FotoSociëteitPlus

Waar zijn we wanneer te vinden? Hier kunnen ook ideeën voor een dagje uit worden gepost. Of als je zelf ergens heen gaat kun je dat hier opgeven en elkaar eventueel op locatie ontmoeten.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY

Wie wil deelnemen aan FotoSociëteit60Plus

Ja, ik wil
8
19%
Nee, ik heb geen belangstelling
6
14%
Misschien, ik denk er nog over na
5
12%
Jammer, ik ben nog geen 60 en/of niet gepensioneerd
24
56%
 
Aantal stemmenCOLON 43
Gebruikers-avatar
Rijk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3205
GeregistreerdCOLON 22 Jul 2007 22:10
WoonplaatsCOLON Vleuten
CONTACTCOLON

Nog niet met pensioen en heb het "luxe" probleem dat het lekker druk is op het werk dus een snipperdag zit er ook niet in. Hoop een volgende keer aan te kunnen sluiten. Veel plezier in ieder geval.

Groet,

Richard
één plaatje zegt meer dan duizend woorden
kijk ook eens op flickr
Roel Jansen
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 532
GeregistreerdCOLON 10 Mei 2013 12:22
WoonplaatsCOLON Amsterdam

@Marco schrijft:
Wat ik bijzonder vind, is het feit dat je afhaakt zodra er ook niet-gepensioneerden meedoen, sterker nog, dat je dat "erg jammer" vindt. In dat kader verwijs ik maar naar de quote van Gerard hieronder.

Gerard is toch de man die met het 60 plus plan kwam? Inderdaad, dat ik het erg jammer vind, dat er ook geen 60 plussers meedoen.

Daarvoor heb ik een aantal erg goede reden. Eén voorbeeld wanneer dat me toegestaan wordt! Mijn vrouw werkt bij een grote Multi National die ook een gesponsorde door het bedrijf Golf club voor de medewerkers hadden. De Club bestaat nog maar na het terug trekken van het bedrijf werd er gewoon door gestart. De Club bestaat nog steeds maar daar is alles mee gezegd.
Waarom? De tegenstelling tussen gepensioneerde medewerkers en de huidige jongere medewerkers. Het percentage gepensioneerde deelnemers is erg groot!

De jongere generatie van vandaag wil graag spelen met gelijk gestemden, willen ook hun klanten kunnen uitnodigen om mee te spelen. Dat in tegenstelling met de ouderen die het prachtig vinden om met ons kent ons over het roemruchte verleden te praten. Het resultaat? Geen aanwas van nieuwe leden en een kwijnende club!
Ik was ook gezinslid nooit bij het concern gewerkt maar ik kan zeggen op een paar uitzonderingen na was 3 uur lopen met een 2 oude knarren die alleen konden praten over het pad, dat achter hun lag een regelrechte kwelling laat staan voor een jongere medewerker die met 2 oude knarren werd opgescheept.

Ook de opmerkingen hier over rollators geestig bedoelt zegt meer dan we denken en terecht! Ruim baan voor de jongere generaties maar gun ons ook waar wij misschien echt behoefte aan hebben, de omgang met gepensioneerde soort genoten.
kunnen we dan lekker over het verleden OH-en.
Anoniem 3

Mededeelnemers, laten we de 8e juli er een prachtige dag van maken, ook al regent het pijpenstelen. (Ik kan maar niet aan die nieuwe spelling wennen.. :mrgreen: )
Ik ben al zoekende hoe ik het goedkoopst naar A'foort kan komen. In een rolstoel, dat staat wel vast. Nu nog handschoentjes aanschaffen en dan vertrek ik morgen alvast richting Den Bosch Oost. Daar kan ik mijn rolstoel gratis parkeren en ga ik verder met m'n rollator. Misschien breng ik mijn golfkarretje van de Blokker wel mee, want die 80-200 Magic Drainpipe (die nog binnen moet komen) is anders niet te versjouwen.

Tot dan dan.
Groet,
Gabriël
Laatst gewijzigd door 1 op Anoniem 3, in totaal 24 keer gewijzigd.
Sharky
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 262
GeregistreerdCOLON 02 Feb 2009 11:24

Geluk dat ik in Harderwijk woon direct aan de A28 daar ga als "krom oudje" op m'n 1-poot statief hangen dan neemt iemand me vast wel mee.

Groeten Jan en tot de 8e juli.
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Hahaha... de enigen die grappen maken over de leeftijd, rollators en gebreken zijn de "bejaarden" zélf... :mrgreen:

Ik heb in ieder geval zin in de 8e, mijn ervaringen met uitjes met de 60+-ers die ook dit keer wél meegaan zijn simpelweg gewoon té goed om nu niet mee te gaan! :D
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Gebruikers-avatar
Judith
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6247
GeregistreerdCOLON 24 Sep 2010 11:57
WoonplaatsCOLON Rotterdam
CONTACTCOLON

Ik heb een prive workshop Gerard, ben zo wie zo van 10.00u tot 16.00u onder de pannen.. :)
http://www.jgphotography.nl
Bij vlagen ben ik geniaal, alleen is het nu even windstil.
Anoniem 4

Jij hebt de laatste tijd altijd wel wat, maar zeker geen klagen over klandizie. Geen tijd zelfs meer voor een kopje koffie om bij te praten. :roll:
Je mag in de herkansing. :mrgreen:
Gebruikers-avatar
Judith
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6247
GeregistreerdCOLON 24 Sep 2010 11:57
WoonplaatsCOLON Rotterdam
CONTACTCOLON

Ik heb zeker geen klagen, love my job!
Overigens deze week een "rustweek" ingepland want mijn tegenwoordige "kleine lijfje" begon behoorlijk tegengas te gaan geven en ik moet beter naar mijn lichaam luisteren..i've learned that of a very good friend! ;)
http://www.jgphotography.nl
Bij vlagen ben ik geniaal, alleen is het nu even windstil.
Anoniem 4

Daar zijn vrienden toch voor. :D
Anoniem 4

Ik mis nog de aanmeldingen reacties van Ton, Rien, Wichert en Eb.
Vooruit mannen kom op, het kan nog.
Maar hoe zit het eigenlijk met de vrouwen die houden toch ook van gezelligheid. :mrgreen:
Mis het niet. Daar krijg je spijt van. Al was het alleen maar omdat Amersfoort zo'n mooie stad is. :D
Gebruikers-avatar
Judith
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6247
GeregistreerdCOLON 24 Sep 2010 11:57
WoonplaatsCOLON Rotterdam
CONTACTCOLON

Aangezien ik het wel erg gezellig vind ga ik proberen (mijn best doen) of mijn cursist wellicht op kan schuiven naar een weekje eerder of later..wordt vervolgt! :)
http://www.jgphotography.nl
Bij vlagen ben ik geniaal, alleen is het nu even windstil.
Gebruikers-avatar
Judith
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6247
GeregistreerdCOLON 24 Sep 2010 11:57
WoonplaatsCOLON Rotterdam
CONTACTCOLON

Illuminatus schreefCOLONDaar zijn vrienden toch voor. :D
:D
http://www.jgphotography.nl
Bij vlagen ben ik geniaal, alleen is het nu even windstil.
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Zou leuk zijn als je er bij bent, Judith! Gezellig!

Zijn er mensen die bepaalde gebouwen/ locaties in hun hoofd hebben die ze persé willen fotograferen/ Of is het hele programma nog open?

Ik zal een aan eveneens fotograferende collega die jarenlang in Amersfoort heeft gewoond, eens wat tips & locaties vragen.
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Gebruikers-avatar
Judith
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6247
GeregistreerdCOLON 24 Sep 2010 11:57
WoonplaatsCOLON Rotterdam
CONTACTCOLON

Cursist is aan het kijken of het lukt :)
http://www.jgphotography.nl
Bij vlagen ben ik geniaal, alleen is het nu even windstil.
Anoniem 4

Zou het ontzettend leuk vinden als je mee kan, maar zal me schuldig voelen als het om één of andere reden niet door kan gaan. :oops:
Misschien als er één vrouw over de dam is, dat er meer volgen. :roll:
Het moet geen Herensociëteit worden.
Gebruikers-avatar
Judith
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6247
GeregistreerdCOLON 24 Sep 2010 11:57
WoonplaatsCOLON Rotterdam
CONTACTCOLON

Cursist is omgezet naar 17 Juli, ik ben dus ook van de partij :)
Enne Gerard...mocht het niet doorgaan om welke reden dan ook dan heb ik een heerlijke vrije dag, dat is ook nooit verkeerd ;)
http://www.jgphotography.nl
Bij vlagen ben ik geniaal, alleen is het nu even windstil.
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Leuk!!!
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Gebruikers-avatar
Ton Canon
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 987
GeregistreerdCOLON 08 Mei 2008 23:20
WoonplaatsCOLON Noordwijkerhout

Ik sta ingepland om de theatertechniek te doen voor een musical... dinsdags generale repetitie. Kan dus helaas niet deelnemen aan deze belangwekkende samenkomst, maar volgende keer ben ik graag van de partij. Leuke dag gewenst voor de deelnemers! :lol:
Anoniem 3

Moet ik het, naast mijn rolstoellator het ook nog doen met een geleende bril.
Het montuur, van titanium, heeft er vandaag de brui aan gegeven.
Morgen eens kijken wat de optisjèn er van vindt.
Titanium.... wordt dat ook niet veel in vliegtuigen en andere -tuigen toegepast????
Mij krijg je zo'n ding niet in.
Eerst maar eens slapen....
Gebruikers-avatar
Ina
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3090
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2006 22:46
CONTACTCOLON

Ik heb het nog even in beraad.
Lijkt me best wel leuk, maar ik heb werkelijk geen idee wat ik in stad kan gaan fotograferen #macroliefhebster #plattelandmeisje :lol:
Groet, Ina
Gespannen?? Gebruik eens wat vaker de ontspanknop........
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar