Eerste foto's (Madeliefjes)

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
HiHaHo
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 01 Jun 2013 12:57

Oké, registreren is stap één, nu nog een fotootje plaatsen. Ik dacht best handig te zijn met computers, maar dit was (mits het nu lukt) nog een hele puzzel voor mij. De informatie op de site is overigens duidelijk genoeg, maar zoals gewoonlijk, eerst proberen en dan pas lezen...
Enfin, kijken of het gelukt is. Madeliefjes als je met je buik in het natte gras ligt.
Nummer 1 was voor mij een leermomentje. Ik was daarvoor met de frontlens tegen een natte grasspriet gestoten en dacht, die natte streep daar heb ik met mijn foto's geen last van, maar je ziet het nog wel in de bokeh. Volgende keer dus toch maar gelijk poetsen of beter opletten.

#1
Afbeelding

#2
Afbeelding

#3
Afbeelding

Mooi dat er een voorbeeld knop zit. geeft mij hoop dat als ik nu op "bevestig" ga klikken het wel goed komt.

Groeten,
Hans
Gebruikers-avatar
eMKay
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1948
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2013 09:30

Best mooie plaatjes m.i.
Jef-W
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4021
GeregistreerdCOLON 14 Mei 2011 20:12
WoonplaatsCOLON Hengelo (O)
CONTACTCOLON

Nr1, zou hier de 2 reflectie's eraf hebben geneden. De herhaling is leuk gedaan. De belichting kan beter, het harde zonlicht komt van links en rechts van de bloem zit schaduw.

Nr2, lijkt of de scherpte hier iets te hoog zit. Ook wat hard licht op de bovenkant, compositie te centraal, wel mooie rustige bg.
Vind dit wel de beste van de 3

Nr3, licht wel mooi gevangen, maar de bg is te onrustig. Hij zit ook wel laag in beeld.

<Jeffry>
Mijn site: www.jeffrywesterhoff.nl
Tevens op: flickr
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar