[VERZAMELTOPIC] [18+] EOS fotografen geven zich bloot DEEL 3

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
flipya54
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 428
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2006 22:28
WoonplaatsCOLON Freetown, Sierra Leone
CONTACTCOLON

linda schreefCOLONDeze foto is door een goede vriend van mij genomen met mijn camera....met enige schroom.... :?
[edit Fokke: bij een quote liever niet de foto meequoten, kost zoveel ruimte!]
3 X WOW!
compromise - conformity - assimilation - submission - ignorance - hypocrisy - brutality - the elite
know your enemy
Bzzje
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 92
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2004 13:57
WoonplaatsCOLON Voorburg
CONTACTCOLON

Na een maand een topic opschoppen met zulke opmerkingen....

FOTO's posten ;)
[url=http://www.alsikmaarinbeeld.com]alsikmaarinbeeld.com[/url]
MartinPhili
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5921
GeregistreerdCOLON 09 Jan 2006 20:28
WoonplaatsCOLON Noordwijkerhout

FOTO's posten
Je hebt helemaal gelijk bzzje, wat houdt je tegen? :wink:
Martin
Ik heb wat wijze woorden gevonden maar nu weet ik niet meer waar ik ze gelaten heb
bluecupra
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 462
GeregistreerdCOLON 09 Apr 2006 19:28
WoonplaatsCOLON Den Haag

@linda, fantastische foto van een erg mooi lichaam :D
Target
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2698
GeregistreerdCOLON 14 Dec 2005 11:43
WoonplaatsCOLON Wuustwezel ( België )
CONTACTCOLON

Topic ff een kick geven.
Ik heb Ann als schaamlapje gebruikt :wink:

1 [img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... c_id=59097[/img]

2 [img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... c_id=59098[/img]

3 [img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... c_id=59099[/img]

eentje zonder schaamlapje

4 [img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... c_id=59102[/img]

ik weet het, ik zie er moe uit. Tijd is het enige dat ik altijd te kort heb.
Dus ook te weinig tijd om te slapen :oops:
fokkedeboer
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 7378
GeregistreerdCOLON 23 Feb 2005 11:57
WoonplaatsCOLON De Bilt
CONTACTCOLON

Target schreefCOLONTopic ff een kick geven.
Ik heb Ann als schaamlapje gebruikt :wink:
flauw hoor! ;) Nee, onzin. Leuke serie, absoluut!

#1. Voor mij meteen de uitschieter! Hele leuke foto, goede blikken. Belichting vind ik ook erg mooi!
#2. Het lijkt of jij hier blijer mee bent dan Ann... ze kijkt zo boos! Verder vind ik deze een beetje onevenwichtig: veel lege ruimte rechts, en heel weinig links. Dit is denk ik zo'n foto, waar het onderwerp (eigenlijk, de onderwerpen) prima centraal geplaatst kan worden!
#3. Ook een prima foto, maar was nog beter geweest als je guitig de camera ingekeken had. Met een uitdrukking van "zie je wel wat ik voor elkaar krijg" of zoiets...
#4. En een mooie afsluiter. Goed gedaan samen!!
[size=75]Mijn foto's zijn niet perfect. Maar ik heb er wel lol aan om te proberen dat te bereiken![/size] http://www.fotofokke.nl
Target
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2698
GeregistreerdCOLON 14 Dec 2005 11:43
WoonplaatsCOLON Wuustwezel ( België )
CONTACTCOLON

Met die 3de hebben we ons een ongeluk gelachen. Het lukte me niet om een deftig gezicht te trekken :wink:

Heb er dus nog wel enkele onbewerkte versies waar ik andere gezcihten trek, maar die komen niet op EOS.
fokkedeboer
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 7378
GeregistreerdCOLON 23 Feb 2005 11:57
WoonplaatsCOLON De Bilt
CONTACTCOLON

Target schreefCOLONMet die 3de hebben we ons een ongeluk gelachen. Het lukte me niet om een deftig gezicht te trekken :wink:

Heb er dus nog wel enkele onbewerkte versies waar ik andere gezcihten trek, maar die komen niet op EOS.
Ah... echt niet?? ;) Nee hoor, groot gelijk. Het eindresultaat is wat telt, en dat mag er zijn!
[size=75]Mijn foto's zijn niet perfect. Maar ik heb er wel lol aan om te proberen dat te bereiken![/size] http://www.fotofokke.nl
Target
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2698
GeregistreerdCOLON 14 Dec 2005 11:43
WoonplaatsCOLON Wuustwezel ( België )
CONTACTCOLON

is niets speciaal hoor, alleen zie ik er dan helemaaaaal niet uit :wink:
Heb overigens een bestelling geplaatst bij CVdijk :D
MartinPhili
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5921
GeregistreerdCOLON 09 Jan 2006 20:28
WoonplaatsCOLON Noordwijkerhout

Stoere foto's Steven :!: En intiem tegelijk. De poses vind ik mooi bedacht, dit geeft inspiratie voor iets dat op komst is 8)
Je schaduwen vind ik iets aan de harde kant, de lichte plekken op je foto daaraantegen weer iets te licht op de eerste foto.
Foto 2 heeft daar veel minder van te lijden. Goed ook dat het gezicht van Ann ook nog een straaltje licht mee gekregen heeft. Itt Fokke vind ik de ruimte wel fraai hier.
Foto 3:die is gewoon erg mooi. Misschien zou je met shadow/highlights nog iets detail kunnen halen in het haar van Ann. Nu is het (op mijn scherm) erg zwart en verdwijnt in de achtergrond.
Foto 4: mooie pose, alleen lijkt je linkerbovenbeen nu wat dun doordat je je arm er zo strak onder hebt gehouden. Je rechtervoet is wat licht in verhouding met de rest. En over verhoudingen gesproken.....
ben je erg veel naar de sportschool geweest recentelijk of lijk je alleen maar zo breed in de schouders? :roll:
Martin
Ik heb wat wijze woorden gevonden maar nu weet ik niet meer waar ik ze gelaten heb
Target
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2698
GeregistreerdCOLON 14 Dec 2005 11:43
WoonplaatsCOLON Wuustwezel ( België )
CONTACTCOLON

ga al jaren (+/_10) naar de sportschool, alleen de benen willen niet gelijk mee groeien. Ook met het voetballen werden mijn benen nooit zo'n gespierde als van de vrienden.
Maar ja, niets aan te doen. Zal er siliconen laten insteken :lol:

Ik hoop binnenkort foto's te kunnen maken met minder harde schaduwen. Eerst mijn appartement in orde brengen en zo snel mogelijk verhuizen.

Het haar van Ann verdwijnt hier helemaal niet in de achtergrond. De achtergrond is zelf niet donker genoeg naar mijn zin. :wink:

Misschien dat anderen uitsluitsel kunnen geven? We hebben allen andere schermen, al dan niet gecalibreerd.
fokkedeboer
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 7378
GeregistreerdCOLON 23 Feb 2005 11:57
WoonplaatsCOLON De Bilt
CONTACTCOLON

Target schreefCOLONHet haar van Ann verdwijnt hier helemaal niet in de achtergrond. De achtergrond is zelf niet donker genoeg naar mijn zin. :wink:

Misschien dat anderen uitsluitsel kunnen geven? We hebben allen andere schermen, al dan niet gecalibreerd.
Ik heb een gecalibreerd scherm, en bij mij verdwijnt Ann's haar ook niet in de achtergrond hoor. Maar, als je die achtergrond donkerder gaat maken, dan wel!
[size=75]Mijn foto's zijn niet perfect. Maar ik heb er wel lol aan om te proberen dat te bereiken![/size] http://www.fotofokke.nl
triaxis130
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3713
GeregistreerdCOLON 03 Feb 2005 12:54
WoonplaatsCOLON BE

Wat mij betreft geen last van het verzuipen van detail in de donkerdere partijen.
Vind het tof wat je hebt gedaan steven. Zeker om jezelf als model én als fotograaf op de set te plaatsen. Niet gemakkelijk mijn gedacht!
Ook de witbalans zit netjes! Ik vind het in ieder geval een fijne reeks om naar te kijken. Als je wil, wil ik de camera wel eens even overnemen.

grz,
jasper
Target
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2698
GeregistreerdCOLON 14 Dec 2005 11:43
WoonplaatsCOLON Wuustwezel ( België )
CONTACTCOLON

triaxis130 schreefCOLONWat mij betreft geen last van het verzuipen van detail in de donkerdere partijen.
Vind het tof wat je hebt gedaan steven. Zeker om jezelf als model én als fotograaf op de set te plaatsen. Niet gemakkelijk mijn gedacht!
Ook de witbalans zit netjes! Ik vind het in ieder geval een fijne reeks om naar te kijken. Als je wil, wil ik de camera wel eens even overnemen.

grz,
jasper
als je het gratis doet, wil ik je een koppel voorstellen
die willen op de foto zoals ik met ann gedaan heb.
Alleen wil die jongen niet da ik het doe. Liever geen bekende zei hij.
triaxis130
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3713
GeregistreerdCOLON 03 Feb 2005 12:54
WoonplaatsCOLON BE

Voor jou zou ik dat idd gratis doen maar uiteraard niet voor jan en alle man ;) Ik hou het even in beraad en laat wel iets weten.
Target
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2698
GeregistreerdCOLON 14 Dec 2005 11:43
WoonplaatsCOLON Wuustwezel ( België )
CONTACTCOLON

triaxis130 schreefCOLONVoor jou zou ik dat idd gratis doen maar uiteraard niet voor jan en alle man ;) Ik hou het even in beraad en laat wel iets weten.
ok
MartinPhili
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5921
GeregistreerdCOLON 09 Jan 2006 20:28
WoonplaatsCOLON Noordwijkerhout

Afgelopen week was ik bij Christa op bezoek. Naast fotopraat hebben we ook nog foto's van elkaar gemaakt, de resultaten daarvan zullen we nog wel laten zien. Christa en ik hebben een gezamelijke smaak voor artistiek naakt foto's en daar hebben we ook wat van geprobeerd te maken. Onderstaande foto is door Christa gemaakt en ik ben eigenlijk rete trots op haar :D Vandaar dat ik de foto hier plaats. Niet door mij gemaakt maar ik geef me hier wel bloot. Dus mag het :wink:
Christa, geweldig gedaan.
Martin
[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... c_id=60347[/img]
Ik heb wat wijze woorden gevonden maar nu weet ik niet meer waar ik ze gelaten heb
Gebruikers-avatar
RenateG
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3032
GeregistreerdCOLON 15 Jan 2005 00:20
WoonplaatsCOLON Zaanstad
CONTACTCOLON

wauw, dit is prachtig, ik vind hem ook super!
heerlijk dat weinige licht, maakt de foto erg spannend vind ik: top!
[color=green][b]groetjes Renate[/b]
[size=67][i]*Canon 30D - EFS 18-55mm - EF 24-105/4,0 L IS USM - EF 70-300/4,5-5,6 DO IS USM - EF 50/1.8 ll -Speedlite 580EX - Falcon Eyes 6102 statief - Elinchrom D-Lite Flitsset* [/i][/color][/size]
Gebruikers-avatar
Allette
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1110
GeregistreerdCOLON 19 Mrt 2006 21:43
WoonplaatsCOLON Borger
CONTACTCOLON

Zeg uh martin, je weet dat ik vrijdag bij je kom, en je wéét dat ik mijn camera binnen heb........ :wink:

Gekheid, mooie foto.
Who cares|als je|er maar mooie|foto's mee maakt|toch?|
MartinPhili
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5921
GeregistreerdCOLON 09 Jan 2006 20:28
WoonplaatsCOLON Noordwijkerhout

Zeg uh martin, je weet dat ik vrijdag bij je kom, en je wéét dat ik mijn camera binnen heb........
:shock: slik..... :shock:
Ik heb wat wijze woorden gevonden maar nu weet ik niet meer waar ik ze gelaten heb
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar