Hmm in de VS mag je tenminstre lopen en fietsen op delen van de snelwegTinus schreefCOLONtja, dat fotograferen is niet zo erg, maar het zonder goede reden stilstaan op de vluchtstrook wel.Falerossi schreefCOLONStond hier voorige week in de krant, er was een man uit amsterdam bekeurd omdat die op de vlugtstrook stond te fotograferen.
koste hem geloof ik €90 euro
Marten



