Portret broeren

Voor alle foto's die in een (thuis)studio omgeving zijn gemaakt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
sweebee
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 42
GeregistreerdCOLON 04 Okt 2011 07:34

Ik ben me aan het verdiepen in studio fotografie. Dit zijn een van mijn eerste foto's. Gemaakt met twee Canon 430 ex flitsers (1 geleend). Na aanleiding daarvan twee echt studio flitsers besteld. De speedlites komen nogal snel te kort qua power en de batterijen gaan ook niet echt lang mee :P.

Onderstaande foto's vind ik wel goed gelukt. Alhoewel ik me nog wel moet verdiepen in goede poses aangezien ik hier nog niet echt goed mee ben :P Foto is genomen met links en rechts een doorflits paraplu.

Afbeelding

... stom, foto mag niet hoger zijn dan 900 px :S
Canon EOS 6d | 16-35mm F2.8 II | 24-105mm F4 L IS | 70-200mm F4 L IS| 430EXII
wernerfotografie

Prima nette fototjes !! sommige wel iets te donker en mogen van mij wel meer pit hebben!
E7picture
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 817
GeregistreerdCOLON 23 Dec 2007 10:21

De eerste foto en de laatste 2 foto's vind ik het beste gelukt. Op de eerste zijn ze lekker ontspannen en knallen de kleuren ook goed naar mijn idee.
De vier foto's in het middenstuk staat het licht net niet lekker naar mijn gevoel (heb je de hoogte van de lampen wel aangepast is het idee wat ik krijg door bijvoorbeeld de donkere onderkant in de foto's).
Kijk op E7picture.nl voor mijn portfolio, nieuws en meer.
sweebee
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 42
GeregistreerdCOLON 04 Okt 2011 07:34

Bij de liggende foto kon ik de flitsers niet laag genoeg krijgen. Bij de gehurkte kan het best zijn dat ik ze vergeten ben wat lager te zetten.
Canon EOS 6d | 16-35mm F2.8 II | 24-105mm F4 L IS | 70-200mm F4 L IS| 430EXII
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar