Liesbeth

Voor alle foto's die in een (thuis)studio omgeving zijn gemaakt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
freddy.onderstal
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 51
GeregistreerdCOLON 07 Mrt 2013 14:31
WoonplaatsCOLON Ede

Met portretfotografie heb ik me nog niet echt bezig gehouden.
Mijn vrouw Liesbeth had voor een website van een stichting een nieuwe portretfoto nodig en vroeg me om wat foto's te maken.

Na wat bewerking in Lightroom vind ik dit resultaat niet slecht voor een beginner.
De foto is thuis gemaakt voor een licht gekleurde muur. Geen flitser(s) gebruikt, zo vanuit de hand gefotografeerd.

Camera: EOS 650D met 18-55m IS II

Wat vinden jullie?

Afbeelding
Liesbeth by freddyonderstal, on Flickr
Gebruikers-avatar
Rocker
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 6828
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2009 09:35
WoonplaatsCOLON Zeewolde
CONTACTCOLON

Nu ken ik je vrouw niet, maar volgens mij staat ze er in elk geval spontaan op! Natuurlijk licht doet het prima, misschien de witbalans nog iets warmer, want hij oogt voor mij vrij koel.
Qua pose vind ik het jammer dat de bovenrand van haar bril precies over haar ogen loopt. Om dit te voorkomen had ze haar hoofd iets meer achterover kunnen kantelen, wat haar denk ik ook krachtiger maakt.
freddy.onderstal
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 51
GeregistreerdCOLON 07 Mrt 2013 14:31
WoonplaatsCOLON Ede

Goede tip mbt de bril. Zal hier de volgende keer aan denken. Bedankt!
Gebruikers-avatar
alletteo
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 80
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2013 17:11
WoonplaatsCOLON Assen

Op zich een net portret hoor! Beetje simpel qua belichting, maar ziet er verder goed uit.
http://www.familiefotowedstrijd.nl/?a=2 ... P&extern=1" onclick="window.open(this.href);return false; Stem je gratis mee voor SOS Kinderdorpen?
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar