Feedback Portfolio

Alles over computers, websites en software voor camera en PC.

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
K!K
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 130
GeregistreerdCOLON 06 Mei 2009 21:16
WoonplaatsCOLON Noord Limburg

Ik ben bezig met een portfolio website te maken hij is in de eindfase maar nog niet af. Ik zal de komende tijd nog wat laatste wijzigingen door voeren maar dat te zijde.

Ik ben gewoon erg benieuwt er na wat jullie er van vinden en wat jullie er van vinden.
Wat moet er anders volgens jullie?
Of wat mis ik nog ?

Ik sta open voor suggesties en kritiek..
(ik weet dat er nog weinig op staat maar meer komt vanzelf)

hier de link dan:
Portfolio Dave Rutten
Gebruikers-avatar
keesvdh
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1093
GeregistreerdCOLON 25 Nov 2009 20:04
WoonplaatsCOLON Oosterland

om het geheel wat rustiger over te laten komen zou ik die drie kolommen aan de onderkant van de site weg laten (aanbevolen/random/hoogst gewaardeerd)

het is natuurlijk een kwestie van eigen smaak, zou je het 100 man vragen krijg je 100 verschillende sites, ik zou het vooral zo doen als dat je zelf denkt dat goed is , ik heb ook een site maar iedere keer dat ik er kom denk ik mmmm dit zou ik nog wel anders willen en dat zou ik wel zo willen....je bent er nooit mee klaar denk ik
K!K
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 130
GeregistreerdCOLON 06 Mei 2009 21:16
WoonplaatsCOLON Noord Limburg

Bedankt voor je reactie.

Wat je zegt is inderdaad waar iedereen heeft een andere visie. Maar door dat iedereen een andere mening en visie heeft kan ik daar wel uit halen wat ik nog mis of juist te veel heb.

Kwa jou mening. ik zal het eens proberen als ik het weg haal. en eens aankijken misschien heb je wel gelijk!
Pieterr
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6580
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2009 19:49

Suggestie:

Maak van de "onderkant" (dwz de sectie met Aanbevolen Foto's, Random Foto's en Hoogst Gewaardeerd) ook een aparte tab/pagina, zodat deze niet op iedere pagina herhaald wordt.

Dat maakt de hoeveelheid scrollen minder (in ieder geval op de iPad) en de site rustiger.

Pluspunt:
De site werkt prima op de iPad. :D
K!K
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 130
GeregistreerdCOLON 06 Mei 2009 21:16
WoonplaatsCOLON Noord Limburg

@ Pieterr ik ga kijken wat ik hier mee kan..

bedankt voor de feedback van de ipad. het was me inderdaad bekent maar toch leuk te lezen:)
Gebruikers-avatar
j.corts
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 150
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2006 13:09
WoonplaatsCOLON Flevoland
CONTACTCOLON

Rechts van je foto staat steeds "geplaatst door ....", maar het is toch logisch dat jij de foto's plaatst in jouw portfolio?
Verder is de sfeer, kleur, etc een kwestie van eigen smaak en stijl. Daar heb ik geen mening over. De foto's daarin tegen spreken me erg aan!
[size=75]Een Canon met steeds meer of beter glaswerk en een tas vol andere rommel[/size]
ErikDignum
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 3249
GeregistreerdCOLON 11 Sep 2005 17:19
WoonplaatsCOLON Zaandam
CONTACTCOLON

In de tekst op je site zie ik nogal een aantal fouten. Ik zou de tekst op je site eens laten doornemen door iemand die de fouten kan corrigeren voor je.

En ik zou die drie kolommen aan de onderkant van de site alleen laten zien op je portfolio pagina, niet op de andere pagina's van je site. Hetzelfde geldt wat mij betreft voor de blauwe "knop" waarmee je een categorie op je site kan kiezen. Ook die alleen op je portfolio pagina.

Succes met de verdere ontwikkeling (als fotograaf en van je site)!

Gr.

Erik
Canon schrijf je met een C en Erik met een k
www.erikdignumfotografie.nl
www.facebook.com/ErikDignumFotografie
http://www.oypo.nl/erikdignum
K!K
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 130
GeregistreerdCOLON 06 Mei 2009 21:16
WoonplaatsCOLON Noord Limburg

Aan de fouten in de tekst word aan gewerkt.

Naar feest ga ik komende week weer eens kijken.
Bedankt voor je reactie.
K!K
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 130
GeregistreerdCOLON 06 Mei 2009 21:16
WoonplaatsCOLON Noord Limburg

Zo de blauwe knop is er uit oogt een stuk rustiger en professioneler.
Over de 3 vensters onder aan de pagina ben ik nog niet over uit wat ik daar mee ga doen.
Gebruikers-avatar
mg75
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 230
GeregistreerdCOLON 04 Jul 2005 07:55

Op zich een leuke website.. smaken verschillen. Ik kan me alleen beetje irriteren aan dat "geplaatst door" Is er een kans dat het door iemand anders geplaatst wordt?

Ik denk dat je in je portfolio de onderkant weg moet laten. Die moet rustig overkomen om je beste werk tot uiting te laten komen. Dat je dat bij de andere pagina's doet, daar heb ik geen probleem mee.

Verder de tabjes bovenin. Misschien moet je die ook uitlijnen met je logo. Er zit nu best wel veel ruimte tussen je tabjes en het daadwerkelijke scherm. Lijn ze uit ter hoogte van je naam in je logo bijvoorbeeld.

Das even van mijn kant. Hoop dat je er wat aan hebt.
30D|7D|1Dmkiv plus heldere jampot glazen
m-etops.nl
K!K
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 130
GeregistreerdCOLON 06 Mei 2009 21:16
WoonplaatsCOLON Noord Limburg

Het geplaatst door ga ik morgen avond even voor zitten dit er uit te halen..

En de die drie dingen onderin ga ik dan ook aan werken.
K!K
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 130
GeregistreerdCOLON 06 Mei 2009 21:16
WoonplaatsCOLON Noord Limburg

Zo vandaag al even er mee bezig geweest. Als het goed is in nu het geplaatst door overal weg en wordt de datum nu netjes weergeven ( maand vol uit geschreven).
Naar mijn idee ziet dit er al beter uit.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar