kerst met noa

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
canon-eos
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 265
GeregistreerdCOLON 02 Sep 2012 17:23

Noa in kerstsfeer

Afbeelding

graag opbouwende kritiek

grtz
Canon eos 550d + kitlens EF-S 18-55mm IS II + EF 50mm f 1.8 II + EF 85mm f 1.8 USM. 2x 430EX II

Mijn site, http://www.rvdb-fotografie.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
Dward
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1567
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2012 13:08
WoonplaatsCOLON Noorwegen

canon-eos schreefCOLONgraag opbouwende kritiek
Ik durf bijna niet meer...

Nou vooruit. Noa is mooi egaal uitgelicht. Er had wat minder wit aan de bovenkant mogen zitten en iets meer aan de onderkant.
De rechterkant van de achtergrond toont een grijze baan. die is eenvoudig weg te poetsen.
En voor zo'n vrolijk kerstsfeertje zou Noa best een gezellige lach mogen tonen. Ik weet zeker dat ze dat wel kan! :lol:

Groet!
Dward
Gebruikers-avatar
DavevdrH
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3648
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2013 18:50
WoonplaatsCOLON Den Bosch
CONTACTCOLON

Zo te zien had papa er meer zin in dan Noa.
En daarmee wil ik niet die kleine meid de schuld geven natuurlijk (mocht je meekijken Noa)!
Groet,

Dave

| Sony a77 |
| Sigma 17-35 f/2.8-4 DG EX ASP | Tamron AF70-300 f/4-5.6 di Macro | Tamron SP 90mm F/2.8 Di Macro 1:1 USD |
| Metz 48 AF-1 |
Zie ook:
flickr
OYPO
Gebruikers-avatar
Frank64
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4126
GeregistreerdCOLON 16 Okt 2010 21:30
WoonplaatsCOLON Weert

De blik had wat vrolijker gemogen en de compositie wat hoger idd.

De belichting is wat uit balans. De achtergrond is ten opzichte van model te hard belicht en vraagt daardoor teveel aandacht.
Het model en kleding komen nu wat flets/grijs over terwijl het licht op de achtergrond ook voor wat overstraling zorgt op met name de muts.

Ik zou wat meer nadruk leggen op een aangename belichting van je model dan op de achtergrond.
Tevreden zijn met wat je hebt is een uitstekende eigenschap.
Tevreden zijn met wat je allemaal niet hebt een nog betere..!
Gebruikers-avatar
canon-eos
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 265
GeregistreerdCOLON 02 Sep 2012 17:23

Eerst en vooral bedankt voor jullie reactie,
@ Dward, het is dankzij de opbouwende kritiek dat ik er nog uit leer, dus u zeker niet inhouden, als het maar opbouwend is :wink:

Idd de achtergrond is wat te fel uitgelicht zoals idd kan gezien worden aan de muts. En de uitdrukking ja :) je wou wat een onschuldige blik overbrengen :D

Grtz
Canon eos 550d + kitlens EF-S 18-55mm IS II + EF 50mm f 1.8 II + EF 85mm f 1.8 USM. 2x 430EX II

Mijn site, http://www.rvdb-fotografie.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
annoh
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 718
GeregistreerdCOLON 11 Sep 2010 20:03
WoonplaatsCOLON St. Jacobiparochie
CONTACTCOLON

De compositie is weinig spannend.
Canon R6, Canon RF 16mm f/2.8, Canon RF 24-105mm f/4.0, Canon RF 70-200mm f/4.0, Sigma 150mm f/2.8, Nikon F3 + MF lenzenset
Gebruikers-avatar
Thabita
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1572
GeregistreerdCOLON 05 Mei 2010 08:29

Hoge standpunt is al gezegd, verder ziet het er te geposeerd uit. Een kind kan helemaal opgewonden raken aan de gedachte van alle
cadeau's doe daar iets mee. Laat haar bijv. het cadeau in haar schoot uitpakken, dus zoals kinderen het doen, het cadeaupapier
aan flarden scheuren. Laat haar daar lekker haarzelf zijn.
Gebruikers-avatar
jonggolde
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3525
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2007 21:31
WoonplaatsCOLON Borsele
CONTACTCOLON

Ik hou eigenlijk helemaal niet van dit soort foto's, maar deze vind ik zo leuk. Dat smoeltje van dat meisje!! Ik vind hem geweldig!! Echt waar.

Gr. Henriëtte
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar