Nachtfotografie aan de snelweg. NIET ONGEVAARLIJK !!!

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
Marten_PA2MZ
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 569
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2005 09:55
WoonplaatsCOLON Amersfoort
CONTACTCOLON

Tinus schreefCOLON
Falerossi schreefCOLONStond hier voorige week in de krant, er was een man uit amsterdam bekeurd omdat die op de vlugtstrook stond te fotograferen.
koste hem geloof ik €90 euro :shock:
tja, dat fotograferen is niet zo erg, maar het zonder goede reden stilstaan op de vluchtstrook wel. :wink:
Hmm in de VS mag je tenminstre lopen en fietsen op delen van de snelweg ;) :P

Marten
"Ik neem mijn beelden heel letterlijk, Edelachtbare, maar nooit serieus"

[size=75]
Mede mogelijk gemaakt door: Een EOS 350D | BG-E3 | en een lensje van 50mm F1.8 + EF-s 18-55 + EF 70-200 F2.8 [color=red]L[/color] USM [b][url=http://www.zoetbrood.net]Mijn website[/url][/b][/size]
Melle
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 188
GeregistreerdCOLON 06 Apr 2005 23:31
WoonplaatsCOLON Arnhem/Erica

Marten_PA2MZ schreefCOLON
Tinus schreefCOLON
Falerossi schreefCOLONStond hier voorige week in de krant, er was een man uit amsterdam bekeurd omdat die op de vlugtstrook stond te fotograferen.
koste hem geloof ik €90 euro :shock:
tja, dat fotograferen is niet zo erg, maar het zonder goede reden stilstaan op de vluchtstrook wel. :wink:
Hmm in de VS mag je tenminstre lopen en fietsen op delen van de snelweg ;) :P

Marten
Ja, en in de VS ben je gewoon de sjaak als je een ongeluk veroorzaakt, niks verzekering, dus de meeste mensen zullen wel uitkijken waar ze lopen/fietsen/rijden.
Groet'n
Gebruikers-avatar
Falerossi
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1041
GeregistreerdCOLON 13 Sep 2005 20:41
WoonplaatsCOLON Friesland
CONTACTCOLON

maja in de VS is ook niks normaal!
je kan hier ook makkelijk op de vluchtstrook fietsen hoor :lol:
www.sport-picture.nl | Canon EOS 7D Mark II | 70-200 2.8L | 11-16 2.8 | 300 2.8 |
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar