1 dag twee thema's

Voor strobist en alle portretten die je buiten of op een andere locatie hebt gemaakt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Rick T
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1187
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2008 19:06
WoonplaatsCOLON Stegeren
CONTACTCOLON

Een tijdje geleden heb ik samen met model Celine & visagist Laura gewerkt aan twee thema's
Ik ben gek op thema shoot en deze was helemaal speciaal aangezien ik zelf de krantenjurk heb gemaakt en dat geeft nog meer kick vergelijkbare serie's te maken.
Het tweede thema was urban style chic.
Voor de rest begin ik het steeds leuker om met verschillende bewerkingen te spelen zo ook hier.
Ik probeer elke keer bij iedere foto iets unieks neer te zetten.
Ik ben benieuwd naar jullie mening.

1
Afbeelding

2
Afbeelding

3
Afbeelding

4
Afbeelding

5
Afbeelding

6
Afbeelding
Road8
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3186
GeregistreerdCOLON 08 Feb 2008 18:25
CONTACTCOLON

kleurrijke en gevarieerde serie, met plezier naar gekeken.
vr.gr. Roland

flickr | Canon 50D | Canon 70-200 L f/4 USM | Canon 24-105 L f/4 IS USM| Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS USM | Lowepro Fastpack 250
Gebruikers-avatar
Billie-90
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3805
GeregistreerdCOLON 28 Feb 2011 12:38
WoonplaatsCOLON Maastricht

wat een vette platen Rick!
serieus strak tot en met!

enig minpuntje bij foto 1 is de kroonluchter.. die trekt wel erg veel aandacht..! :o
foto 3 lijkt het alsof de kaars er per ongeluk op is komen te staan..
foto 6 dat haar onderste been gewoon dicht gelopen zwart is.. (op mijn scherm dan.. :o )

bij foto 6.. dat detail van de rook! haha cool man! wel jammer dat de rook eerst naar onder gaat.. (???)

gr. Michel
"Niets is onmogelijk, het wilt alleen niet altijd lukken.."

Check out my -> Flickr <-
Gebruikers-avatar
Marco van Eck
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 363
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2013 21:09
WoonplaatsCOLON Uden
CONTACTCOLON

Onderstaand mijn mening over de foto's, nu ben ik geen kundige op het gebied dus doe er mee wat je wilt :)

Edit: super die zelf gemaakte krantenjurk!

Nr 1 Mooi gedaan, dito bewerking! Door de positionering van je model exact in het midden van de foto en de positionering van de kroonluchter exact op de gulden snede krijgt de kroonluchter meer aandacht dan gewenst denk ik. Daarbij vind ik het jammer dat de toch wel zware bewerking ook op het model haar been goed zichtbaar is. Verder smaakt de plaat naar heel veel meer.

Nr 2. Mooie setting, mooi licht. Houding en uitstraling model spreken me niet aan.

Nr 3. Mijn favoriet uit de serie! Erg mooi, de kaars had er wat mij betreft af gelaten mogen worden.

Gedurfde houdingen van je model en aparte bewerkingen in 4 en 5. Leuk!

Nr 6 Ben het met Michel eens dat haar been wel erg donker is, kan er vanaf hier niets meer in zien. Toffe bewerking :D


Al met al een gewaagde serie, ik doe het je zeker niet na :D
Groet, Marco

Flickr
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar