WID #0009

Het populaire raadsel van EOSdigitaal: raad waar een foto gemaakt is, of wat er op staat.

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
Anoniem 4

Het is in al zijn eenvoud zo’n vernuftig stuk gereedschap.
Het sluit af, het verbindt, het voegt, het houdt samen, het sluit …… wat doet het eigenlijk niet.
Daarom is het mijn favoriet. Net als zwarte Piet.
Gebruikers-avatar
kruwt
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 417
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2007 14:33
WoonplaatsCOLON Urk
CONTACTCOLON

Illuminatus schreefCOLONHet sluit af, het verbindt, het voegt, het houdt samen, het sluit ……
Het is een afsluitverbindingsvoegsamenhoudtsluitmachine !!
Mijn website www.kruwt.nl. Meer doen met je foto's. Informatie over stockfotografie en mijn eigen ervaringen daarin. 
Anoniem 4

kruwt schreefCOLONHet is een afsluitverbindingsvoegsamenhoudtsluitmachine !!
Tja, zo zou je het functioneel ook kunnen noemen, maar het is niet de gangbare naam.
Eigenlijk mag ik het niet afkeuren, waardoor de volgende beurt naar jou gaat.
Zou mooi zijn, want dan ben ik er weer vanaf.
Laten we nog even afwachten of er iemand voor de bonus gaat of niet.
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Alles nog eens lezend, inclusief de hints: een niettang, natuurlijk! Voor de bonus: de Rapid K1?
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Anoniem 4

Marco, dit antwoord is helemaal goed.
Tel voor de hints eens het aantal niet(jes) dat ik in de antwoorden verwerkt heb.
Aan het eind van de vorige WID schreef ik: Doe mee en geniet.
Dan schrijf ik ook nog dat ik er aan gehecht ben.
Qua merk heb je de bonus goed, namelijk een Rapid uit Zweden, niet de K1, maar de 1 standard.
Een oudje uit de zestiger jaren van de vorige eeuw, een niet kapot te krijgen brok staal.

Afbeelding

Marco, jij mag weer een volgende bedenken.
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Inderdaad deden de nietjes n het gehecht zijn het werk. En toen wist ik ook waarom die eerste foto me zo triggerde: ik gebruik zelf dagelijks de K1. Leuke WID!

Ik ga op zoek naar de volgende!
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar