de markt in Coevorden. Om 14.00 weer en om 15.00 nogmaals. Telkens een half uur. 's Avonds speelt m'n broertje in Unreal in Meppel. Dus weer genoeg te doen :)
[url]http://www.bartgrendelman.nl[/url]
fokkedeboer
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 7378
GeregistreerdCOLON 23 Feb 2005 11:57
WoonplaatsCOLON De Bilt
CONTACTCOLON

Talitha schreefCOLON
PeeTee schreefCOLONTja, ik moet werken. Fotograferen dus. Het Amerikaanse persbureau waarvoor ik werk, wil een 'Typical Dutch series' hebben. Zucht, waar haal ik zo snel klompen, windmolens en kaas vandaan....
ff naar Volendam 8)
Of in Amsterdam met koninginnedag... is vast wel wat te scoren!

Stockfoto's kan zeker niet? Anders hebben deze mensen wel wat voor je ;-)
[size=75]Mijn foto's zijn niet perfect. Maar ik heb er wel lol aan om te proberen dat te bereiken![/size] http://www.fotofokke.nl
sullivan
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3082
GeregistreerdCOLON 08 Dec 2004 20:23
WoonplaatsCOLON Almere

Wij gaan foto's van Maxima maken. ;)

mvg,
Frank
Jamie
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1450
GeregistreerdCOLON 27 Mei 2005 15:01
WoonplaatsCOLON achter de zoeker ;-)

Heb dit weekend een vrijgezellenparty van een vriend van me. We zitten twee dagen in een luxe huis in de Ardennen, top! Alleen, een of andere mafkees heeft bedacht om voor zaterdag een kajaktocht van 25 (!!!) kilometer te boeken. Eens zien hoe we daar nu weer onderuit gaan komen... 8) Kan maandag anders geen ontspanknop meer indrukken! :lol: (gelukkig heb ik net mijn camera verkocht, dus ik moet toch even afkicken totdat ik een 30D heb... :wink: )
[size=75]"Knowledge is knowing a tomato is a fruit. Wisdom is not putting it in a fruit salad."[/size]
Gebruikers-avatar
bobeldijk
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1526
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2004 17:57
CONTACTCOLON

BasZ schreefCOLONVrijdagavond even de beest uithangen op Koninginnenach in Den Haag
Misschien kom ik je nog wel tegen.
Zaterdag weer doorgaan in Amsterdam.
En op zondag nog even de verjaardag van mijn vader..
Gebruikers-avatar
JoCa
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2446
GeregistreerdCOLON 19 Mrt 2005 09:07

Morgen gaan we (Bertus en ik met m,n mannetje) lekker fotograferen in de keukenhof,en savonds houden we onze verjaardagen,dus zal niks van koninginnedag merken... :P En houd echt niet van die drukte,dus zoek ik dat ook niet op :wink:
Kijk n's op m'n website... http://www.casperina.nl/
Gebruikers-avatar
BasZ
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 14056
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2004 13:48
WoonplaatsCOLON Gouda

bobeldijk schreefCOLON
BasZ schreefCOLONVrijdagavond even de beest uithangen op Koninginnenach in Den Haag
Misschien kom ik je nog wel tegen.
Zaterdag weer doorgaan in Amsterdam.
En op zondag nog even de verjaardag van mijn vader..
Ik weet niet mijn planning of zo dan nog natuurlijk...
Waar kan ik je aan herkennen? Rode roos in knoopsgat?? ;)
[size=75]Canon EOS 5D II + grip | Canon 17-40 [color=red]L[/color] | Canon 24-105 [color=red]L[/color] IS | Canon 50mm/1.4 | Canon 70-200 F4 [color=red]L[/color] IS | Soligor tussenringen | Canon 580EX II | PD70X + wat CF'jes[/size]
Gebruikers-avatar
bobeldijk
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1526
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2004 17:57
CONTACTCOLON

BasZ schreefCOLON
bobeldijk schreefCOLON
BasZ schreefCOLONVrijdagavond even de beest uithangen op Koninginnenach in Den Haag
Misschien kom ik je nog wel tegen.
Zaterdag weer doorgaan in Amsterdam.
En op zondag nog even de verjaardag van mijn vader..
Ik weet niet mijn planning of zo dan nog natuurlijk...
Waar kan ik je aan herkennen? Rode roos in knoopsgat?? ;)
Aan m'n oranje shirtje! :D
Gebruikers-avatar
Muis
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 202
GeregistreerdCOLON 23 Jul 2004 11:47
WoonplaatsCOLON Den Haag
CONTACTCOLON

Ik ben ook te vinden op de Haagsche KoninginneNach, ga in ieder geval naar Pete Philly & Perquisite, en waarschijnlijk ook naar Vive la Fete..

Zoals de zaken er nu voor staan heb ik een rood jasje aan, maar dat kan natuurlijk altijd nog veranderen 8)
[size=75]I'm out of my mind, but feel free to leave a message...[/size]
Gebruikers-avatar
boels069
Redacteur
Redacteur
BerichtenCOLON 20267
GeregistreerdCOLON 04 Dec 2005 09:52
WoonplaatsCOLON Almere

Op de Korte Voorhout wordt je welkom geheten worden door deze figuur (vanmiddag geschoten) :D
[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... c_id=39288[/img]
Allemaal heel veel plezier!
Mijn fiets spoort beter dan ik.
WillyZ

boels069 schreefCOLONOp de Korte Voorhout wordt je welkom geheten worden door deze figuur (vanmiddag geschoten) :D
[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... c_id=39288[/img]
Allemaal heel veel plezier!
Kermis dus dat ding staat ook altijd bij ons op de kermis staat ook zo´n mooie tekst bij :lol:
WillyZ

Voor mij word het misschien Leeuwarden morgen 8)
Flabmaster2000
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 122
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2005 05:18
WoonplaatsCOLON Metropool Deventer

Hahahaha naar Amsterdam....op Koninginnedag??LMAO.
Elk jaar hetzelfde met vertragingen op het station,vastgelopen ringweg....
Blijf lekker in Deventer...
Succes iedereen die naar Amsterdam gaat met openbaar vervoer cq. eigen vervoer!!!! *My thoughts are with you * :P
30D*50/1,8*EF-s 17-85 [color=green]IS[/color] USM*580EX*420EX*Sigma 105/2,8 [color=red]EX[/color]*Sigma 50-500 [color=red] EX [/color]*Soligor 1,4TC*Soligor Ex.tubes 12,20,36mm*Fuji S7000*Ipod Photo 30Gb -to be continued-
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar