Problemen met filmen na reparatie.

Waar moet je op letten, wat kun je erbij gebruiken: al je vragen over het filmen met een DSLR.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
mrfred
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 08 Jun 2012 15:33
WoonplaatsCOLON leiden

Hallo forum leden

Afgelopen woensdag is mijn Canon 60D retour :D gekomen van een reparatie van Techrepair(het probleem was dat mijn camera niet meer aan ging na instalatie van een snellere kaart) :evil:
Inmiddels werkt de camera weer als nieuw :) tot zover geen problemen,nu wilde ik de video/film functie weer gaan gebruiken en wat schets mijn verbazing,na luttele seconden stopt het filmen(actie op het uitklapbare scherm vertoont deze tekst----->movie-opname is automatisch gestopt.
Wat ik ook aan de instellingen verander niets schijnt te helpen,wat doe ik fout of heeft er bij Techrepair iets voorgedaan waardoor de functie niet meer naar behoren werkt?iniddels is er een mailtje verstuurd naar Techrepair moet dus nog even afwachten op een antwoord,maar ach een vraag stellen op dit forum kan nooit kwaad dacht ik.

Dus wie denkt wat het kan zijn waardoor ik geen 3 seconden meer kan filmen. hellup

Gr Fred
C8080
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 954
GeregistreerdCOLON 20 Aug 2006 16:50

Al verschillende kaartjes geprobeerd?
Gebruikers-avatar
mrfred
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 08 Jun 2012 15:33
WoonplaatsCOLON leiden

Yep zelfde problemen,met welk kaartje dan ook,het zal dus wel aan de reparatie liggen denk ik.(onderhand zoek ik verder naar de oorzaak)
Gebruikers-avatar
Ton Canon
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 987
GeregistreerdCOLON 08 Mei 2008 23:20
WoonplaatsCOLON Noordwijkerhout

Heb je je kaartje IN de camera geformatteerd? Als je dat namelijk niet doet is dat doorgaans de reden dat de camera er na een paar seconden mee stopt.
Gebruikers-avatar
mrfred
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 08 Jun 2012 15:33
WoonplaatsCOLON leiden

Blijkbaar is er meer aan de hand want geen kaart doet het(inmiddels contact et Canon gehad)
Gebruikers-avatar
Bollie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 413
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2012 21:15

Weet niet of het onzin is, maar volgens het zoom forum heeft dat te maken met de snelheid van de kaart. Volgens de schrijver mmoet het goed gaan vanaf een cat 6 kaart.Heb je dat al geprobeerd? Nooit geschokte altijd mis, zeg ik maar!
Om vooruit te komen moet je soms een stap terug doen...

Flickr

Canon. What else...
Gebruikers-avatar
mrfred
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 08 Jun 2012 15:33
WoonplaatsCOLON leiden

De kaarten die ik heb zijn tot nu toe de snelste(had voor de reparatie nooit last van plots stoppende video,intussen ben ik persoonlijk benaderd door Canon,en Techrepair zit er ook weer op,dus.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar