Uitmarkt in Utrecht

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
wierdeau
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1198
GeregistreerdCOLON 05 Okt 2004 19:12
WoonplaatsCOLON Badhoevedorp
CONTACTCOLON

Was voor de meeste mensen denkelijk een beetje wennen gezien het vele geblader in het programma boekje.....

Mijn impressie van het lezende volk in Utrecht:

1. Afbeelding

2. Afbeelding

3. Afbeelding

4. Afbeelding

5. Afbeelding

6. Afbeelding

7. Afbeelding

8. Afbeelding

9. Afbeelding
Laatst gewijzigd door 1 op wierdeau, in totaal 4 keer gewijzigd.
nieuwe website!
Aaargh
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 76
GeregistreerdCOLON 10 Mei 2005 08:44
WoonplaatsCOLON Amsterdam

wierdeau schreefCOLONWas voor de meeste mensen denkelijk een beetje wennen gezien het vele gebalder in het programma boekje.....
Ja, ik vind dat ook altijd moeilijk, dat balderen. :wink:

Maar los daarvan: Leuk idee om zo'n rode draad in je straatportretten te stoppen.

Ik vind 2 het mooist: de zonnebril, de in slippertjes gestoken voeten, het flesje drinken onder de arm en de harde schaduwen, alles staat in het kader van een zonnige dag. En ik vind het mooi dat ze er van top tot teen op staat.

De gezichtsuitdrukking van mevrouw 4 is trouwens ook prachtig, net als de 100% peinzende houding van meneer 6. En meneer 9 kan misschien wel een leesbril gebruiken, denk je ook niet? Je hebt mooie momenten geschoten, Wierdeau.
EOS 350D + kitlens + Tamron AF70-300mmF/4-5.6 LD macro 1:2 + wat filtertjes. Het wordt wel wat, ooit.
Freud94
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 300
GeregistreerdCOLON 27 Jun 2005 21:48

Erg origineel, zo'n thema! Dan wordt een "mensen"-reportage ineens spannend! Ik vind de tweede het mooiste qua details, belichting, kleur en comp. En alles past in deze serie. Goed gedaan :lol:
Robert
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 109
GeregistreerdCOLON 15 Jun 2004 21:08
WoonplaatsCOLON Zeeland

Inderdaad een goed idee om een thema te brengen in je reeks foto's, anders loop je het risico dat het een verzameling losse flodders wordt (sprak hij uit ervaring). 2 idd de mooiste vanwege de compositie. Als die kerel naas haar nog even buiten beeld was geschoven was het nog beter geweest. Sommige mensen willen ook nooit meewerken... :wink:
triaxis130
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3713
GeregistreerdCOLON 03 Feb 2005 12:54
WoonplaatsCOLON BE

Een thema in de reeks werkt hier erg goed wierdeau, Toch moet ik hier over opmerken dat het me niet echt sterk was opgevallen.. Ik denk dat je de rode draad ietsjes meer mocht betrekken in de gekozen compo's.

Ik denk gezien de grootte van je rode draad je misschien iets meer had mogen zoomen om dit ietsjes meer te betrekken bij je mensen.

Dit gezegt zijn de foto's verder prima en sfeervol. Trouwens ook erug goed dat je eraan gedacht hebt om een rode draad te gebruiken!

Jasper
http://www.jasperfotografeert.com
Gebruikers-avatar
Cvdijk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2896
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2005 17:34
WoonplaatsCOLON Leeuwarden
CONTACTCOLON

De rode draad in je serie....Erg origineel en leuk bedacht. Ik vind de foto's wel geslaagd met mooie belichting. Ik weet hoe moeilijk dat is om in de felle zon te fotograferen, maar hier is dat erg goed gedaan.
<A href="http://67.15.245.8/~prostudi/shop/product_info.php?cPath=49&products_id=113&osCsid=c6f9606da45264fed9a4f5bbde40eb6e">Workshops modelfotografie</A>
<A href="http://www.prostudio.nl">Prostudio.nl - Linkstar en Falcon Eyes Studio Artikelen!</A>
fokkedeboer
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 7378
GeregistreerdCOLON 23 Feb 2005 11:57
WoonplaatsCOLON De Bilt
CONTACTCOLON

Ik ben zelf ook (heel even) geweest, maar geen foto's genomen. Wel het boekje bekeken, en daarom kan ik zeggen dat die mensen vooral zitten te kijken waar ze nu naar toe moeten voor het leukste programma. Er gebeurde in de 5 uren namelijk verschrikkelijk veel tegelijk, op zo'n 80 lokaties! Mede door het tijdgebrek had ik van tevoren even gekeken, en ben alleen naar Stichting Statief gegaan (al eerder hier genoemd meen ik) en me opgegeven voor de werkgroep Natuur en Landschap. Ik hoop daarmee mijn niveau wat omhoog te krijgen.

Wat deze foto's betreft: het meeste is al wel gezegd, denk ik. Leuk idee, met ook voor mij als uitschieter nummer 2.
[size=75]Mijn foto's zijn niet perfect. Maar ik heb er wel lol aan om te proberen dat te bereiken![/size] http://www.fotofokke.nl
racoon
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1010
GeregistreerdCOLON 02 Mei 2005 11:27

leuke foto's ik was er zelf ook bij en vond het een erg leuk idee
Dick Canonball
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 500
GeregistreerdCOLON 13 Feb 2005 13:11
WoonplaatsCOLON Beverwijk

:roll: geweldig . . . zo'n thema :D dat moet je ook maar tijdig "zien". . . :D
Slowgun : Schiet steeds vaker vanuit de heup of m'n slof in de lach . . .
Early
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 966
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 08:14
WoonplaatsCOLON Deventer

Ik heb je al gezegd dat ik het een erg goed idee vond. Gelukkig voor jou heb je niet de eis gesteld de hele oplage te fotograferen. Het is een leuke en goede serie geworden.
Canon Powershot G1 X Mark II:: viewfinder EVF-DC1 :: Manfrotto 50DB+141RC, Monop+325[/size]
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar