Pagina 3 van 6

GeplaatstCOLON 10 Dec 2009 17:57
door fotoarts
jandb schreefCOLONMisschien dit topic op de startpagina van het forum plaatsen, of een link naar dit topic. Door de vele aanwas raakt het snel ondergesneeuwd.
Dat is een goed idee. Ik denk dat men een beetje de kat uit de boom kijkt.

Deze [poll] is bedoeld om een indruk te krijgen van de animo.
Daar hangt veel vanaf, zoals de grootte van de expositieruimte etc..
Je legt je dus helemaal niet vast als je stemt!

Natuurlijk gaan we wel proberen om zo gunstig mogelijke voorwaarden voor de deelnemers te bedingen. :wink:

GeplaatstCOLON 11 Dec 2009 09:33
door Lygun
Lijkt me heel leuk.
Enne, wat denken we van een sponsering van Canon?
'deze tentoonstelling is mede mogelijk gemaakt door Canon'.
We kunnen met ze afspreken dat de gebruikte apperatuur wordt genoemd zodat bezoekers ook denken dat ze met een Canon zulke mooie foto's kunnen maken :lol:
En de naam van de tentoonstelling iets met Canon er in.
En als we ook nog is voor een record gaan wil Canon zeker meewerken ;)

GeplaatstCOLON 11 Dec 2009 09:40
door drikj
Ja, is wel leuk... Onder het mom:
Met een Canon geschoten op...
... een muisje, een ijsvogel, een beer, en ze hebben het overleeft.

GeplaatstCOLON 11 Dec 2009 10:00
door VFRood
Ik doe mee!

Is het ook wat om gewoon de standaard passepartouts te gebruiken die de fotobond vraagt (40x50) en dan dus ook een lijst van 40x50 :)

Veel mensen hier zijn lid van een fotoclub en gebruiken dan dus vaak die passepartouts. 30x45 is trouwens A3. Kunnen we ook afspreken: standaard passepartout (40x50 dus) en wat er in zit (eventueel A4) varieren? Dan worden mensen niet al te veel op kosten gejaagd.

Kun je eventueel nog de A4 foto's goedkoper maken in de verkoop :)

GeplaatstCOLON 23 Dec 2009 09:18
door Michaeldw
Lijkt me erg leuk!
Ben benieuwd naar verdere info..

GeplaatstCOLON 23 Dec 2009 10:06
door Rocker
Zie het topic nu pas, klinkt op zich wel leuk! Gezien de lijsten zou ik dan zeggen dat je ook een bepaalde lijst van Barth (of van Ikea/whatever) moet kiezen, anders krijg je inderdaad nog een wildgroei van lijsten, hout/aluminium, diverse breedtes van randen, met als enige uniformiteit dat hij van Barth is en 30x45 is.

Wanneer je het zou verspreiden over locaties (zoals genoemd diverse ziekenhuizen), zou je trouwens kunnen overwegen om per locatie een thema te doen, natuur, abstract, model, etc.

GeplaatstCOLON 23 Dec 2009 10:13
door Sarpa
Rocker schreefCOLONWanneer je het zou verspreiden over locaties (zoals genoemd diverse ziekenhuizen), zou je trouwens kunnen overwegen om per locatie een thema te doen, natuur, abstract, model, etc.
Ik zou er liever voor kiezen on echt te knallen en op 1 locatie te gaan zodat je mensen daar ook echt naar toe kan "leiden". Mbt de lijsten zou ik toch voorzichtig zijn van alles op te leggen, want veel mensen hebben lijsten en bovendien staat een andere lijst soms beter bij een foto.
gr Sarpa

GeplaatstCOLON 23 Dec 2009 10:57
door SanderL
Ook ik zie dit topic nu pas :oops: Maar ik doe zeker mee !

GeplaatstCOLON 23 Dec 2009 11:03
door Rocker
Sarpa schreefCOLONIk zou er liever voor kiezen on echt te knallen en op 1 locatie te gaan
Dat heeft ook absoluut mijn voorkeur! Maar mocht dat niet mogelijk zijn (en daarom werd eerder al ergens de mogelijkheid van verspreiden over ziekenhuizen genoemd), dan lijkt het me (mogelijk) mooier om dat thematisch te doen, wat meer rust kan geven. Ik zeg bewust (mogelijk) mooier, omdat het niet per definitie mooier hoeft te zijn, en thematisch kan ook betekenen dat je bijvoorbeeld foto's met dezelfde kleurtinten bij elkaar houdt, of juist op basis van de lijsten.
Sarpa schreefCOLONMbt de lijsten zou ik toch voorzichtig zijn van alles op te leggen, want veel mensen hebben lijsten en bovendien staat een andere lijst soms beter bij een foto
Maar trek dat dan door, en dwing dan ook geen Barth lijst af. Het lijkt mij dat ervoor gekozen is om iedereen een Barth lijst te laten gebruiken is omdat je uniformiteit wilt, wat rust geeft, maar dan kunnen er nog steeds 20 verschillende foto's met 20 verschillende lijsten zijn, dus wat is de reden om het in een Barth te laten doen?

GeplaatstCOLON 23 Dec 2009 11:04
door fotojeroen
Barth heeft ook veel keus hoor, dus Barth is ook niet beperkt genoeg

GeplaatstCOLON 26 Dec 2009 05:04
door Dimitri
Is er al meer bekend of?

Gr Dimitri

GeplaatstCOLON 28 Dec 2009 17:57
door Sabrina
Ja supergaaf, ik wil ook graag meedoen.
Sluit aan bij de vraag van Dimitri! Is er al meer bekend hoe of wat?

Ik denk ook dat het handig is om de Barth lijsten allemaal 40x50cm te doen. Zelfde regels als een fotoclub, dan wordt het een mooi geheel denk ik. Dan heeft iedereen gewoon 2x 40x50cm in te vullen, en maakt de lijst het een geheel.

GeplaatstCOLON 28 Dec 2009 20:09
door Sarpa
Sabrina schreefCOLONZelfde regels als een fotoclub.
Wie zit er hier nou nog op een fotoclub als je Eosdigitaal hebt ;-)

GeplaatstCOLON 28 Dec 2009 20:35
door C@sp@r
Sarpa schreefCOLONWie zit er hier nou nog op een fotoclub als je Eosdigitaal hebt ;-)
Als ik ergens wat geleerd heb dan is het hier wel :D

GeplaatstCOLON 29 Dec 2009 08:23
door Sabrina
Aan de inzendingen te zien voor het fotobond blad een heleboel :wink:

GeplaatstCOLON 02 Jan 2010 23:41
door Arjan B
Zag nu pas het topic,

Heb er wel oren naar, ik doe mee!

GeplaatstCOLON 03 Jan 2010 01:45
door KD-fotografie
lijkt mij ook heel leuk!!

GeplaatstCOLON 03 Jan 2010 12:22
door MaestroNL
Sarpa schreefCOLON Wie zit er hier nou nog op een fotoclub als je Eosdigitaal hebt ;-)
Ik, omdat het gewoon een hele gezellige avond is met mede fotografen. En het forum is een hele goede informatiebron maar om nou met mijn PC gezellig een bakkie leut te drinken gaat mij toch nog effe wat te ver ;) Daarnaast zit er van jong tot oud (bij ons de oudste is 88 jaar) van diverse "pluimage" en verschillende apparatuur. En daar kun je best nog wat van leren hoor :D

GeplaatstCOLON 05 Jan 2010 11:06
door motordigitaal
Zo, er is gelukkig belangstelling.

Sponsering door Canon zal wel niet lukken.
Ze zijn niet zo erg van sponsering. (helaas)

Waar, wanneer en hoe is nog niet besproken.
Ik ga eerdaags met Eric (oneshot) om de tafel zitten om het een en ander uit te werken.

Dan nog even over die lijsten.
Mijn mening is dat als we allemaal de zelfde lijsten (en grote) gebruiken ziet het er veel verzorgder uit dan als we van alles en nog wat ophangen.
Vandaar dat ik denk dat er een soort eenheid zou moeten zijn.

En (sorry) laten we eerlijk zijn, de meeste van ons hebben duizende euro's aan spullen.
Zouden die twee lijsten (samen tussen de 40 a 50 euro) dan niet betaalbaar kunnen zijn?

We houden jullie op de hoogte zodra ik met Eric om de tafel heb gezeten.

GeplaatstCOLON 18 Mrt 2010 08:48
door Sabrina
Inmiddels meer dan 3 maanden verder.. Is er al wat meer bekend?
:D