Ad blocker detectedCOLON Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
mijn eerste plaatje in het avond zonnetje bij schiphol
ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden en wat ik eraan kan veranderen
ik weet wel dat er een hoop ruis in de foto zit door t uploaden
Ik weet dat er door het uploaden naar de site wel eens wat kwaliteitsverlies optreed. Maar dat er een dermate grote hoeveelheid ruis ontstaat heb ik nog niet eerder gezien. Ik vermoed dat er in het origineel ook al wel ruis aanwezig is geweest door de hoge iso waarde waarmee je deze foto (waarschijnlijk) hebt gemaakt ( jammer dat de exif ontbreekt). Even los van de ruis (die je sofwarematig behoorlijk kunt wegwerken) vind ik het een geslaagde plaat (mooi licht).
Wellicht had je baanverlichting er beter op kunnen krijgen door met twee foto's te werken en die dan samen te voegen.