Guterbahnhof

Urban exploring in al zijn facetten

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
katjang
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 82
GeregistreerdCOLON 08 Mrt 2012 00:05

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8. En wou eens lightpainting proberen, heb ik gedaan bij deze locatie haha
Afbeelding
Gebruikers-avatar
jonggolde
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3525
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2007 21:31
WoonplaatsCOLON Borsele
CONTACTCOLON

Foto 4, 5 en 6 spreken mij het meeste aan en daarvan vind ik de vierde foto het mooist.
Gebruikers-avatar
Geelduikbootje
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1546
GeregistreerdCOLON 19 Nov 2006 11:10
WoonplaatsCOLON Het bosch van den hertog

K'heb er niet zoveel verstand van.
De foto's doen me niets.
Een aantal opnames van een vervallen en leegstaand gebouw. Oogt rommelig.....
Ik mis de creativiteit in de plaatjes.
Foto 5 is aardig. De laatste past absoluut niet in de serie.
As we live a life of ease, Every one of us has all we need
Sky of blue, and sea green, In our yellow submarine
Gebruikers-avatar
RReuser
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 548
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2013 11:35
WoonplaatsCOLON Land van Maas&Waal
CONTACTCOLON

Ik heb helaas ook niet zoveel met dergelijke platen en vind ze ook vooral rommelig.
Bij foto 3,4,5 en 6 mis ik ook wat scherpte.
Groet, Richard



Life is like a camera.
Just focus on what's important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don't turn out – take another shot.

http://www.flickr.com/photos/totallybananas/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
steven l
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1292
GeregistreerdCOLON 13 Aug 2012 12:20
WoonplaatsCOLON Helmond

Ik denk dat de omgeving, ondanks de grafitti, veel potentie heeft. Ik mis in veel foto's het onderwerp, maar dat kan ook aan mij liggen.
In foto 1 zou ik wat meer repetitie willen zien. Misschien een mooie verdwijnpunt van de lampen die aan de constructie hangt. Ik denk dat de ruimte symetrisch is, misschien dat je een perfect symetrische foto hier kan maken.
Foto 2 staat niet helemaal waterpas. Het doekje in het midden van de gang trekt mijn aandacht. Ik weet niet precies of dat je bedoeling was. Misschien kan je de foto recht zetten en vertikaal kaderen. Zodat de kerk (of dom) me naar een punt kan leiden.
Foto 3 is volgens mij een smeerput voor de treinen. De modderige rommel op de grond trekt mijn aandacht. Misschien wanneer je een stuk gereedschap of treinonderdeel op de middelste trede had gelegd, had je een beter passend verhaal verteld. Ook hier niet helemaal recht. Beetje meer naar links zodat de tegenoverliggende trap evenveel vrije ruimte naast zich heeft.
Foto 4 spreekt me meer aan. Ik kan er een verhaaltje bij verzinnen. De baksteen is waarschijnlijk gebruikt om de glazen muur kapot te gooien. Door beroeps-deformatie trekt mijn aandacht naar boven waar de cv-leidingen lopen. Ik zou hier persoonlijk meer van gezien willen hebben. Maar ja, ik zit in de installatietechniek! ;)
Foto 5 heeft een mooi perspectief. Ik vraag me af wat die autobanden daar doen. Ik denk dat die verbazing jou bedoeling van deze foto is. Goed gelukt!
Foto 6 lijkt op foto 5, maar minder sterk. Het staat niet helemaal recht en door de rommel op de grond, mis ik een onderwerp.
Bij foto 7 vind ik het jammer dat het afdakje in de horizon overloopt.
Foto 8 is leuk. Met lightpainting kan je leuke dingen doen.
Canon Eos 1100D met EFS 18-55 en EF75-300III. Voorzetlenzen macro +1, +2 en +4, Lensbaby Spark;
Basiskennis diafragma, sluitertijd, ISO; Basiskennis Adobe Photoshop Elements 8.0;
Voorkeursonderwerp: divers. Hobbyfotograaf.
katjang
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 82
GeregistreerdCOLON 08 Mrt 2012 00:05

Bedankt voor de uitgebreide Feedback Steven, waardeer ik en kan ik wat mee :)

Maar of iemand er wat mee heeft of niet is per persoon verschillend.
Maar wat bedoelen jullie precies met rommelig? de locatie of de foto's?
Heb je er misschien nader uitleg voor en eventueel opbouwende feedback?

Want ben altijd benieuwd wat ik beter kan doen zodat ik erin kan groeien toch :)
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar