monopod vanguard AP-324

Datastorage, flitsers, filters, macro, tassen, statieven en alle overige accessoires

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
racoon
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1010
GeregistreerdCOLON 02 Mei 2005 11:27

Heeft er iemand ervaring met de vanguard AP-324 monopod, ik wil deze gebruiken voor mijn eos 600d met 70-200 f2.8 is usm lens.

Of kan ik voor sportfotografie beter geen monpod gebruiken?
Gebruikers-avatar
BartvA
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 263
GeregistreerdCOLON 13 Okt 2010 20:05
WoonplaatsCOLON Vinkeveen

Heb geen ervaring met de Vanguard maar wel met sportfotografie. Welke sport/sporten wil je gaan fotograferen? Als je op 1 plek blijft staan is een monopod erg handig na een tijd word je camera+ lens te zwaar om comfortabel vast te kunnen houden. Een monopod zorgt er dus gewoon voor dat je geen lamme arm krijgt. Moet je echter heel veel verschillende platen maken (plat op de grond dan weer ergens op klimmen enz. dan haal ik hem er vanaf omdat ie dan alleen maar tegen werkt.

Groet Bart
Why Nikon When you can Canon.

Genoeg spulletjes volgens veel mensen... Al ben ik het daar lekker niet mee eens :D.
peter.
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 23 Aug 2011 18:49
WoonplaatsCOLON gouda

Ik heb geen ervaring met sportfotografie maar ik heb voor mijn vakantie een vanquard tracker AP364 met kop manfrotto 496RC2 gekocht.In combinatie met mijn canon 60D+70-200 lens is het mij goed bevallen. Heb er heel de vakantie mee rondgelopen.
canon 60d- ef 70-200 f4 L is usm /macro 100L- 2.8 is usm /ef-s 18-135 is
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar