2e poging paddo's

Voor alle macro en close-up foto's van bloemen, dieren en natuur

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
canon-eos
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 265
GeregistreerdCOLON 02 Sep 2012 17:23

nog wat paddo's :wink:

#1
Afbeelding

#2
Afbeelding

#3
Afbeelding

grtz
Canon eos 550d + kitlens EF-S 18-55mm IS II + EF 50mm f 1.8 II + EF 85mm f 1.8 USM. 2x 430EX II

Mijn site, http://www.rvdb-fotografie.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Road8
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3186
GeregistreerdCOLON 08 Feb 2008 18:25
CONTACTCOLON

in al het paddestoelen'geweld' van de laatste maanden gaan deze plaatjes even verloren kennelijk, gezien het aantal reacties :lol:

bij alledrie vind ik de compositie en je standpunt goed, de platen zijn mooi scherp en mooi van kleur (bij 3 is het gras wel erg groen, maar dat kan)
bij foto 1 vind ik de voorgrond iets te druk, 2 en 3 vind ik daarom iets beter, meer 'rust' in de plaat.
bij alledrie de foto's komt de herfstsfeer in elk geval goed tot zijn recht, mooi gedaan.
vr.gr. Roland

flickr | Canon 50D | Canon 70-200 L f/4 USM | Canon 24-105 L f/4 IS USM| Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS USM | Lowepro Fastpack 250
Anoniem 3

Ik heb deze serie ook gemist.
Mooi gedaan.
Mijn voorkeur gaat uit naar #3, juist vanwege de tegenstelling bruin en groen.
Bij #2 is (vind ik) het jammer dat het voorste paddenstoeltje niet helemaal "mee mocht doen".
De eerste vind ik wat te onrustig.
Gebruikers-avatar
canon-eos
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 265
GeregistreerdCOLON 02 Sep 2012 17:23

Hey bedankt voor jullie reactie,
Grtz
Canon eos 550d + kitlens EF-S 18-55mm IS II + EF 50mm f 1.8 II + EF 85mm f 1.8 USM. 2x 430EX II

Mijn site, http://www.rvdb-fotografie.be" onclick="window.open(this.href);return false;
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar