Hellendoornrally 2012

Autosport, motorsport, rallyrijden... alle sportieve prestaties in gemotoriseerde voertuigen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
jordysport
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 93
GeregistreerdCOLON 12 Jul 2010 12:41

Na een lange tijd afwezig, ben ik terug om de foto's van de Hellendoornrally 2012 te plaatsen!

Ik hoop dat jullie me veel tips and tricks kunnen geven die ik 13 oktober in land van Altena rally kan gebruiken!!

#1.
Afbeelding
#2.
Afbeelding
#3.
Afbeelding
#4.
Afbeelding
#5.
Afbeelding
#6.
Afbeelding
#7.
Afbeelding

Ben erg benieuwd wat jullie er van vinden!! :D :!:
Jasper B
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 84
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2011 14:45

Erg mooie serie. Beetje jammer van die rood-witte paaltjes, maar dat heb je maar deels in de hand bij Rally's (vanwege veiligheid enzo). Nummer 2 is mijn favoriet met kort daarop #7. Als daar de horizon iets rechter was geweest dan was het een gedeelde eerste plek.
50D, 50mm F1.8 II, 70-200 F2.8L IS USM II, , 580 EXII
Gebruikers-avatar
mikeeagle
Wedstrijdleiding
Wedstrijdleiding
BerichtenCOLON 3545
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2011 22:20
CONTACTCOLON

goed hoor, mooi scherp, fijn van kleur en veel dynamiek. Kan het niet beter :P

Gr,

Michiel
Canon 1DmkIV - Canon 70D. Canon 50mm II - Canon 17-40mm L F4. Canon 100-400mm L IS USM. Canon 70-200mm L F4 non IS.

https://www.flickr.com/photos/mikeeagle
website: http://mike-eagle.squarespace.com
Insta: https://www.instagram.com/breitlingmike/
jordysport
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 93
GeregistreerdCOLON 12 Jul 2010 12:41

@ Jasper B, aan de ene kant, jammer die paaltjes, aan de andere kant, het is rally. Bedankt voor het reageren!! :)
@ mikeeagle, Dankjewel!! :)

Zijn er nog meer mensen die kritiek hebben op de foto's?
Gebruikers-avatar
Panther1881
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 399
GeregistreerdCOLON 21 Okt 2011 06:50
WoonplaatsCOLON Arnhem
CONTACTCOLON

Ik zit me helaas ook een beetje te ergeren aan die paaltjes ja... zoals bedoeld met dit soort dingen (evenals oranje pilonen etc) is dat je oog er naar toe getrokken wordt, de maker ervan wilde dat ze opvielen en dat zit je in foto's erg dwars als het daar niet om gaat. Desalniettemin blijft foto 7 wel mijn favoriet al vind ik foto 4 ook een fijne afwisseling in deze serie omdat je hier hebt meegetrokken met de auto. Wellicht een nog langere sluitertijd gebruiken? Dat geeft een nog spectaculairder beeld. Dan moet je wel veel weggooien (weet ik uit ervaring) maar als je één scherpe overhoudt... die kan dan meteen aan de muur :mrgreen:
De stofwolk en het opgeworpen zand op foto 7 geven aan dat er echt ook wat gebeurt daar in die bocht.

Wat voor brandpuntsafstand en diafragma heb je gebruik in fotos 1, 3 en 6? De achtergrond van de foto is nog behoorlijk scherp. Ik kan de takken van de bomen helemaal achterin nog onderscheiden. Ik denk dat je onderwerp mooier los van de achtergrond komt als je daar een groter diafragma gebruikt.
Ducttape is like the force, it has a light and a dark side and it holds the universe together...

Panther Pictures
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar