Sanne

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
edvdwal
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 192
GeregistreerdCOLON 15 Nov 2012 19:17

Toch nog een fototje van (na) het kerstdiner, Stond op ISO3200 1/160 om vooral ook met de hoge ISOstanden te experimenteren. Belichting is ambient light (kaarsen / wat spaarlampen) + 2/3 belichting van een ipad waarop Sanne aan het spelen was. Was eigenlijk niet te doen wat betreft W/B en belichting door het enorme verschil in licht van de lampen en de iPad (kleur en sterkte), ik heb dit geprobeerd te corrigeren in post, maar misschien toch maar in B/W.

Eentje met NR, eentje in Z/W en eentje zonder NR

34740

34741

34742

6D | 50mm f/1.4 EX DG
Gebruikers-avatar
fotopapa
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 436
GeregistreerdCOLON 06 Mei 2012 13:36
CONTACTCOLON

De ruisreductie heeft goed zijn werk gedaan. De kleuren versie vind ik het mooiste mede omdat haar ogen zo mooi kleuren door de iPad.

Welke camera/lens heb je hier gebruikt?
"De perfectie van het moment is ons misschien niet altijd even duidelijk, toch maakt dit het moment niet minder perfect" Neale Donald Walsch 1999
http://www.leonvanbaalfotografie.nl
edvdwal
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 192
GeregistreerdCOLON 15 Nov 2012 19:17

Canon EOS 6D en Sigma 50mm f/1.4 EX DG HSM
op f/2.8 1/160 ISO3200
6D | 50mm f/1.4 EX DG
edvdwal
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 192
GeregistreerdCOLON 15 Nov 2012 19:17

iemand anders nog tips?
6D | 50mm f/1.4 EX DG
addy101
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1633
GeregistreerdCOLON 28 Sep 2008 11:30

Ik heb even snel gespeeld in PSP XII en deze foto werkt erg goed met bewerkingen die een oud gevoel geven, zoals een Sepia omzetting (alhoewel Sepia niet de beste was!). Ook in Virtual Photographer (een plug-in filter) zitten een paar omzettingen die erg goed werken (b.v. WWII), maar ook een paar die verschrikkelijk zijn :wink:

Anyway, mijn tip is experimenteer met deze foto, het heeft een hele sterke sfeer die erg goed is voor een niet-standaard z/w omzetting!
[i]Das Bild ist ein Modell der Wirklichkeit - Wittgenstein[/i]
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar