Mijn Suzuki

Treinen, auto's, motoren, fietsen, boten... alle andere voertuigen die niet onder Spotters vallen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Marceldelft
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 37
GeregistreerdCOLON 12 Jun 2010 23:53
WoonplaatsCOLON Valkenburg ZH

Hallo allemaal,

Gisteren voor de eerste keer mijn nieuwe aanwinst op de foto gezet. Heb wel wat proberen te spelen met de verschillende standpunten maar jullie feedback is altijd welkom natuurlijk! :-D

Groeten Marcel

34168

34171

34172

34170

34169

Kit: Canon 80D - EFs 15-85 is 3.5-5.6 - Canon EF 50mm f/1.8 STM - EF 70-300 IS USM 4-5.6
wernerfotografie

Yep ik houdt er van ! In sommige fotos is de achtergrond wel wat storend en staan de fotos wel heel erg scheef. Waarschijnlijk wel de bedoeling geweest maar gewoon niet mijn ding. Moet wel zeggen dat ik fotos van motoren al snel mooi vind maar hier en daar zijn er nog wel wat verbeter punten

- let dus op achtergrond
- Te weinig detail shots naar mijn smaak, zijn veel overzichtfotos
- De enige detail foto van de tankprotector is het zonde dat de tankprotector er half op staat


Omgeving vind ik wel mooi ondanks dat hij soms wat te nadrukkelijk aanwezig is ! Een mooie motor ook !
Laatst gewijzigd door 1 op wernerfotografie, in totaal 30 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
resias
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 408
GeregistreerdCOLON 09 Apr 2005 10:50
WoonplaatsCOLON Zwijndrecht

Mooi op de plaat gezet en mijn favoriet is 34170.
groeten Resias
Gebruikers-avatar
Marceldelft
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 37
GeregistreerdCOLON 12 Jun 2010 23:53
WoonplaatsCOLON Valkenburg ZH

wernerfotografie schreefCOLONYep ik houdt er van ! In sommige fotos is de achtergrond wel wat storend en staan de fotos wel heel erg scheef. Waarschijnlijk wel de bedoeling geweest maar gewoon niet mijn ding. Moet wel zeggen dat ik fotos van motoren al snel mooi vind maar hier en daar zijn er nog wel wat verbeter punten

- let dus op achtergrond
- Te weinig detail shots naar mijn smaak, zijn veel overzichtfotos
- De enige detail foto van de tankprotector is het zonde dat de tankprotector er half op staat


Omgeving vind ik wel mooi ondanks dat hij soms wat te nadrukkelijk aanwezig is ! Een mooie motor ook !
Hoi Werner,

Dankjewel voor de feedback!!! Wat betreft de 'detail' shots ontbrak het me op dat moment aan inspiratie, ik ben nu constant aan het rondkijken bij andere fotografen hoe zij een motor fotograferen. Dat van de achtergrond zal ik in gedachten houden voor de volgende keer 8) .
resias schreefCOLONMooi op de plaat gezet en mijn favoriet is 34170.
groeten Resias
Resias, dankjewel voor het compliment :D
Kit: Canon 80D - EFs 15-85 is 3.5-5.6 - Canon EF 50mm f/1.8 STM - EF 70-300 IS USM 4-5.6
Jef-W
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4021
GeregistreerdCOLON 14 Mei 2011 20:12
WoonplaatsCOLON Hengelo (O)
CONTACTCOLON

Leuk fietsje :wink:

Werner heeft de belangrijke punten al gezegd.

Ik zie liever de motor van foto 1 icm de achtergrond van foto 2.

<Jeffry>
Mijn site: www.jeffrywesterhoff.nl
Tevens op: flickr
Gebruikers-avatar
Bollie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 413
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2012 21:15

Strakke foto's en ook een strakke Gixxer, maar er mist iets ;)

Een Yoshimura demper!

Suc6 en veel veilige kilometers toegewenst :D
Om vooruit te komen moet je soms een stap terug doen...

Flickr

Canon. What else...
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar