Ad blocker detectedCOLON Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Waar zijn we wanneer te vinden? Hier kunnen ook ideeën voor een dagje uit worden gepost. Of als je zelf ergens heen gaat kun je dat hier opgeven en elkaar eventueel op locatie ontmoeten.
Al een aantal jaar gaan we medio augustus richting de dierentuin om daar een gezellige dag met elkaar te hebben.
Dit jaar wil ik Blijdorp voorstellen en natuurlijk vragen...wie gaat er mee?
Voorstel is 23 augustus.
Graag reactie als je het gezellig vind om mee te gaan met voorkeurs datum erbij
Laatst gewijzigd door 2 op Judith, in totaal 28 keer gewijzigd.
Er zijn nog meer dierentuinen in het land Judith, ooit wel eens in het Noorder dierenpark in Emmen geweest ??? Scheelt mij ook een keer een eind rijden. En het is nog een leuke dierentuin ook. Maar als er meer interesse is voor Rotterdam kom ik die kant weer op.
Canon camera met een mooi aantal lenzen, Flitsers. En een Mono- en Tri- pod.
Meer foto's van mij: Flickr
I know, waar het niet dat mij dat teveel tijd kost..ik heb eigenlijk 40 uur in een dag nodig..lol
Maar willen de meeste naar Emmen is mij ook meer dan prima hoor, dan sla ik over dit jaar.
Een druk weekend maar als ik dan onder voorbehoud mag kiezen dan word het voor mij de 23e. Ik vind Blijdorp prima, ben er nog nooit geweest (wel vier jaar lang iedere dag langs gereden met de trein)
één plaatje zegt meer dan duizend woorden
kijk ook eens op flickr
Jammer, kan er niet bij zijn. Al plannen in dat weekend.
5D mark III/50mm f1.8/Tamron SP 24-70 VC f2.8/Tamron SP 90 VC f2.8 Macro/Canon Extender 1.4x II/70-200 L IS f4 USM/Canon 300 L IS f4 USM/Speedlite 430EX II Powershot G5x
Het staat al in mijn agenda maar ik kijk het even aan.
Mijn voorkeur: bereikbaar met de trein.
Zowel emmen (2½ uur treinen) als rotterdam (1¾ uur treinen)
hihi kan het niet wat dichterbij?
6d - EF 16-35mm f/2.8 L II USM - EF Macro 100mm F2.8 L IS USM - EF 70-200 L F/4 IS USM - EF 24-105 F/4 L IS USM - Sigma 50mm F/1.4 DG Art - 430EXIIringed
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120 Marco Weening Fotografie
Burgers zoo is de enige die ik kan van na mijn jeugd. (muv de apenheul)
Ben niet zo'n kooien fan en dan is burgers best een redelijk vooruitstrevend park. Hoewel die vogel kooien er nog steeds stonden.
Het hoeft niet dichterbij maar 2½ uur treinen is echt geen pretje. Als ik dan alleen maar kooien met gevangenen te zien krijg dan haak ik af.
6d - EF 16-35mm f/2.8 L II USM - EF Macro 100mm F2.8 L IS USM - EF 70-200 L F/4 IS USM - EF 24-105 F/4 L IS USM - Sigma 50mm F/1.4 DG Art - 430EXIIringed
Even de praktische kant: Kijk voor kaartjes eens bij de Hema. Daar heb ik afgelopen voorjaar kaartjes voor Burgers Zoo gehaald met 5 euro korting PP. Overigens een leuk initiatief en Burgers Zoo is inderdaad een erg mooie dierentuin!
Judith schreefCOLONIk weet ook niet welke dierentuin het nu wordt
Volgens mij willen de meeste naar Burgers...
Doe maar gewoon blijdorp hoor.
6d - EF 16-35mm f/2.8 L II USM - EF Macro 100mm F2.8 L IS USM - EF 70-200 L F/4 IS USM - EF 24-105 F/4 L IS USM - Sigma 50mm F/1.4 DG Art - 430EXIIringed