Nu een 30D upgraden naar 60D of 7D

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
sprokeq
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1277
GeregistreerdCOLON 21 Feb 2011 09:56
WoonplaatsCOLON Haaksbergen
CONTACTCOLON

En je moet je onderschrift nog aanpassen.
Gebruikers-avatar
phantom45
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 255
GeregistreerdCOLON 21 Mei 2006 22:00
WoonplaatsCOLON Haarlem
CONTACTCOLON

Ja das waar ook :-)
Canon 5D III/Canon Eos7D/Canon 15-85 IS/Canon 70-200 f4/Canon 50mm 1.8/Canon 24-105 f4/Canon speedlight 430EX
Clarckman
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 18 Jul 2011 15:47

@ Karin,

ik zie dat je de Tamron AF 18-270mm hebt. Ben je daar tevreden van? Ik heb nu namelijk een Canon 17-85 en een 70-300 maar moet zeggen dat ik niet graag van lens wissel. Heb al meermaals veel stof in mijn body gehad... Daarom ben ik op zoek naar een lens met een breder bereik. Ik ben helemaal niet fanatiek, maar het moet er wel mooi uitzien anders vind ik de investering toch wat te zot. Oh ja, ik gebruik mijn toestel niet voor snelle sporten. Hoe zit het met de beeldstabilisator?
sprokeq
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1277
GeregistreerdCOLON 21 Feb 2011 09:56
WoonplaatsCOLON Haaksbergen
CONTACTCOLON

Waarom heb je dan een DSLR, als je niet wil wisselen van lenzen?
JSnakes
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 929
GeregistreerdCOLON 16 Sep 2009 14:10

Clarckman schreefCOLON@ Karin,

ik zie dat je de Tamron AF 18-270mm hebt. Ben je daar tevreden van? Ik heb nu namelijk een Canon 17-85 en een 70-300 maar moet zeggen dat ik niet graag van lens wissel. Heb al meermaals veel stof in mijn body gehad... Daarom ben ik op zoek naar een lens met een breder bereik. Ik ben helemaal niet fanatiek, maar het moet er wel mooi uitzien anders vind ik de investering toch wat te zot. Oh ja, ik gebruik mijn toestel niet voor snelle sporten. Hoe zit het met de beeldstabilisator?
Ik schiet met alleen primes en moet continu wisselen, ik heb nog geen stofje kunnen ontdekken(ook niet op f/16).
Wissel je wel op de goede manier?
Clarckman
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 18 Jul 2011 15:47

Dat denk ik wel. Het was wel een paar keer in extreme omstandigheden... Woestijn(zand)
Apple
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1143
GeregistreerdCOLON 02 Okt 2010 16:09
CONTACTCOLON

Heb er ook zelden last van gehad ook in extreme omstandigheden.

Er zijn natuurlijk wel een paar dingen waar je zelf al rekening mee kunt houden dat is de manier hoe je verwisseld. Houd de camera met de opening naar beneden bv.

Wat betreft de 18-270 zou ik erg zonde vinden. Je levert op aantal punten gewoon in op optische kwaliteit. Mits je dit accepteert dan zou het best een prima objectief zijn, maar ik heb er persoonlijk geen hoge pet van op ;)

Wisselen is juist het grote voordeel van een dslr. Ik zou anders gewoon gaan kijken naar een bridge camera ?
* Wagner-fotografie - Workshops fotografie -_- april 2016 & 2017 Reisfotografie @ Bali & Jakarta Indonesiƫ
.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar