Gedreven amateur zoekt goede leraar voor bruiloftfotografie

Waar zijn we wanneer te vinden? Hier kunnen ook ideeën voor een dagje uit worden gepost. Of als je zelf ergens heen gaat kun je dat hier opgeven en elkaar eventueel op locatie ontmoeten.

ModeratorCOLON Global Moderators

Gebruikers-avatar
fotopapa
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 436
GeregistreerdCOLON 06 Mei 2012 13:36
CONTACTCOLON

Hallo allemaal,

Ik ben een gedreven amateurfotograaf en mijn intresse gaat nu uit naar bruiloft fotografie.
Het lijkt me super leuk als ik de mooiste dag uit iemands leven mooi vast zou kunnen leggen.
De drempel om dit zomaar te doen vind ik best erg hoog. Het gaat tenslotte om een bruiloft van iemand anders. En ik zou het niet
op me geweten willen hebben om de foto's te verknallen.

Daarom mijn vraag: Is er iemand waar ik mee mee mag lopen om zo de kneepjes van deze tak van sport te leren.
Ik ben heel serieus hier in en zie dit niet als een spelletje. Ik woon omgeving Breda Oosterhout.

Mvg Leon
"De perfectie van het moment is ons misschien niet altijd even duidelijk, toch maakt dit het moment niet minder perfect" Neale Donald Walsch 1999
http://www.leonvanbaalfotografie.nl
Gebruikers-avatar
richard14
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 278
GeregistreerdCOLON 22 Apr 2008 15:38
WoonplaatsCOLON Purmerend
CONTACTCOLON

Ik heb deze vraag ook wel eens gesteld, maar geen reacties op gekregen. Ik denk zelf dat een pro zijn eigen markt niet wil "bevuilen" met amateurfotografen. Anders hebben ze minder werk. Ik heb inmiddels 1x een bruiloft gedaan van vrienden. Hiervoor heb ik op internet veel info opgezocht en 2x de trouwlocatie bezocht en daarvan 1x met het bruidspaar proef opnames gemaakt en dat ging goed. Ik zei wel duidelijk gezegd dat het ook mis kan gaan en dat ze uiteindelijk misschien geen foto's hebben (niet gebeurd hoor).
Achter af waren ze er tevreden, dus ik ook blij.

Probeer anders een keer met een stel wat foto's op locatie te maken.