Autorally of evenementen met actie

Waar zijn we wanneer te vinden? Hier kunnen ook ideeën voor een dagje uit worden gepost. Of als je zelf ergens heen gaat kun je dat hier opgeven en elkaar eventueel op locatie ontmoeten.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Marcel42
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 20 Mei 2012 10:07
WoonplaatsCOLON Wijk bij Duurstede

hallo beste mede forum gebruikers. Ik ben Marcel, bijna 43 en met zachte G uit Limburg nu alweer jaartje of 10 woonachtig in het midden des lands waar het prima vertoeven is.
Ik bezocht vroeger regelmatig autorally's omdat een toenmalige kennis rally's reed en we met een groepje gingen kijken.
Zo'n 4 jaar geleden zag ik dat er een rally was in de buurt, ik ging eens even kijken en zag hoeveel mensen er stonden met camera's...ik besloot een Panasonic FZ50 aan te schaffen en heb me hiermee van leek tot amateur weten te bevorderen;).
Ik vond dat het nu tijd werd voor een professioneler set en het is de 7D geworden met een prima 15-85 IS USM lens....vooralsnog super om met die lens te starten.
Eerste ervaring dit weekend opgedaan tijdens een rally in Hardenberg...pfffff....valt tegen hoor...de camera leren kennen...
Ik zou best graag met iemand willen kennismaken die ook een 7D of vergelijkbaar heeft. Samen op pad naar een evenement (niet persé een rally) waarbij de nadruk ligt op het maken van foto's van bewegende objecten. Mocht er iemand zijn die na het lezen denkt van hee...dat is leuk...ik zie je reactie graag tegemoet!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar