Sandra op bad

Voor strobist en alle portretten die je buiten of op een andere locatie hebt gemaakt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Chris Kalkman
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 38
GeregistreerdCOLON 31 Jul 2005 08:39
WoonplaatsCOLON Maassluis
CONTACTCOLON

He hallo allemaal.

Afgelopen donderdag weer eens een shoot gedaan. Dit maal in een modelwoning. In het bad waar sandra op zit ligt 80 kilo chocolademuntjes. Deze komen later wel in beeld (volgende foto's) Deze wilde ik alvast met jullie delen om hij zoveel rust uitstraalt. Graag jullie commentaar op deze voor mij geslaagde foto.

29417

Alvast bedankt voor de opmerkingen en een fijn weekend gewenst,

Chris Kalkman
http://www.kalkmanbeeldwerken.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
RBteR
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 140
GeregistreerdCOLON 17 Nov 2009 19:34
WoonplaatsCOLON Roden

Hallo Chris, ik heb zelf geen ervaring en/of verstand van dit soort shoots. Maar ik heb er wel een mening over! Ik vind de achtergrond met het gras, het gebouw en de douchekop te veel aanwezig, dit trekt direct mijn aandacht. Op de voorgrond vind ik de kraan te prominent in beeld. En verdere details die mij opvallen zijn de verlichting in de wandtegels, merknaam onder haar rechterschoen en het punthakje van de linkerschoen. Groeten Ronald
alles komt altijd goed, DDWW
Jef-W
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4021
GeregistreerdCOLON 14 Mei 2011 20:12
WoonplaatsCOLON Hengelo (O)
CONTACTCOLON

Ik ga met mijn voorganger mee.
Ik heb zelf ook geen ervaring met zoiets, maar ik vind de kraan en die 2 lichtpunten op de muur het meest storend.
Mijn site: www.jeffrywesterhoff.nl
Tevens op: flickr
Gebruikers-avatar
Dianawoman
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1829
GeregistreerdCOLON 02 Feb 2011 22:12
WoonplaatsCOLON Lepelstraat

Ik vind het een mooie foto zo met die douchewand op de achtergrond, maar ik ben toch ook wel heel benieuwd naar die 80 chocolade muntjes :mrgreen:
Hoe hoger ik de lat leg, hoe sneller ik er onder door ga... dus omlaag met die lat, dan kan ik er overheen stappen en verder gaan
Gebruikers-avatar
Chris Kalkman
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 38
GeregistreerdCOLON 31 Jul 2005 08:39
WoonplaatsCOLON Maassluis
CONTACTCOLON

Dank jullie wel voor de opmerkingen:

Nog even een aanvulling op de omschrijving van de foto. Deze foto werd gemaakt om het model een plek te geven in de badkamer en de badkamer te tonen, dus alle details die zichtbaar zijn, zijn ook bedoeld om zichtbaar te zijn

@Diana, ik zal in de loop van volgende week nog enkele foto's van deze shoot plaatsen,

Fijne zondag allemaal
Wil graag alles in 1 keer goed doen, maar ja dat lukt niet helemaal
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar