Ad blocker detectedCOLON Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Al een tijdje niks gepost, maar vond het nu toch wel weer tijd worden om weer eens wat te laten zien
Hier een paar van mijn favorieten, meer zien ?
De complete serie kan je hier bekijken : https://www.erwinbeckers.nl/bruidsfotog ... s-rosanne/
En commentaar is natuurlijk altijd welkom
1.)
Ik vind ze erg leuk om te bekijken maar ik ben niet de juiste persoon om hier zinnig commentaar op te geven. Ik kan alleen melden dat ik de eerste foto de leukste vind.
Hm, zit even te twijfelen of ik zal reageren, maar heb besloten om het toch te doen. Ik kijk vanuit mijn (kritisch) oog als trouwfotograaf. Ik ga even voorbij aan de steevaste reactie 'gaaf, mooi, wauw, etc etc' en probeer me in simpele directe bewoordingen te richten op wat ik verbeterpunten vind. Dit betekent echter niet dat ik de foto's niet mooi vind, maar dat begrijpt iedereen hopelijk wel
1. de auto valt teveel weg achter het echtpaar.
2. de plant geeft niet voldoende omlijsting en stoort hierdoor
3. de handjes rechts
4. de bloempot valt precies achter het hoofd van de bruid
9. ik mis sfeer. Lijkt een vol verlicht zolderkamertje, bijna plat geflitst (enig foto die ik echt niet mooi vind)