Natuurfotografie Oostvaardersplassen 24-11-2012

Waar zijn we wanneer te vinden? Hier kunnen ook ideeën voor een dagje uit worden gepost. Of als je zelf ergens heen gaat kun je dat hier opgeven en elkaar eventueel op locatie ontmoeten.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
gortje123
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 42
GeregistreerdCOLON 20 Nov 2012 14:35
WoonplaatsCOLON Barneveld
CONTACTCOLON

Hallo mede fotografen,

Ik ben van plan om a.s. zaterdagmorgen vroeg naar de Oostvaardersplassen te gaan.
Ik ben hier al heel vaak geweest en ken het gebied al behoorlijk goed, en de plekjes voor het fotograferen.
Misschien zijn er mensen (man/vrouw) uit de buurt van Barneveld/Nijkerk die het leuk vinden om daar ook eens te gaan fotograferen.
Na de Oostvaardersplassen wil ik nog naar de Lepelaarsplassen gaan om vogels te gaan fotograferen en hopelijk de ijsvogel.
Ik wil rond 06:30 vanuit B'veld vertrekken en rijd via Nijkerk door de polder naar de Oostvaardersplassen.
Om +/- 12:00uur wil ik weer naar huis gaan, afhankelijk van het weer.
Vanwege het wild wil ik met max. 4 personen daar naar toe gaan.
Ik hoor het wel.

E-mail: roelof123@gmail.com

Met vriendelijke groet,

Roelof-Jan Gort
http://www.rjgfotografie.com
Gebruikers-avatar
Rubikcube
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 112
GeregistreerdCOLON 14 Jun 2012 19:32
WoonplaatsCOLON Lemmer

Ik zou het leuk vinden om mee te gaan. Ik kom niet uit omgeving Barneveld, maar ik kan zelf wel met de auto komen.
Alleen 1 klein probleempje... ik moet op zaterdagochtend werken. Mocht je een keer op een zondagmorgen willen gaan, dan zou ik het leuk vinden om mee te gaan.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar