Wij zijn afgelopen zondag in de kasteeltuinen geweest. En niet 1 foto is naar mijn zin
Omdat dochter lief mee was niet echt de tijd gekregen om mijn foto's goed te verzorgen.
Dus ik wil revanche.
Wie gaat er met me mee?
Ik zat zelf te denken aan maandag dan is het 2de pinksterdag.
Het weer word mooi, volgens de voorspellingen.




