Tja, ik kon niet weg :)

Treinen, auto's, motoren, fietsen, boten... alle andere voertuigen die niet onder Spotters vallen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
VFRood
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3567
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2006 16:02
WoonplaatsCOLON Prov. Groningen

1.

Afbeelding

2.

Afbeelding

3.

Afbeelding

4.

Afbeelding

5. Probleem.... lampje brandt....

Afbeelding

6.

Afbeelding

7.

Afbeelding

8.

http://i222.photobucket.com/albums/dd29 ... g~original" onclick="window.open(this.href);return false;
Te hoog voor dit forum

9. Einde

Afbeelding

Ik hoop dat jullie dit leuk hebben gevonden. Als je wilt weten wat wat is, heb ik eventueel wel een toelichting :)
Foto's niet zichtbaar. Heb mijn photobucket account opgeheven ivm chantage door photobucket. Ik zal beginnen met een nieuwe provider.
Anoniem 3

Meen ik toch al enkele reacties op dit topic te hebben gezien.... inclusief de mijne.

Nog maar een keer:
Het is vast geen Saab, Volvo of Lada met standkachel. :lol: :lol:
Maar wel een mooie serie.
Gebruikers-avatar
VFRood
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3567
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2006 16:02
WoonplaatsCOLON Prov. Groningen

Lol. Was op een ander forum denk ik :)

Ook voor een standkachel zal je echter in een auto moeten kunnen komen..... :) En een Lada heeft toch alleen een achterruitverwarming?

Bedankt voor de reactie.
Foto's niet zichtbaar. Heb mijn photobucket account opgeheven ivm chantage door photobucket. Ik zal beginnen met een nieuwe provider.
Thuispapa
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 104
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2013 09:12

Sommige standkachels werken op een timer of met afstandbediening.
Gebruikers-avatar
VFRood
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3567
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2006 16:02
WoonplaatsCOLON Prov. Groningen

Dank voor reacties :)
Foto's niet zichtbaar. Heb mijn photobucket account opgeheven ivm chantage door photobucket. Ik zal beginnen met een nieuwe provider.
aflits
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 673
GeregistreerdCOLON 08 Mei 2008 23:33

Een leuke serie met een kort verhaal.
Pas op de helft zag ik waar het om ging, alleen de ritssluiting van foto nr 2 weet ik niet wat het is.
Gebruikers-avatar
VFRood
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3567
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2006 16:02
WoonplaatsCOLON Prov. Groningen

Dat is een vierkant pakje dat je kunt losritsen. Vervolgens komt er een dekkleed tevoorschijn ter grootte van een voorruit. Deze heb ik vastgezet door de portieren dicht te gooien en ruitenwissers erop te klappen :) Dit omdat ik maandag eerst een half uur bezig ben geweest met sneeuw eraf te halen en vervolgens ijs te bikken....
Inmiddels is het dekkleed minder flexibel geworden. Gisteren stond er een halve centimeter ijs op.

Dankjewel voor het commentaar
Foto's niet zichtbaar. Heb mijn photobucket account opgeheven ivm chantage door photobucket. Ik zal beginnen met een nieuwe provider.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar